Gå til innhold

Dere som har vært på Sunwing Rhodos og/eller Kypros

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har skrevet i et annet forum om hvilket Sunwing jeg bør dra til, men fikk ikke svar på dette:

Ok, da ser det ut til at det enten blir Rhodos og så velge enten bygg Helios eller Triton eller å dra til Kyoros på Sunwing sandy bay beach. Datteren min legger seg veldig tidlig på kvelden selv om det er ferie (hun er veldig a-menneske) og da er det greit for meg at det er litt som skjer rundt meg på kveldene selv om jeg sitter alene oppe. Tenker på type at jeg kan sitte på terrassen og se/høre på show. Hun våkner sjelden av støy. Var på Arguineguin en gang tidligere og valgte rom ut mot scenen. Det var supert, for da fikk vi se alt fra balkongen. Dere som er kjent, finnes det noe slikt på disse stedene? Var på Kreta i fjor og der var all underholdning innendørs. Det var upraktisk.

Noen?

Anonymkode: 20beb...246

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På Kypros er underholdningen innendørs. Har ikke vært på Rhodos hotellet, så der vet jeg ikke :)

Skrevet
3 minutter siden, Kristanna skrev:

På Kypros er underholdningen innendørs. Har ikke vært på Rhodos hotellet, så der vet jeg ikke :)

Takk for svar :) Hva syns du ellers om stedet? Ville du reist dit igjen? Positivt/negativt med stedet?

Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar :) Hva syns du ellers om stedet? Ville du reist dit igjen? Positivt/negativt med stedet?

Jeg syns det er dyrt i forhold til andre "syden"steder og man får ikke noe mer for pengene sånn sett. Men ellers kunne jeg godt reist dit igjen :)

Syns frokosten var litt kaos og stressende.. Hadde ikke all inclusive, men ser for meg at lunsj og middagsbuffetene er på tilsvarende måte, siden det er samme sted. Alt for trangt og for mange bord, som gjorde at det var vanskelig å komme frem. Så det trakk litt ned. Vant til mer åpne saler på andre hoteller. 

Skrevet

Jeg har vært på begge hotellene. Liker de godt begge to, da jeg er fan av Sunwing resorten. Barna liker seg godt her også. På Rhodos blåser det. Men reis inn i gamle byen. Der er der fint. 😃

Anonymkode: a7674...2ee

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har vært på begge hotellene. Liker de godt begge to, da jeg er fan av Sunwing resorten. Barna liker seg godt her også. På Rhodos blåser det. Men reis inn i gamle byen. Der er der fint. 😃

Anonymkode: a7674...2ee

Mener du at det blåser der hele tiden og at det er en kjent sak eller at det blåser i visse perioder på året? Eller var dere bare uheldig? Skal bare ha en sol og badeferie egentlig, så da trenger vi ikke vind :)

Gjest Trolletrine
Skrevet

Vi har vært to ganger på Sunwing Rhodos. Har vært veldig fornøyd begge gangene. Underholdningen foregår inne, så sånn sett spiller det muligens ikke noe rolle hvor du bor. MEN! Vi fikk oss ihvertfall en oppvåkning ift standard da vi var der sist. Vi har begge gangene bodd i leilighetene med direkte utgang til eget basseng,- fantastisk deilig, og greie leiligheter. Siste gangen vi var der måtte vi skifte rom på avreisedagen siden vi ville ha rommet til kl 18.00. Og havnet på det verste rommet noensinne.....rommet lå i 2 etg i hovedbygget, ca rett over der underholdningen, resepsjonen osv ligger. Det var knøttlite, mørkt, skikkelig gammeldags og spartansk, og ikke minst LYTT. Det gikk folk utenfor hele tiden, og det føltes som de var på vei inn til oss. Folk skravlet og lo, mistet ting i gulvet osv. Vi kunne sitte på sengen og lage mat på kjøkkenbenken, så trangt var det. Vi hadde aldri hatt plass til all bagasjen vår der, engang. Et rett og slett ukoselig rom. Men veldig nærme liv og røre, ja;-)

Tror jeg hadde undersøkt rommene på den plassen du vil bestille, for tydeligvis er det stor forskjell på kvaliteten der, 

Skrevet
16 timer siden, lotte00 skrev:

Vi har vært to ganger på Sunwing Rhodos. Har vært veldig fornøyd begge gangene. Underholdningen foregår inne, så sånn sett spiller det muligens ikke noe rolle hvor du bor. MEN! Vi fikk oss ihvertfall en oppvåkning ift standard da vi var der sist. Vi har begge gangene bodd i leilighetene med direkte utgang til eget basseng,- fantastisk deilig, og greie leiligheter. Siste gangen vi var der måtte vi skifte rom på avreisedagen siden vi ville ha rommet til kl 18.00. Og havnet på det verste rommet noensinne.....rommet lå i 2 etg i hovedbygget, ca rett over der underholdningen, resepsjonen osv ligger. Det var knøttlite, mørkt, skikkelig gammeldags og spartansk, og ikke minst LYTT. Det gikk folk utenfor hele tiden, og det føltes som de var på vei inn til oss. Folk skravlet og lo, mistet ting i gulvet osv. Vi kunne sitte på sengen og lage mat på kjøkkenbenken, så trangt var det. Vi hadde aldri hatt plass til all bagasjen vår der, engang. Et rett og slett ukoselig rom. Men veldig nærme liv og røre, ja;-)

Tror jeg hadde undersøkt rommene på den plassen du vil bestille, for tydeligvis er det stor forskjell på kvaliteten der, 

Nå er det allerede bestilt rom i Heliosbygget med begrenset havutsikt. Ser ut til å ligge langt vekk fra hovedbygget og støy sånn sett. Får heller evt høre om det går an å bytte hvis det skulle bli for ille.

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nå er det allerede bestilt rom i Heliosbygget med begrenset havutsikt. Ser ut til å ligge langt vekk fra hovedbygget og støy sånn sett. Får heller evt høre om det går an å bytte hvis det skulle bli for ille.

Vet ikke om det gjelder for dette hotellet, men på et par andre Sunwing hoteller har de egne avreiserom. Altså de rommene blir ikke brukt til vanlig :) Vi fikk også et rom med dårligere standard etter klokken 18 når vi skulle reise. Det var ikke et rom noen bodde på fast.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...