AnonymBruker Skrevet 23. februar 2016 #1 Skrevet 23. februar 2016 Vi har vel alle våre dager der vi helst bare skulle lagt oss ned på sofaen resten av kvelden, men ikke kan av ulike årsaker. Hva gjør dere for å hente energi? Akkurat nå er jeg så sliten og trøtt at jeg helst skulle lagt meg for å sove, men jeg må lage middag og underholde datteren min frem til hun skal sove. Skjønner ikke hvordan det skal gå. Anonymkode: 375ba...072
isbjørnungen Skrevet 23. februar 2016 #2 Skrevet 23. februar 2016 Jeg legger meg på sofaen Har ingen barn, da.. Hvis jeg trenger energi pleier jeg å vaske ansiktet med kaldt vann eller pusse tenna.. Men hvis du ikke har spist, er vil kanskje middag i seg selv gi mer energi?
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2016 #4 Skrevet 23. februar 2016 Har satt i gang med middag, så jeg har jo gjort noe. Kaffe har jeg drukket nok av. Må også brette klær og vaske opp etterpå. Skulle aller helst latt det stå til i morgen og lagt meg tidlig i dag, men jeg klarer ikke det heller. Føler ikke at jeg får noe ut av dagen når jeg går rett fra jobb og i seng for så å dra på jobb igjen. Anonymkode: 375ba...072
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå