Gå til innhold

Vakker dame!

Anbefalte innlegg

Gjest seroxata
Skrevet

I dag var jeg på trening, og så den mest velformede dama noen sinne! Å gid så bra! Tykke folk er jo bare til å sitte i som sakkosekker uansett ;)

Så om dere vil bli like pene og sunne som henne, GÅ UT OG TREN!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
I dag var jeg på trening, og så den mest velformede dama noen sinne! Å gid så bra! Tykke folk er jo bare til å sitte i som sakkosekker uansett ;)  

Så om dere vil bli like pene og sunne som henne, GÅ UT OG TREN!!!

Eh... hva er egentlig du for en :roll: ?!

Skrevet
Jeg er nissen, hvem er du? :nisse:

En med mindre fritid og mer vett enn deg.....

Gjest seroxata
Skrevet

Å så det er derfor du har 3000 innlegg her da???:)

Skrevet
Å så det er derfor du har 3000 innlegg her da???:)

Siden du er så kvikk ser du kanskje også over hvor lang tid disse innleggene har kommet....?

Skrevet

He... Seroxata her flere prosent innlegg per dag, så den kom du ikke så langt med :sjarmor:

Skrevet

Jaha... Virkelig nyttig info seroxata.... :roll:

Mvh Yvonne :heiajente:

• 1 år senere...
Skrevet

Jeg syns det var skikkelig dårlig gjort å lage den tråden her...

Nå sitter jeg med skikkelig dårlig følelse i magen! Det er så sjipt å tenke på at jeg ikke fikk se!!! :tristbla:

Gjest Popin
Skrevet

Alle som irriterte seg over dette innlegget er sikkert smellfeite og alt for late til å gidde å trene..Jeg er tynn og brydde meg ikke i det hele tatt :) HA!

Skrevet
Alle som irriterte seg over dette innlegget er sikkert smellfeite og alt for late til å gidde å trene..Jeg er tynn og brydde meg ikke i det hele tatt :) HA!

Så fint for deg.

Hva om noen som er tynne irriterer seg over hovedinnlegget? Er de tykke på innsiden da? Tykke i hodet,i huden?

Nei, nå lokker sola.

Skrevet

Jeg gikk bare inn hit fordi noen ropte på meg...

Gjest Gjest
Skrevet

Jo høyere de er jo hardere faller de. Stakkar, du kommer nok virkelig til å slå deg den dagen du blir dyttet ned fra pidestallen din. For nettopp din holdning viser at dessverre kommer du nok til å falle både fort og hart uten å forstå helt hva som skjedde før du ligger der og ser det selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...