AnonymBruker Skrevet 23. februar 2016 #1 Skrevet 23. februar 2016 Sikkert vært mange tråder om dette, men uansett... I mitt forrige forhold holdt jeg alltid ut lenge. Da holdt jeg ofte ut i 20-30 minutter. Nå har jeg funnet meg en ny dame, men nå klarer jeg sjeldent å holde ut i mer enn 1 minutt. Det går utover selvtilliten min, og jeg blir redd de gangene vi har sex. Jeg blir redd for at det skal skje igjen og igjen. Dette gjør at jeg ikke klarer å nyte sexen, fordi jeg kun fokuserer på å ikke komme for fort. Dama reagerer ikke så bra på det. Når jeg kommer, sier hun ting som: "Åh, kom du så fort IGJEN?", og det hjelper ikke akkurat på selvtilliten. Jeg har foreslått at vi kan ligge og kose, helt til jeg blir stiv igjen (for det bør ikke ta så lang tid), men hun virker bare sur/skuffet og sier: "Bare glem det." Hvorfor har jeg gått fra holde ut til opptil en halvtime i mitt forrige forhold, til å maks holde ut i 2 min i mitt nye forhold? Skikkelig deprimerende å grue seg til sex fordi jeg kun fokuserer på å holde meg lenge... Jeg er 22 år forresten. Anonymkode: 73051...8f4
Pinto2013 Skrevet 23. februar 2016 #2 Skrevet 23. februar 2016 Har ikke løsningen på det du spør om, men som jente selv må jeg påpeke at jeg syns dama di oppfører seg litt dårlig. Hun gjør jo ikke akkurat saken bedre? Og hvis du kan være klar igjen etter litt kosing, så ser jeg ikke helt hvorfor hun blir så sur eller skuffet? Forresten kan det jo være at du er mer tent på dama di enn du var i ditt forrige forhold, og at det er derfor det går så fort for deg? Jeg hadde heller ville vært den jenta som gjorde at du kom for tidlig, enn den jenta som gjorde at du kunne holde på en halvtime uten problemer :-) Hadde tatt det som et kompliment, og lagt en slagplan sammen med deg for hvordan vi kunne få det til å vare litt lenger :-) 9
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2016 #4 Skrevet 23. februar 2016 10 minutter siden, saltyliquorice skrev: Har du snakket med henne om det? Ja. Da blir hun sånn: "Prøv å ikke tenk så mye på det, det ligger sikkert bare i hodet", men så fort det skjer, virker hun sur/irritert. Jeg sa til henne at jeg kommer så fort fordi jeg synes hun er så UTROLIG tiltrekkende, uten at det hjalp... For hun trodde ikke på meg da jeg sa det der... Anonymkode: 73051...8f4
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2016 #5 Skrevet 23. februar 2016 Gjør du noe for henne når du kommer for fort da? Istedet for å bare ligge og kose frem til du blir stiv igjen, kan du jo slikke henne eller fingre henne til hun får orgasme også. Det kan jo virke som om grunnen til at hun blir litt snurt er fordi hun får litt lite ut av sexen nå du kommer etter et par minutter, og så er dere liksom ferdig for en stund. Anonymkode: 2441f...b58 6
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2016 #6 Skrevet 23. februar 2016 Hva gjør du for å ikke komme for fort? Tar du pauser? Ber du henne om timeout, eller å vente? Når du kjenner at du nesten kommer så sier du stopp, så tar dere 10-15 sekunder med pause uten å røre dere, før dere fortsetter igjen. Neste gang tar dere kanskje en pause og passer på å bytte stilling i samme slengen. Osv. Øv deg når hun suger deg. Etterhver tar det lenger og lenger tid mellom når du trenger pauser, og selve pausene blir kortere og kortere. Anonymkode: 1ba92...24e 2
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2016 #7 Skrevet 23. februar 2016 Tips fra en eldre traver. Når jeg var ung og slet med at jeg kom for tidlig, brukte jeg å knulle henne helt til jeg nesten kom, trakk meg ut av henne og gikk ned på henne. Noen ganger mens jeg låg der mellom lårene henne, så kunne jeg kjenne at jeg ejakulerte, men hadde ikke orgasme. Da kunne jeg fortsette knullinga og vare mye lenger enn bare de to minuttene.... Anonymkode: 69d70...909 3
nattedroom94 Skrevet 23. februar 2016 #8 Skrevet 23. februar 2016 Høres ut som en megge du har blitt sammen med, skjønner at hun blir skuffa, men det er slikt som skjer. Å bli sur løser iallefall ingenting. Jeg har ligget med gutter som knapt nok får den inn før det går for dem, men de pleier jo å være klare igjen om noen minutter. Du burde absolutt ta opp dette med henne, at hennes sure eddik ikke hjelper. 4
Ardenus Skrevet 24. februar 2016 #9 Skrevet 24. februar 2016 Prestasjonsangst kan gjøre at du faktisk kommer for fort, du hører at hun blir missfornøyd når du kommer for fort også henger dette igjen til neste gang, så joda, det sitter i hodet, dessverre må dama hjelpe til også, hun sier at det er ok, men uttrykker seg med skuffelse. Fra nå av, gå ned på henne, få henne til å komme så mange ganger du/dere orker, så spiller det ingen rolle om du kommer for fort eller ei, da slapper du mer av og ikke trenger å "stresse" med å holde igjen, for hun er jo fornøyd allerede. 1
stan Skrevet 24. februar 2016 #10 Skrevet 24. februar 2016 Kan det være at hun ikke er helt våt? Økt friksjon gjør det mer intenst. Igjen er løsningen å slikke henne våt. Eller bruke glidemiddel. Min eks virket våt, men det var bare ytterst. Med litt glidemiddel gikk det mye bedre, altså det gikk ikke så fort. 1
Gjest HarryDotter Skrevet 25. februar 2016 #11 Skrevet 25. februar 2016 Den 23.2.2016 at 13.54, AnonymBruker skrev: Ja. Da blir hun sånn: "Prøv å ikke tenk så mye på det, det ligger sikkert bare i hodet", men så fort det skjer, virker hun sur/irritert. Jeg sa til henne at jeg kommer så fort fordi jeg synes hun er så UTROLIG tiltrekkende, uten at det hjalp... For hun trodde ikke på meg da jeg sa det der... Anonymkode: 73051...8f4 Her tror jeg du bare kan gi opp. Hun har fått det for seg og lært at når menn kommer raskt så dreier det seg utelukkende om at du som mann er egoist i sengen og bare ønsker orgasme så fort du klarer å få det. Det er en mental greie som noen få kvinner desverre ser ut til å ha fått inn fra de er unge. En vrangforestilling som er tilstede nettopp fordi den damen selv er så sykelig opptatt av kun sin egen nytelse, at hun dermed mister forståelsen for hvorfor du kommer så kjapt. En kvinne som krever at du som mann skal holde ut så lenge som det passer henne, er ikke verdt å bruke oksygen på. Rett og slett. Finn noen som respekterer din seksualitet. (Allt dette skriver jeg med forbehold om at du på alle mulige måter har gjort allt du kan for å tilfredstille henne ellers Om du legger deg til å sove etter du er ferdig, forstår jeg hennes frustrasjon)
boblevann Skrevet 25. februar 2016 #12 Skrevet 25. februar 2016 Det spørs veldig hva du gjør etterpå :-) Jeg hadde en kjæreste som kom etter 2 minutter, og det burde ikke vært så farlig egentlig, hvis han gjorde at jeg kom etterpå. Men neida, han bare snudde seg og la seg til å sove... Så ja, jeg ble sur hver gang han kom for fort, for jeg visste at da var det hele over. Gjør du noe for henne etter du er ferdig?
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2016 #13 Skrevet 26. februar 2016 TS her. Takk for gode svar. Jeg pleier å sleike/fingre henne som hun liker veldig godt, hun kommer hver gang. :-) Noen ganger gjør jeg det før vi har samleie, og noen ganger gjør jeg det etter samleie. Men allikevel savner hun å bli pult fort og hard - lenge. Selv om jeg får henne til å komme før samleie, reagerer hun ikke alltid så bra om jeg kommer for fort. Men hun blir veldig glad når jeg sleiker henne, fordi hun liker det så godt, og kommer som sagt hver gang. Så jeg er ingen egoist i senga, da jeg er opptatt av at hun også skal få nytelse. :-) Anonymkode: 73051...8f4
Ragnar89 Skrevet 26. februar 2016 #14 Skrevet 26. februar 2016 Hadde du kommet seint og brukt en evighet på orgasmen, så hadde hun klaget på det også og sagt at du ikke tenner nok på henne til å komme fort. Nei, denne jenta er ikke noe å samle på. Finn ei som elsker at du spruter fort du, eller som godtar at man er forskjellige. Ikke din feil at du spruter fort og ikke hennes feil at hun kommer sakte. For hva er rett? Hvorfor er det slik at menn kommer for fort mens kvinner kommer perfekt?
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2016 #15 Skrevet 26. februar 2016 Jeg kommer for seint, han kommer for fort, det resulterer i at han alltid kommer, jeg får kanskje lov til å komme en fjerdedel av gangene. Veldig frustrerende. Det hjelper ikke at han sier han blir så tent av meg, for jeg har også seksuelle behov. Hyggelig at han blir tent av meg, men jeg vil jo gjerne også bli tent og ikke bare føle meg som et sted å putte spermen hans. Anonymkode: 4db83...bf0
Ragnar89 Skrevet 26. februar 2016 #16 Skrevet 26. februar 2016 52 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg kommer for seint, han kommer for fort, det resulterer i at han alltid kommer, jeg får kanskje lov til å komme en fjerdedel av gangene. Veldig frustrerende. Det hjelper ikke at han sier han blir så tent av meg, for jeg har også seksuelle behov. Hyggelig at han blir tent av meg, men jeg vil jo gjerne også bli tent og ikke bare føle meg som et sted å putte spermen hans. Anonymkode: 4db83...bf0 Men han kan da vel ikke noe for at han kommer fort? Kanskje han blir frustrert over at du bruker lang tid? Like mye din feil at du ikke blir ferdig i rimelig tid, om man skal sette det på spissen
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2016 #17 Skrevet 26. februar 2016 Jeg kan ikke noe for at jeg bruker lang tid, men han kan ta hensyn og hjelpe meg? "Satt på spissen" - skulle jeg hjulpet han med å ha en dårligere sexopplevelse så han ikke skal komme, sånn at vi begge to kan være frustrerte? Kjempetaktikk. Anonymkode: 4db83...bf0
Ragnar89 Skrevet 26. februar 2016 #18 Skrevet 26. februar 2016 (endret) 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg kan ikke noe for at jeg bruker lang tid, men han kan ta hensyn og hjelpe meg? "Satt på spissen" - skulle jeg hjulpet han med å ha en dårligere sexopplevelse så han ikke skal komme, sånn at vi begge to kan være frustrerte? Kjempetaktikk. Anonymkode: 4db83...bf0 Hva med å hjelpe deg selv? Hvorfor skal menn ha på seg ansvaret for at kvinnen kommer i mål? Gjør du noe for at han skal ha det bra da, bortsett fra at du tilbyr han hullet ditt? Kan hende han synes det er slitsomt i tungen etter å ha holdt på i 20 minutter. Synes enkelte kvinner krever for mye og roper opp om at mannen kommer for fort! Hva om han bruker en time på å komme, blir det koselig å suge han i en time for å nå hans mål? Hallo, han kommer ikke for fort, det er du som kommer for seint. Skulle likt at det hadde blitt blåst opp i media. Hvordan komme fortere, tren dere på å komme fortere jenter.. bla bla.. osv Endret 26. februar 2016 av Ragnar89
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2016 #19 Skrevet 26. februar 2016 Du tillegger meg meninger jeg ikke har hatt. Jeg har sagt det er frustrerende at jeg ikke får lov til å komme. Jeg har ikke sagt at han skal skjerpe seg. Jeg har bedt han om å ta hensyn, for eksempel kunne han ha gjort det med å slikke meg - men det gjør han ikke. Jeg er en veldig generøs og aktiv sexpartner, så jeg vet ikke hvor du vil med dette forsøket på å spille ballen over til meg. Jeg "skynder meg" også for å komme de gangene jeg kommer, sånn at jeg rekker det. Det betyr en mindre tilfredsstillende orgasme, men i det minste en orgasme. Så jeg strekker meg. Som resultat blir sexen rett og slett kjedeligere og kjedeligere for meg. Du må roe bolla og innse at noen ganger er det et problem for noen at kvinnen ikke blir tilfredsstilt, og det handler ikke om at kvinnene er kravstore. Det er ikke alle kvinner som krever å bli oppvartet uten å gi noe, synd for deg om det bare er sånne damer du har erfaring med. TS her har fortalt at han alltid får dama si til å komme med tunge eller fingre. Kjempebra. Men det er ikke alle menn som er så generøse som han. Og i min situasjon har jeg endt opp med å bruke kraftuttrykket "veldig frustrerende", samt påpeke at jeg også har seksuelle behov. Dette har du tydeligvis har tolket i den retning at du skal være en ridder for alle ufeilbarlige menn mot de kravstore og teite damene eller noe. Og FYI; det finnes allerede haugevis med forsideoppslag om "får du ikke orgasme? Slik gjør du!" eller "Guide til å få orgasme" osv, rettet mot kvinner. Du har bare ikke sett dem fordi det er tydeligvis ikke noe du ser ut til å synes er så viktig. Anonymkode: 4db83...bf0
Gjest HarryDotter Skrevet 27. februar 2016 #20 Skrevet 27. februar 2016 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Du tillegger meg meninger jeg ikke har hatt. Jeg har sagt det er frustrerende at jeg ikke får lov til å komme. Jeg har ikke sagt at han skal skjerpe seg. Jeg har bedt han om å ta hensyn, for eksempel kunne han ha gjort det med å slikke meg - men det gjør han ikke. Jeg er en veldig generøs og aktiv sexpartner, så jeg vet ikke hvor du vil med dette forsøket på å spille ballen over til meg. Jeg "skynder meg" også for å komme de gangene jeg kommer, sånn at jeg rekker det. Det betyr en mindre tilfredsstillende orgasme, men i det minste en orgasme. Så jeg strekker meg. Som resultat blir sexen rett og slett kjedeligere og kjedeligere for meg. Du må roe bolla og innse at noen ganger er det et problem for noen at kvinnen ikke blir tilfredsstilt, og det handler ikke om at kvinnene er kravstore. Det er ikke alle kvinner som krever å bli oppvartet uten å gi noe, synd for deg om det bare er sånne damer du har erfaring med. TS her har fortalt at han alltid får dama si til å komme med tunge eller fingre. Kjempebra. Men det er ikke alle menn som er så generøse som han. Og i min situasjon har jeg endt opp med å bruke kraftuttrykket "veldig frustrerende", samt påpeke at jeg også har seksuelle behov. Dette har du tydeligvis har tolket i den retning at du skal være en ridder for alle ufeilbarlige menn mot de kravstore og teite damene eller noe. Og FYI; det finnes allerede haugevis med forsideoppslag om "får du ikke orgasme? Slik gjør du!" eller "Guide til å få orgasme" osv, rettet mot kvinner. Du har bare ikke sett dem fordi det er tydeligvis ikke noe du ser ut til å synes er så viktig. Anonymkode: 4db83...bf0 Men ragnar har da helt rett her....Ikke mener han at "allt er din skyld". Men slik du forklarer deg virker det som om din nytelse og din orgasme står i sentrum. Du virker å legge skylden på han for at han kommer raskt og dermed at han ikke tar hensyn til deg. Hva med å gi en lang faen i orgasme generellt? Hva med at dere begge bare kaster allt av forestillinger og tanker om hvordan ting skal være og bare nyter nuet? Det er jo tenningen og kåtheten og allt man kjenner under selve sexen som er sexen. Det er det som er godt! Det at man er der og da sammen med personen man liker og syntes er så deilig! Det er ingens feil at den ene kommer raskt og den andre seint. Desuten.....har du hørt om "edging"? Det er når man stimulerer seg helt frem til orgasme men holder igjen like før. Om dere begge jobber hverandre nesten helt imål, vil dere få større intensitet i orgasmene når de først kommer. Slapp av og nyt selve sexen. Kutt fokuset på den forbannede orgasmen og lev og kos dere.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå