AnonymBruker Skrevet 23. februar 2016 #1 Skrevet 23. februar 2016 Jeg greier ikke la være å stirre på kjekke menn! Er det noe jeg kan tenke eller si til meg selv for å holde øynene borte? Jeg synes dette er ille! Anonymkode: 4b0a2...793
Gjest Leonardo Skrevet 23. februar 2016 #2 Skrevet 23. februar 2016 Synes ikke dette høres ut som et problem i det hele tatt. Jeg har det på nøyaktig samme måte med kvinner! Gir og holder øyekontakt til alle jeg møter. Om noe, så lær deg til å se, ikke stirre. Ha en vennlig utstråling og ikke vær for intens, så er det utelukkende hyggelig. Mange nordmenn (kvinner som menn) hadde hatt godt av å bli mer åpne og legge mer merke til hverandre i hverdagen, så jeg synes dette høres ut som en fin ting du skal holde frem med.
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2016 #3 Skrevet 23. februar 2016 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg greier ikke la være å stirre på kjekke menn! Er det noe jeg kan tenke eller si til meg selv for å holde øynene borte? Jeg synes dette er ille! Anonymkode: 4b0a2...793 Er mulig det bare er en som er grunnen til dette, men føler likefullt det er et problem. Kan hende jeg kommer til å oppholde meg rundt han snart. Hjelp! Anonymkode: 4b0a2...793
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2016 #4 Skrevet 23. februar 2016 2 minutter siden, Leonardo skrev: Synes ikke dette høres ut som et problem i det hele tatt. Jeg har det på nøyaktig samme måte med kvinner! Gir og holder øyekontakt til alle jeg møter. Om noe, så lær deg til å se, ikke stirre. Ha en vennlig utstråling og ikke vær for intens, så er det utelukkende hyggelig. Mange nordmenn (kvinner som menn) hadde hatt godt av å bli mer åpne og legge mer merke til hverandre i hverdagen, så jeg synes dette høres ut som en fin ting du skal holde frem med. Det er det som er greia, jeg tror jeg stirrer. Anonymkode: 4b0a2...793
Jerry Lee Skrevet 24. februar 2016 #5 Skrevet 24. februar 2016 Skulle ønske damer stirret på meg, jeg.
ajarRun Skrevet 24. februar 2016 #6 Skrevet 24. februar 2016 Hvis det er ditt eneste problem er du ganske heldig. Tenk at de er voldtektsmenn eller broren/faren din (eventuelt begge deler).
Gjest Leonardo Skrevet 24. februar 2016 #7 Skrevet 24. februar 2016 Jeg har blitt avhengig av å være rundt kvinner. Trenger ikke nødvendigvis snakke med de. Bare se og vite at de er i nærheten. Fantastisk. Det er rart å tenke på at jeg en gang jobbet i et mannsdominert yrke og at det på de verste kunne gå en uke mellom hver gang jeg så kvinner. Må bli frisk av denne influensaen snart. Jeg savner kvinnen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå