Gjest Tex Skrevet 26. oktober 2004 #41 Del Skrevet 26. oktober 2004 Vi fikk komplettert vårt Anita bestikk til bryllupet så nå har vi til atten, og vel så det. Er kjempefornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. oktober 2004 #42 Del Skrevet 26. oktober 2004 Samler på Ramona. Jeg liker enkle linjer, og synes ramona passer til det meste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. oktober 2004 #43 Del Skrevet 27. oktober 2004 samler også på Silje, liker det fordi det er så "rent" (uten så mye kruseduller.. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Odense Skrevet 27. oktober 2004 #44 Del Skrevet 27. oktober 2004 Samler på Nora vi... Vi også! Eller vi har hele serien nå, så vi samler ikke lengre Har begynt å samle på sølv.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trill Skrevet 28. oktober 2004 #45 Del Skrevet 28. oktober 2004 Eg har Ida- som kvardagsbestikk. Fikk det til jul når eg flytta heimafra- i staden for å kjøpe "billigbestikk" som fort blir veldig stygt. Etterkvart skal eg begynde å samle på et litt "finare".. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå