Gå til innhold

Julemarsipan NÅ?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har sett de har kommet i butikken, men bryr meg ikke, har ikke tenkt å kjøpe.

Gidder ikke irritere meg over noe jeg lett klarer å overse.

Blir verre om alle butikkene var overfylt med julestæsj.....å skrekk og gru :o

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes "jule-tingene" kommer tidligere og tidligere hvert år...

Alt for tidlig...

Uka før første søndag i advent hadde vært mere passende, synes nå jeg da!

www.giossjulatilbake.no

Skrevet

Jeg kjøper ikke julemarsipan ennå!!! Selv om det er godt!!! :-x

Ble rett og slett lei meg da jeg fant julemarsipan ved kassene på REMA i ettermiddag. Synes man kan vente til i alle fall midten av november før man setter julemarsipanen fram i butikkene! Jul er jul! Og vi er bare midt i oktober, så vidt jeg vet!!! :evil:

Skrevet

Elsker julemarsipan-noe av det få godteriet jeg faktisk liker :sjarmor:

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet
Elsker julemarsipan-noe av det få godteriet jeg faktisk liker  :sjarmor:  

Mvh Yvonne :heiajente:

Mååå det stå "julemarsipan" på esken da?

Jeg synes også det er godt, men det er like godt om det står "påskemarsipan" (ved påske), eller "marsipan"/"marsipanpølser" på de (resten av året).

Hvorfor må det komme som "julemarsipan" allerede nå? :-?

Skrevet

For å være helt ærlig bryr jeg meg ikke ;) Samme for meg hva det står på julemarsipanen...

Mvh Yvonne

Skrevet

Fryktelig vanskelig å gå forbi all julemarsipanen som

ligger og frister da man er på butikken, men skal prøve å holde ut til desember, men blir tøøft :sikle::sjarmor:

Gjest Hillary..
Skrevet

Jeg er veldig glad det ikke er julepynt i butikkene, men jeg må innrømme at jeg kooooooooser meg med marsipanpølser både titt og ofte. Disiplinen bruker jeg på noe annet gitt.

Så det så.

:wink:

Skrevet

Jeg kjøpte et julemarsipanbrød på Narvesen og angrer ikke et sekund! De smaker jo herlig!!

:nisse:

Skrevet

Synes det er altfor tidlig med julemarsipan nå! :-? Sjokoladen blir jo gammel til jul! Hva er vitsen med julemarsipan 2 mnd. før jul?

Skrevet

Jeg skal ikke begynne å tenke på julegaver og julemarsipan før tidligst 1 november. da skal jeg skrive i juleforumet. 1 desember kommer julepynten frem og jeg begynner for fullt.

Skrevet

Jeg prøvesmakte på jula i går, jeg... Risengrøt med sukker og kanel og smør, og gløgg med mandler i... Nam, det var godt... :)

Gjest Hillary..
Skrevet
Jeg prøvesmakte på jula i går' date=' jeg... Risengrøt med sukker og kanel og smør, og gløgg med mandler i... Nam, det var godt... :)[/quote']

Nei, det var drøyt! :wink::ler:

Skrevet

Ja, det var en smule drøyt... men det smakte godt allikevel...:ler:

(bare håpe det smaker jul når jula kommer også....) :tunge1:

Skrevet

Jeg "boikotter" julemarsipanen frem til desember......

Det er da julen begynner for min del ihvertfall :nisse:

Skrevet

Advarsel: Den første julenissen er allerede observert i en nips-butikk i Oslo sentrum. :o

Grøss! Det er minst en måned for tidlig...

Skrevet

Jeg så på en butikk helt i begynnelsen av oktober julemarsipan, og tenkte; Eh, er ikke den vel gammel nå?? (Ja- jeg tenkte faktisk at den var fra i fjor). Men for all del- marsipanpølser er godt det... :ler:

Skrevet

Jeg prøver så godt jeg kan å ignorere julemarsipan og nisser helt fram til 1. desember. Vent til advent! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...