Gå til innhold

Jeg har et problem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg greier ikke la være å stirre på kjekke menn! Er det noe jeg kan tenke eller si til meg selv for å holde øynene borte? Jeg synes dette er ille! 

Anonymkode: 4b0a2...793

Videoannonse
Annonse
Gjest Leonardo
Skrevet

Synes ikke dette høres ut som et problem i det hele tatt. Jeg har det på nøyaktig samme måte med kvinner! Gir og holder øyekontakt til alle jeg møter. Om noe, så lær deg til å se, ikke stirre. Ha en vennlig utstråling og ikke vær for intens, så er det utelukkende hyggelig. 

Mange nordmenn (kvinner som menn) hadde hatt godt av å bli mer åpne og legge mer merke til hverandre i hverdagen, så jeg synes dette høres ut som en fin ting du skal holde frem med. 
:) 

Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg greier ikke la være å stirre på kjekke menn! Er det noe jeg kan tenke eller si til meg selv for å holde øynene borte? Jeg synes dette er ille! 

Er mulig det bare er en som er grunnen til dette, men føler likefullt det er et problem. Kan hende jeg kommer til å oppholde meg rundt han snart. Hjelp!

Skrevet
2 minutter siden, Leonardo skrev:

Synes ikke dette høres ut som et problem i det hele tatt. Jeg har det på nøyaktig samme måte med kvinner! Gir og holder øyekontakt til alle jeg møter. Om noe, så lær deg til å se, ikke stirre. Ha en vennlig utstråling og ikke vær for intens, så er det utelukkende hyggelig. 

Mange nordmenn (kvinner som menn) hadde hatt godt av å bli mer åpne og legge mer merke til hverandre i hverdagen, så jeg synes dette høres ut som en fin ting du skal holde frem med. 

Det er det som er greia, jeg tror jeg stirrer. 

Skrevet

Skulle ønske damer stirret på meg, jeg.

Skrevet

Hvis det er ditt eneste problem er du ganske heldig. Tenk at de er voldtektsmenn eller broren/faren din (eventuelt begge deler).

Gjest Leonardo
Skrevet

Jeg har blitt avhengig av å være rundt kvinner. Trenger ikke nødvendigvis snakke med de. Bare se og vite at de er i nærheten. Fantastisk. Det er rart å tenke på at jeg en gang jobbet i et mannsdominert yrke og at det på de verste kunne gå en uke mellom hver gang jeg så kvinner. 

Må bli frisk av denne influensaen snart. Jeg savner kvinnen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...