AnonymBruker Skrevet 23. februar 2016 #1 Skrevet 23. februar 2016 Etter at jeg fikk to feil for mye på teoriprøven (kl. B) sist, skal jeg nå prøve meg på nytt. Jeg er litt redd for å ikke bestå denne gangen heller, og vil derfor ha noen smarte øvingstips. Før jeg skulle ta den sist, var det ei dame som rådet meg til å øve på alle skiltene. Jeg tenkte "pfft, det er jo det letteste!", men det var det ikke. Det var mange skiltspørsmål, og det var mange av dem jeg aldri hadde sett før. Så nå har jeg øvd ekstra mye på skilt og signaler Fikk også et spørsmål på siste prøve som jeg ikke helt klarer å finne svaret på: hvor mange meter skal nærlys lyse?Noen som vet det? Uansett, jeg har øvd med en bok, en spørsmålsbok og gratistester på nettet. Er det noen must knows der ute? Forstår at jeg må kunne regne ut forskjellige versjoner av bremselengde ol (litt vanskelig) og skilt. Noe mer som skiller seg ut fra det generelle? Hilsen desperat. Anonymkode: 834b5...0e2
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2016 #2 Skrevet 23. februar 2016 nærlys: 40 meter. Vil anbefale teroitentamen.no som er laget av autoriserte trafikkskolers landsforbund. 59 kr + 19 kr (du bør ha kjøpe forklaring) og du kan øve på teoriprøven til du blir blå i ansiktet. Gjorde dette selv, bestod med glans. 1 feil og jeg brukte 8 minutter på hele teoriprøven. Anonymkode: 07c86...1a8 1
penny_ Skrevet 29. februar 2016 #3 Skrevet 29. februar 2016 Jeg leste gjennom og slo av og til opp i "Veien til førerkortet". Før jeg skulle ta prøven kjøpte jeg én uke tilgang til teoritentamen.no Tok et par tester med 45 spm hver dag. Til slutt sto jeg på 10 tester på rad med alt fra 2-6 feil. En eller to uker etter det tok jeg teoriprøven, og sto med 2 feil. Det var det som fungerte for meg. Det holder ikke med gratistester.
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2016 #4 Skrevet 29. februar 2016 Som de andre sier: kjøp teoritentamen. Jeg kjøpte for 7 dager til moped (stod med glans) og 30 dager til bil (stod med glans, men brukte den bare 11 dager før jeg følte jeg var mer enn nok klar for den). Jeg leste gjennom boka 2-3ganger, og brukte den flittig om det var noe jeg lurte på på teoritentamen. Dessuten er det beståttgaranti på 30-dagers, så du får pengene tilbake om du skulle stryke Anonymkode: 9d0f5...89e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå