Gå til innhold

Ekstra sensitiv test - erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! 

Jeg fikk helt enkelt bare et innfall, og tok en test. Måtte egentlig ikke så veldig tisse, og det var nå midt på dagen, så forventet egentlig ingenting. Tror EL var ca 11.-13. februar (testa ikke etter den, men hadde kraftige symptomer), og regna meg dermed fram til IKM nå til helgen. Har gått og kjent på menslignende smerter eller press i magen noen dager nå, sånn av og på, og det var derfor jeg bestemte meg for å teste. Pleier nemlig å spotte i noen dager før mens, og smertene kommer da gjerne samtidig med spotting. Men har altså ikke spottet noen ting... 

Jeg tok altså en test på de få dråpene jeg fikk pressa ut, og etter 30 sek dukket det jammen opp en strek. Etter 5 min var streken helt tydelig, og nesten like sterk som kontrollstreken. 

Spørsmålet mitt er egentlig om sånne ekstra sensitive tester også får sterkere streker enn andre tester? At streken ikke ville blitt så sterk på en "vanlig" test? Jeg klarer ikke helt å tro det her... Har fått positiv test en gang tidligere (på CB) men da var streken ubersvak, selv om jeg hadde mange flere symptomer. Endte dog i en kjemisk.. 

Er det noen som har noen synspunkter/ erfaringer? Er denne testen virkelig positiv? Første bilde er etter 30 sek, det andre etter 5 min. 

12767558_10153274054425780_562026164_n.jpg

12596258_10153274054010780_1609847412_n.jpg

Anonymkode: 639d2...ebd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den er helt klart positiv👍🏼

Godt mulig du produserer mye hCG hormon, som gjør at den slår ut så tidlig!

Ta en test til, så er du sikker, men du skal ikke trenge det, gratulerer😊👍🏼

Skrevet

Den er jo ikke bare "litt" positiv, den er heeelt klart positiv! Gratulerer👍🏼😉

Skrevet

Gratulerer så mye. Du er gravid. Den er positiv.

Skrevet

Tusen takk for svar, alle sammen! :) 

Dette er både skummelt og gøy, og jeg må nok teste noen ganger til før jeg klarer å tro på det. 

Litt kjipt at jeg nettopp mottok en stor pakke fra tostreker.no med diverse tester til flere hundre kroner da, hehe:fnise: 

Skrevet

Tvillinger gir ofte økt hcg og sterkere tester... ;)

Anonymkode: b833c...049

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tusen takk for svar, alle sammen! :) 

Dette er både skummelt og gøy, og jeg må nok teste noen ganger til før jeg klarer å tro på det. 

Litt kjipt at jeg nettopp mottok en stor pakke fra tostreker.no med diverse tester til flere hundre kroner da, hehe:fnise: 

Hvor lenge har dere prøvd?

Skrevet
9 timer siden, Ayesh skrev:

Hvor lenge har dere prøvd?

Vi har vel egentlig ikke prøvd aktivt. Jeg har pcos og veldig lange sykluser, så trodde ikke det kom til å gå av seg selv. Hadde liksom tenkt å begynne og kartlegge syklusene mine litt nå, så derfor handlet jeg inn masse el-tester osv.. Hehe:fnise:

Hadde sett for oss runder med pergo/ivf osv får å få det til å klaffe, men krysser alt som krysses kan for at spira klamrer seg fast her nå! :) 

Tok en CB digital i morgest, den viste gravid 1-2. Tok også en ny sånn strimmeltest, og der syns jeg teststreken ble litt svakere enn på den jeg tok i går, men satser på at det bare er normal variasjon på testene... 

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...