Gå til innhold

Orgasme samtidig som squirting?

Fremhevede innlegg

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Får ikke orgasme når jeg spruter. Det er veldig godt, og nesten som en "lettelse" å slippe det løs. Skal jeg derimot ha en orgasme må det være via klitoris.

Anonymkode: dca51...f61

^

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan ikke påstå at jeg "kommer" (får orgasme) når jeg squirter, men det føles som en lettelse på en måte..

Orgasmen er bedre, selv om squirtingen også er god.

Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kommer samtidig eller rett etterpå. Det er deilig, veldig frigjørende og lettende. Ikke nødvendigvis bedre, men annerledes. Jeg digger det, og mannen min og. 

Anonymkode: 4cd94...e0b

7 timer siden, hittah skrev:

Kan ikke påstå at jeg "kommer" (får orgasme) når jeg squirter, men det føles som en lettelse på en måte..

Orgasmen er bedre, selv om squirtingen også er god.

9 timer siden, Surikatta skrev:

Jeg squirter ikke til vanlig men blir jeg stimulert med fingrene av en som kan ´´fremkalle´´squirting, skjer det...big time! Litt pinlig syntes jeg i starten men han som gjorde det likte det og da nøt jeg det også. 

Hele seansen oppleves for meg som en dyp, intens og annerledes orgasme men er usikker på om det er det som egentlig skjer...:klo:

Høres ut som det er flere som ikke føler de får orgasme under selve squirtingen, selv om det oppleves godt. Som jeg skrev tidligere er det også for meg en "lettelse" å få squirtet. Når jeg i tillegg får orgasme samtidig, blir det hele en vill og intens opplevelse.

Surikatta: Vil tro det er det som skjer, men at orgasmene er så annerledes de du får ellers :) En ting er vel sikkert: Det er van(n)vittig deilig å squirte :)

Skrevet
1 minutt siden, makar skrev:

Høres ut som det er flere som ikke føler de får orgasme under selve squirtingen, selv om det oppleves godt. Som jeg skrev tidligere er det også for meg en "lettelse" å få squirtet. Når jeg i tillegg får orgasme samtidig, blir det hele en vill og intens opplevelse.

Surikatta: Vil tro det er det som skjer, men at orgasmene er så annerledes de du får ellers :) En ting er vel sikkert: Det er van(n)vittig deilig å squirte :)

DET kan jeg være helt enig i! :)

Skrevet

Har bare opplevd det én gang, og da sammen med den beste orgasmen i mitt liv!
En helt annen følelse en vanlige orgasmer.

Anonymkode: 966a6...104

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...