AnonymBruker Skrevet 23. februar 2016 #1 Skrevet 23. februar 2016 Trenger veldig å bytte ut det der helsikes spetakkelet som går under navnet senseo - da jeg atter en gang klarte å få hele morrakaffen utover benken og ikke i koppen....! Nå er det like før det blir pulverkaffe her i huset! Er visst ikke våken før noen timer etter at kroppen er stabla på beina, og helt utrolig hvor mye jeg klarer å tulle med den enkle maskina på morrakvisten. Og det er faktisk ikke koppen jeg glemmer - men maskina lar seg starte uten å være ladda med kaffepute, men da blir det vann over alt! Eller om puta havner skeivt i. Eller om jeg glemmer å trekke ned lokket/låsen.... Huff, flaut Uendelig takknemlig for tips om det finnes maskiner som berger meg fra meg selv? Finnes det en som ikke lar meg gjøre idiotiske ting, og bare tryller fram rykende varm svart kaffe? Anonymkode: c47e6...741
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2016 #2 Skrevet 23. februar 2016 Kjøpe deg en mokkakanne? Anonymkode: 05773...3d5
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2016 #3 Skrevet 23. februar 2016 Du fikk med deg delen med idiotsikker og ikke mentalt tilstede på morran? Har en sånn til ettermiddagsbruk, men aldri verden om det er trygt for dennan skrotten å traktere den i gryotta...... God kaffe blir det Anonymkode: c47e6...741 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2016 #4 Skrevet 23. februar 2016 Nespresso funker fjell Anonymkode: 0b4f7...b59 1
Momseguri Skrevet 23. februar 2016 #5 Skrevet 23. februar 2016 Stemmer også for nespresso. En toåring kunne laget kaffe på vår maskin
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2016 #6 Skrevet 23. februar 2016 Moccamaster Anonymkode: e41fd...16c
Kvist Skrevet 23. februar 2016 #7 Skrevet 23. februar 2016 7 timer siden, Momseguri skrev: Stemmer også for nespresso. En toåring kunne laget kaffe på vår maskin Skriver under på det. I løpet av min relativt korte karriere som kaffedemonstrasjonsdame på Elkjøp har jeg lært barn fra to år og oppover å lage kaffe med den. Aldri møtt en som ikke fikk det til. Det å få kaffe av sin egen unge funker utrolig godt for å selge kaffemaskiner til småbarnsforeldre 1
Whoops Skrevet 24. februar 2016 #8 Skrevet 24. februar 2016 Nespresso og Dolce Gusto er enkle å bruke. I tillegg lager de espresso, noe Senseo ikke gjør. Jeg har vært i samme situasjon. Senseo ble byttet ut etter ganske kort tid her også. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå