Gå til innhold

Hva er egentlig en outlet-butikk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser at det finnes en i Vestby. Er det noen som har vært der og kan fortelle litt om konseptet? 

Anonymkode: 51c7b...73f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Et sted hvor det er kontinuerlig salg.

Anonymkode: 94755...10d

Skrevet

Det er en butikk som selger billig merkevarer. Dvs enten prøvekolleksjon, fjorårets, feilvare, restelager osv.

Anonymkode: 65db0...0fd

• Liker 6
Skrevet

En butikk som selger billige varer.

Norwegian outlet er tipp topp , vi handler mye der

• Liker 1
Skrevet

Folk som kjøper opp et konkursbo, restlageret etter en nedlagt butikk el. Lager en outlet butikk for å få inn penger på andres "ulykke". 

Anonymkode: 453d6...42e

• Liker 1
Skrevet

Slik som det i Vestby har tidligere års kolleksjoner osv til typ 30% avslag, noen ganger mer.

Anonymkode: 0189c...652

• 5 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

Dytter opp denne. Finnes det noen gode outlet butikker i Bergen? Var innom Dale, men den var skuffende. Bare jalla produkter og egentlig ikke så mye salg av Dale-produkter. Tenker på kjente merkevarer og ikke sport outlet- butikkene, men bergans, norrøna, osv. 

Anonymkode: 55de6...177

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Oslo fashion outlet (som den nå heter) i Vestby er ikke en butikk, det er mange merkebutikker samlet på et sted. Det som selges der er alt fra helt nyheter til fjorårsmodeller og vareprøver. Kan fort gjøre noen gode kjøp der😃

Anonymkode: 0f572...03c

AnonymBruker
Skrevet

De har jo samme type outlet i stavanger(Ålgård) som i Vestby.. aner ikke i Bergen desverre...

men er du i Oslo Omeng ville jeg dratt innom Vestby! Noen ganger er det veldig bra andre sesonger syntes jeg det er dårlig men Norrøna og bergans er jo alltid bra!

Anonymkode: dcf6b...a7e

AnonymBruker
Skrevet

Er ikke i Bergen såvidt jeg vet, men den på Ålgård er super👌🏻

Anonymkode: 64c36...e47

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Dytter opp denne. Finnes det noen gode outlet butikker i Bergen? Var innom Dale, men den var skuffende. Bare jalla produkter og egentlig ikke så mye salg av Dale-produkter. Tenker på kjente merkevarer og ikke sport outlet- butikkene, men bergans, norrøna, osv. 

Anonymkode: 55de6...177

Janus sin butikk i Arna har mye ‘feil’ varer ellers er det endel dilldallbutikker som og selger konkursbo klær og annet

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er ikke i Bergen såvidt jeg vet, men den på Ålgård er super👌🏻

Anonymkode: 64c36...e47

Den er i Stavanger, ved Fornøyelsesparken

ps den på Ålgård er av og til dyrere enn andre steder. Skulle ha HH regntøy til barna men det var dyrere der enn i vanlig butikk (samme produktnavn) 

Endret av Fru Uperfekt
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bedre og billigere å handle online. Fatter ikke at folk fremdeles er så avhengige av fysiske butikker.

Anonymkode: 9d96b...eae

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Bedre og billigere å handle online. Fatter ikke at folk fremdeles er så avhengige av fysiske butikker.

Fysiske butikker skaper mer ringvirkninger i lokalsamfunnet enn nettbutikker

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Ikke alltid

Anonymkode: 0f572...03c

Gjest 123 eller noe
Skrevet
Fru Uperfekt skrev (2 timer siden):

Den er i Stavanger, ved Fornøyelsesparken

ps den på Ålgård er av og til dyrere enn andre steder. Skulle ha HH regntøy til barna men det var dyrere der enn i vanlig butikk (samme produktnavn) 

I Stavanger er vel litt å ta i, 40 min kjøretur unna?

Skrevet
skruttveig skrev (30 minutter siden):

I Stavanger er vel litt å ta i, 40 min kjøretur unna?

Stavanger er lettere å forstå og iallfall mer Stavanger enn Bergen som tråden egentlig er om

Gjest 123 eller noe
Skrevet
Fru Uperfekt skrev (Akkurat nå):

Stavanger er lettere å forstå og iallfall mer Stavanger enn Bergen som tråden egentlig er om

Ja den ser jeg, så bare for meg de stakkars turistene som leter febrilsk etter outleten i Stavanger ^^

Skrevet
skruttveig skrev (Akkurat nå):

Ja den ser jeg, så bare for meg de stakkars turistene som leter febrilsk etter outleten i Stavanger ^^

Jeg er nesten turist når jeg er i Stavanger på jobb og hadde null problem med å finne den 

Gjest 123 eller noe
Skrevet
Fru Uperfekt skrev (Akkurat nå):

Jeg er nesten turist når jeg er i Stavanger på jobb og hadde null problem med å finne den 

Det er bra. Har bodd i området, så jeg så for meg kanskje andre hadde kommet til å slite. Men kanskje ikke det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...