AnonymBruker Skrevet 23. februar 2016 #1 Skrevet 23. februar 2016 hei. Vi har vært prøvere i over ett år etter å ha slutter på P pillene og hatt uregelmessig menstruasjon. Ble henvist til gynekolog for en uke siden der det viste seg at jeg muligens ikke har eggløsning. alt ser bra ut ellers men jeg er veldig nervøs da jeg skal begynne på pergokur om tre dager. Hva kan jeg forvente meg og hvor fort gikk det evt før du ble gravid? Flere som er eller har vært i samme situasjon? Har så lyst på en liten en nå 😥 Anonymkode: 94d5f...5e4
Thinkerbelle Skrevet 23. februar 2016 #2 Skrevet 23. februar 2016 Jeg har egentlig ikke problemer med å bli gravid, har blitt gravid på 1-3 mnd de to tidligere gangene. Mitt problem er å få syklusen til å starte opp igjen etter graviditet.. Denne gangen ventet jeg i over 18 mnd på mensen🙄 Jeg tok derfor først primolut for å få mensen og gikk deretter på pergo. Ble gravid andre måneden med pergo enkel kur, funket som bare det:)
emhanse Skrevet 19. mai 2016 #3 Skrevet 19. mai 2016 Fikk pergo i 2009 etter ett år med prøving; ble gravid på første enkle kur. Har idag en gutt på straks 6. Fikk ny pergokur i november 2015, ble gravid med en gang men mista. Gikk på kur forrige måned uten resultat, men tror det er fordi kroppen ikke var tilbake til normalen etter aborten i januar. Hatt pergo også denne måneden, er nå 3 DPO og venter spent på å kunne teste:-) Hvordan gikk det for deg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå