Gå til innhold

Noen som har deaktivert Instagram?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har deaktivert Instagram for en periode? Hva gjorde du for å logge på igjen?

Anonymkode: 0c9a5...3fe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Instagram kan kun slettes. Dvs alt forsvinner. Du må lage ny konto om du skal tilbake.

Anonymkode: 99de3...f61

Skrevet

Sorry, det var vist feil. Du logger inn som vanlig. 

Skrevet

Tusen takk for svar!Har glemt brukernavnet mitt😑 Og klarer dermed ikke å logge inne. Vet du hvordan jeg kan finne ut hva det er? Kan man sende Mail til Instagram? 

Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Tusen takk for svar!Har glemt brukernavnet mitt😑 Og klarer dermed ikke å logge inne. Vet du hvordan jeg kan finne ut hva det er? Kan man sende Mail til Instagram? 

Tror du skal kunne få brukernavnet og/eller passordet ditt ved å skrive inn e-post-adressen og få alt tilsendt.

• Liker 1
Skrevet

Det Florence skrev. Det er litt plundrete om du ikke har gjort det før, så ta deg god tid. Har glemt passord og brukernavn selv, men hadde heldigvis registrert både mail og tlfnummer, og da ble det enkelt å få tilgang fra egen tlf.

Skrevet

Tusen takk svar igjen. Når jeg skriver Mail adressen min, så for jeg opp at de ikke finner den. Makes no sence🙈 Blir litt sprø her...aner ikke hva jeg skal gjøre. Jeg vet at deaktiverte den, og ikke slettet den😊 HI

Skrevet

Noen andre som kan hjelpe?😃

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...