lulle Skrevet 23. februar 2016 #1 Skrevet 23. februar 2016 Jeg bruker linser i hverdagen pga dårlig syn og skjeve hornhinnen. Kjøper disse hos optikeren, men det er sykt dyrt. Betaler 600 kr Mnd. Nå er jeg student og vil prøve å redusere utgiftene så godt jeg kan. Går det Ann for meg å bestille linser på en nettbutikk? Hvordan gjør jeg det i forhold til hornhinnene? Hvilken nettbutikk kan evt anbefales? På forhånd tusen takk for hjelpen.
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2016 #2 Skrevet 23. februar 2016 Alle nettbutikker er ok, jeg bruker lensway og lensstore om hverandre litt avhengig av tilbudene de her. Du fyller ut informasjonen du har i brilleseddelen fin. Anonymkode: cb09f...9e3
Gjest Aqua Skrevet 23. februar 2016 #3 Skrevet 23. februar 2016 Jeg er veldig fornøyd med lensway, men passer alltid på å bestille når jeg får en grei rabatt. Bestiller for et halvt år av gangen, og sparer nok rundt 1000/året på løsningen. I forhold til skjeve hornhinner er det viktig at du har brilleseddelen din, slik at du kan legge inn korrekt informasjon
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå