Ragnar89 Skrevet 27. februar 2016 #21 Skrevet 27. februar 2016 25 minutter siden, HarryDotter skrev: Men ragnar har da helt rett her....Ikke mener han at "allt er din skyld". Men slik du forklarer deg virker det som om din nytelse og din orgasme står i sentrum. Du virker å legge skylden på han for at han kommer raskt og dermed at han ikke tar hensyn til deg. Hva med å gi en lang faen i orgasme generellt? Hva med at dere begge bare kaster allt av forestillinger og tanker om hvordan ting skal være og bare nyter nuet? Det er jo tenningen og kåtheten og allt man kjenner under selve sexen som er sexen. Det er det som er godt! Det at man er der og da sammen med personen man liker og syntes er så deilig! Det er ingens feil at den ene kommer raskt og den andre seint. Desuten.....har du hørt om "edging"? Det er når man stimulerer seg helt frem til orgasme men holder igjen like før. Om dere begge jobber hverandre nesten helt imål, vil dere få større intensitet i orgasmene når de først kommer. Slapp av og nyt selve sexen. Kutt fokuset på den forbannede orgasmen og lev og kos dere. Kunne ikke sagt det bedre selv
TM73 Skrevet 27. februar 2016 #22 Skrevet 27. februar 2016 Det finnes jo teknikker for å stoppe en orgasme/utløsning. Jeg hadde problemet før, og det jeg gjorde var att jeg brukte musklene akkuratt som hvis du er veldig tissatrengt og tisser, og så midt i tissingen kutter strålen ved hjelp av musklene. Og så gjentar du dette når du feks onanerer, og trener på det, og kniper slik akkuratt i det du er igang med å komme. Funket for meg, har aldri hatt problemet siden. Evnt hjelper det også å ordne noen utløsninger selv, slik att du ikke er så full av lyst da du skal ha sex med dama. Sikkert mange andre løsninger og, dersom dette ikke funker. Men dette er jo en ganske vanlig problemstilling hos unge menn.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå