Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Av og til føler jeg at sambo tar meg litt for gitt. :cry: Skulle virkelig ønske at han oftere kunne vist at han setter pris på meg.

Innimellom får jeg blomster (jeg vet at de ikke kommer i forbindelse med utroskap slik som mange hevder) og andre ganger får jeg noen fine SMS'er. Men skulle ønske at han oftere visste at han setter pris på meg, for innerst inne vet jeg jo at han gjør det.

Er jeg kravstor når jeg ønsker dette? :oops:

Hvordan viser parteren din at han/hun setter pris på deg og hvordan viser du parteren din at du setter pris på han eller henne???

Videoannonse
Annonse
Gjest Hilde K S
Skrevet

Hver dag. Ved å sende SMS, ved å si at vi elsker hverandre, ved å snakke om det vi synes er fint og unikt ved forholdet vårt, ved å si fra når vi er uenige med hverandre og konkludere med nettopp det; vi er uenige. Som oftes når vi er uenige er vi flinke til å tenke hvem en sak er viktigst for og jenker oss.

Det er ikke blomsterbukettene som er viktige, men de små tingene i hverdagen, synes jeg. Som for eksempel å kjøpe det pålegget han/hun liker best eller å ta en av oppgavene som vanligvis er den andre sin. En dag fikk jeg en SMS der det sto at han hentet minsten i barnehagen. Slike små ting gjør susen i vårt forhold.

Skrevet

Han lager mat til meg,hentermeg på jobb,sier han elsker meg hver dag

Skrevet

Det er ikke det han kjøper som er viktig (selv om jeg får både blomster og gaver fra ham rett som det er), men det at han gir meg komplimenter og sier han er glad i meg/elsker meg hver eneste dag. Han viser rett og slett at han bryr seg om meg, er glad i meg, er stolt av meg og vil ta vare på meg. Og det er det samme andre veien, jeg gir ham komplimenter og sier jeg er glad i ham/elsker ham hver dag, jeg gjør ting for ham som han setter pris på. Det er det vi gjør i hverdagen som betyr mest.

:hjerter:

Skrevet

Han sender meg sms og sier at han er så stolt fordi jeg er kona hans. Han sier at han takker Gud hver dag som har gitt ham meg som kone.

Han viser at han er interessert når jeg forteller noe. Vi har lange diskusjoner om spennende tema. Han sier at han ikke får sove hvis jeg ikke er i sengen med ham. Han hjelper meg med alt i hverdagen.

Jada, han ER den perfekte ektemann. :hjerter:

Skrevet

Han sier han er glad i meg eller elsker meg flere ganger om dagen. når han ikke er sammen med meg, så sier han at han savner meg og kunne gjort hva som helst for at jeg var der. alt i alt så sier han masse fine ting til meg. er jeg lei meg så merker han det uten at jeg sier noe, og så kommer han på besøk, gjerne midt på natta.

Skrevet

Han tar godt vare på ungene mine. Det er det viktigste tegnet........

Gjest Jalileh
Skrevet

er det nødvendig at kjæreste eller sambo skal si at han/hun elsker dere HVER DAG?

for meg hadde det blitt så vanlig at jeg til slutt hadde glemt hva ordet betø.

det at min kjære sier det innimellom får meg til å føle at det er mye mer ekte.

Skrevet

Han sier jo ofte at han elsker meg og slikt, men jeg tenkte mer på hvilke handlinger du/han gjør for å vise at han setter pris på deg.

Skrevet

Vi sier at vi elsker hverandre hver dag fordi vi MENER det...Ikke fordi det er en vane!!!!!

Det betyr mye for meg å høre det, og jeg vet at det samme gjelder for mannen min!

Han viser også at han setter pris på meg fysisk. Han koser og klemmer meg ofte!

Gjest Fighter
Skrevet

Kos, klem, kyss og fine ord. At han ser meg dypt inn i øynene og gir meg komplimenter, trøster meg når jeg er lei meg. Når han kommer hjem fra butikken med noe han vet jeg liker og har kjøpt det bare fordi jeg liker det. Når han holder meg i hånda og spør hvordan jeg har det. Han gir meg positiv oppmerkosmhet på utrolig mange måter. :)

Skrevet
er det nødvendig at kjæreste eller sambo skal si at han/hun elsker dere HVER DAG?

Det er ikke en nødvendighet. jeg vet godt at han er glad i meg selv om han ikke har sagt det en dag, men jeg kan jo ikke akkurat si at jeg misliker at han sier det hver dag :-)

Skrevet

Det er ingen nødvendighet. Men han gjør det av seg selv, og etter 5½ år synes jeg det er like herlig å høre det fremdeles. Når det kommer fra hjertet blir det aldri kjedelig, hverken å høre eller å si.

Skrevet

Han viser at han er glad i meg hver eneste dag, gir meg komplimenter og oppmerksomhet hele tiden. Han tar hensyn til meg og viser at jeg er veldig viktig for han. Han respekterer meg, og det er gjensidig. Vi tar aldri hverandre for gitt, noe har vi da lært av å ha vært i dårlige forhold før! :wink:

Synes også det er de små tingene i hverdagen som betyr noe. En lapp i lommen, en koselig sms eller mail, en klem idet jeg går forbi... :)

Skrevet
Hver dag. Ved å sende SMS, ved å si at vi elsker hverandre, ved å snakke om det vi synes er fint og unikt ved forholdet vårt, ved å si fra når vi er uenige med hverandre og konkludere med nettopp det; vi er uenige. Som oftes når vi er uenige er vi flinke til å tenke hvem en sak er viktigst for og jenker oss.

Det er ikke blomsterbukettene som er viktige, men de små tingene i hverdagen, synes jeg. Som for eksempel å kjøpe det pålegget han/hun liker best eller å ta en av oppgavene som vanligvis er den andre sin. En dag fikk jeg en SMS der det sto at han hentet minsten i barnehagen. Slike små ting gjør susen i vårt forhold.

Skriver under på den! Mannen min er også veldig fysisk og glad i å kysse på kona si. Det er veldig godt, og mer verdt enn tusen blomsterbuketter. Egentlig sier blikket hans mer enn nok, og måten han sier navnet mitt på... Han får meg faktisk til å føle at jeg er elsket uten å anstrenge seg! :wink:

Skrevet

Mannen klemmer og kysser på meg - MYE - og hver eneste dag. Det er nesten det viktigste tegnet.

Dessuten er han obs på hvordan jeg har det og viser meg omsorg når jeg er sliten og lei.

Gjest Anonymous
Skrevet

Internhumor. Det å vise at vi er et "vi" ved å spøke om ting vi "alltid" spøker med feks. Klype meg i rompa når han går forbi. Kjøpe med ting bare jeg liker fra butikken (mange som hadde den!:)).

De små, hverdagslige tingene. Vi sier ikke at vi elsker hverandre eller sånt, det er ikke vår stil... Forresten var jeg sammen med en fyr som erklærte sin udødelige kjærlighet hver dag, fram til jeg fant ut at det ikke hadde vært sant de siste par månedene...

Jeg får blomster innimellom, men det tror jeg mest er fordi han selv er så glad i blomster og vil ha dem i huset.

Skrevet

Han hører faktisk på hva jeg sier til han når vi har diskusjoner eller krangler! Og han bedrer seg på ting jeg tar opp med han!

Dessuten er det smilene han sender meg, de søte tingene han skriver når vi chatter på MSN eller SMS, hvordan han kan komme og holde rundt meg, kysse meg, ta meg på rompa og si at jeg er så deilig.. :sjarmor:

Tja.. han har lyst å gjøre ting sammen meg! Spør om jeg vil være med og trene, være med til byen, eller gjøre andre ting! :)

Skrevet

-Han ringer meg ca. 5 ganger hver dag fra jobben, uten å "ville" noe.

-Lager frokost på senga i helgene

-Henter meg på jobb selv om det går buss

-Gir meg mye komplimenter

-Roser meg i andres nærvær

-Sender søte meldinger

-Klemmer og kysser

Ellers er han veldig lite flink til å kjøpe ting, skrive kort eller lignende. Men hvem kan få alt....

Skrevet

Men føler kanskje at jeg er lite flink å vise ham hva jeg føler...

Liker å lage mat til han, kjøpe ting han trenger og sende søte meldinger. Men veldig ofte tar jeg nok han for gitt og leter etter hans feil og mangler....

Fy meg.... :fy:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...