AnonymBruker Skrevet 24. februar 2016 #41 Del Skrevet 24. februar 2016 Her er det bare en ting å si: Gratulerer med ny jobb! Lurer fælt på om denne "venninnen" ville forlangt at du skulle si opp om eksen hadde begynt der etterpå. Anonymkode: dd620...173 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Johnny the Mud Skrevet 24. februar 2016 #42 Del Skrevet 24. februar 2016 At de var sammen, skal ikke gjøre at du skal være i midten av dette. Dustete tankegang av dine venninner. Ta jobben du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2016 #43 Del Skrevet 24. februar 2016 Gratulerer med ny jobb ikke noe annet å si! Anonymkode: f38cf...19f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Berit Skrevet 24. februar 2016 #44 Del Skrevet 24. februar 2016 Selvfølgelig skal du ta jobben. Merkelig av din venninne å si og mene du skal takke nei. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 24. februar 2016 #45 Del Skrevet 24. februar 2016 Spør henne om hun virkelig vil være et hinder for din karriere. Si det er det største tullet du noen gang har hørt, at hun skal bli skuffa over at du får deg en jobb. Si også at du ikke skal gifte deg med han, men jobbe samme sted. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2016 #46 Del Skrevet 24. februar 2016 Jeg synes du skal ta jobben, men ta avstand til eksen hennes. Du trenger jo faktisk ikke snakke med han. Skjønner faktisk ikke at du gjør det heller. Hadde venninnen min hatt en eks som slo henne eller behandlet henne fælt hadde jeg ikke hatt noe kontakt med eksen, det handler jo om å støtte hverandre, og regner med du er glad i venninna di siden hun er venninnen din likssom. Godt mulig du mister en venninne, men jeg hadde personlig ikke tatt den jobben. Penger og jobb er ikke alt, og venninner har man for livet om man behandler de bra. Anonymkode: 38634...31f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2016 #47 Del Skrevet 24. februar 2016 Er det bare meg som ikke engang skjønner hvorfor hun skulle bli sur for noe sånt? Jeg ser at flere sier at man kan ha forståelse for at hun føler det slik, men jeg er antagelig for ufølsom eller dum til å forstå det? Anonymkode: 574e2...71c 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 24. februar 2016 #48 Del Skrevet 24. februar 2016 Den her venninnen høres ikke god ut faktisk. Ligner ingenting å kreve at noen skal si nei takk til fast jobb bare fordi deres eks jobber der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Sitron Skrevet 24. februar 2016 #49 Del Skrevet 24. februar 2016 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det bare meg som ikke engang skjønner hvorfor hun skulle bli sur for noe sånt? Jeg ser at flere sier at man kan ha forståelse for at hun føler det slik, men jeg er antagelig for ufølsom eller dum til å forstå det? Anonymkode: 574e2...71c Med mindre bruddet var fordi ts lå med denne fyren, så er jeg enig med deg. Kunne kanskje også skjønt det om bruddet var i går. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 24. februar 2016 #50 Del Skrevet 24. februar 2016 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det bare meg som ikke engang skjønner hvorfor hun skulle bli sur for noe sånt? Jeg ser at flere sier at man kan ha forståelse for at hun føler det slik, men jeg er antagelig for ufølsom eller dum til å forstå det? Anonymkode: 574e2...71c Jeg også, forstår ingenting av den her venninnen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 24. februar 2016 #51 Del Skrevet 24. februar 2016 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det bare meg som ikke engang skjønner hvorfor hun skulle bli sur for noe sånt? Jeg ser at flere sier at man kan ha forståelse for at hun føler det slik, men jeg er antagelig for ufølsom eller dum til å forstå det? Anonymkode: 574e2...71c Jeg skjønner ikke hvorfor hun blir sur, men jeg kan forstå at det kan være litt sårt. Men sur? Det har hun ingen grunn til å bli. Ta jobben TS! Her er venninnen din urimelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2016 #52 Del Skrevet 24. februar 2016 Jeg ser du skriver du skal takke ja til jobben og det er BRA. Alt annet ville vært galskap. At venninnen din er urimelig er en underdrivelse. Greit at hun er såret og at hun sikkert har vonde følelser knyttet til det, men å kreve eller forvente at du skal takke nei til jobben hører ikke noen plass hjemme. Så vær fornuftig og ta jobben, det er ikke sikkert du får et slikt tilbud igjen. Det er tross alt ditt liv, din karriere, din jobb, din økonomi - ikke hennes. Jeg hadde aldri latt noe slikt styre meg. Anonymkode: 442c1...272 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2016 #53 Del Skrevet 24. februar 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes du skal ta jobben, men ta avstand til eksen hennes. Du trenger jo faktisk ikke snakke med han. Skjønner faktisk ikke at du gjør det heller. Hadde venninnen min hatt en eks som slo henne eller behandlet henne fælt hadde jeg ikke hatt noe kontakt med eksen, det handler jo om å støtte hverandre, og regner med du er glad i venninna di siden hun er venninnen din likssom. Godt mulig du mister en venninne, men jeg hadde personlig ikke tatt den jobben. Penger og jobb er ikke alt, og venninner har man for livet om man behandler de bra. Anonymkode: 38634...31f Her fantaserer du vel fritt. Vi har ingen holdepunkter for at eksen til venninnen hennes er noe verre enn andre, eller hvem av de to som oppførte seg dårligst. Vi vet bare at bruddet var vondt med mye krangel. Og å mene at TS skal si nei til fast jobb og høyere lønn pga noe slikt er helt bak mål. Anonymkode: 7e857...90d 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Venka Skrevet 24. februar 2016 #54 Del Skrevet 24. februar 2016 Ta jobben, herregud. ikke noe annet å gjøre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2016 #55 Del Skrevet 24. februar 2016 Hva er det for noe piss? Tror jeg hadde vist henne hvor skapet skal stå. Så utrolig ego hun fremstår, det burde hun blitt snappa ut av fort. Anonymkode: 954c5...4cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 25. februar 2016 #56 Del Skrevet 25. februar 2016 Tråden er ryddet for brukerdebatt. Mynona, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenMånestråle Skrevet 25. februar 2016 #57 Del Skrevet 25. februar 2016 I våre dager så kan man ikke si nei til et jobbtilbud og jeg synes det er helt urimelig av denne "venninnen" din å i det hele tatt foreslå noe slikt. Tror jeg hadde revurdert kontakten med den dama der. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Missy♥ Skrevet 25. februar 2016 #58 Del Skrevet 25. februar 2016 Den 24. februar 2016 at 17.44, AnonymBruker skrev: Her fantaserer du vel fritt. Vi har ingen holdepunkter for at eksen til venninnen hennes er noe verre enn andre, eller hvem av de to som oppførte seg dårligst. Vi vet bare at bruddet var vondt med mye krangel. Og å mene at TS skal si nei til fast jobb og høyere lønn pga noe slikt er helt bak mål. Anonymkode: 7e857...90d Det er jo faktisk ingen som skriver det her, hun skriver at hun personlig ville ikke gjort det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mis(s)Understood Skrevet 25. februar 2016 #59 Del Skrevet 25. februar 2016 Gratulerer med ny jobb I morgen leverer du beskjed om at du tar jobben, og det gjør du med et stort smil. Å mene du skulle si netakk til en jobb du virkelig har lyst på fordi ex'en til en venninne jobber i samme selskap er.... helt idiotisk og absolutt ingenting å bruke ett sekund mer tid på. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neket Skrevet 25. februar 2016 #60 Del Skrevet 25. februar 2016 Du skal jobbe i samme firma som ham, ikke ligge med ham...Venninnen din er hysterisk. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå