Kinia Skrevet 16. oktober 2004 #1 Del Skrevet 16. oktober 2004 Hei! Noen av dere som har Hardangerbestikk? I såfall hvilken type har dere? Jeg ønsker å begynne å samle nå til jula (ønske meg i gave) Jeg satser på Silje bestikket (www.hardangerbestikk.no) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 16. oktober 2004 #2 Del Skrevet 16. oktober 2004 Vi har Renessanse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 16. oktober 2004 #3 Del Skrevet 16. oktober 2004 Vi har Nina og bruker det til dagligdagsbestikk. Kjempefint og tåler det meste... Hardangerbestikk anbefales Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 16. oktober 2004 #4 Del Skrevet 16. oktober 2004 Det var hans foreldre som begynte på denne serien til oss. Nå er den fullkommen etter bryllupet. Vi har lyst å bruke den til hverdags og heller bestemme en annen type selv til finbruk, men vi venter litt med å begynne å ønske oss mere bestikk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kinia Skrevet 16. oktober 2004 Forfatter #5 Del Skrevet 16. oktober 2004 Takk for svar! (er ny her, og nyskjerrig på forumet ) Gleder meg veldig til å begynne å samle jeg. Kjempelurt at det går an å vaske bestikket i maskin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Himmelblå Skrevet 17. oktober 2004 #6 Del Skrevet 17. oktober 2004 Vi har ramona til hverdags-bestikk, så samler vi i anita til litt finere bruk. holder seg kjempebra så det anbefales slipper å pusse det da før en skal bruke det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seterjenta Skrevet 17. oktober 2004 #7 Del Skrevet 17. oktober 2004 Vi samler på Carina. Jeg valgte det selv, synes det er et enkelt og pent mønster. Har ikke så mye enda, men håper å få komplettert det til bryllupet neste år. Vet ikke om vi vil bruke det til hverdags eller 'fest' enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerfuglene Skrevet 17. oktober 2004 #8 Del Skrevet 17. oktober 2004 Vi har Ramona og syns det er kjempe fint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*SOL* Skrevet 17. oktober 2004 #9 Del Skrevet 17. oktober 2004 Har valgt å ha to forskjellige typer...Ramona som vanlig bestikk og Nina som anrettningsbestikk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salamandra Skrevet 17. oktober 2004 #10 Del Skrevet 17. oktober 2004 Samler på Nora vi... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meg Skrevet 17. oktober 2004 #11 Del Skrevet 17. oktober 2004 Har valgt å ha to forskjellige typer...Ramona som vanlig bestikk og Nina som anrettningsbestikk Hm....lurt! Samler på Carina selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Temaa Skrevet 17. oktober 2004 #12 Del Skrevet 17. oktober 2004 Vi har Carina, komplett til 18 personer. Bruker det både til hverdags og til fest vi. Gidder ikke ha egen pen-bestikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kinia Skrevet 17. oktober 2004 Forfatter #13 Del Skrevet 17. oktober 2004 Hmm....tror kanskje jeg også skal ha to bestikk ja. Ett med enkelt design (Silje) og ett finere (Nina kanskje?) Det var lurt :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Genevieve Skrevet 17. oktober 2004 #14 Del Skrevet 17. oktober 2004 Hei! Noen av dere som har Hardangerbestikk? I såfall hvilken type har dere? Jeg ønsker å begynne å samle nå til jula (ønske meg i gave) Jeg satser på Silje bestikket (www.hardangerbestikk.no) Tips: Hvis du tar vekk parentesene så får du en link som dette; www.hardangerbestikk.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kinia Skrevet 17. oktober 2004 Forfatter #15 Del Skrevet 17. oktober 2004 Tips: Hvis du tar vekk parentesene så får du en link som dette; www.hardangerbestikk.no Thanks Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pip Skrevet 17. oktober 2004 #16 Del Skrevet 17. oktober 2004 Har valgt å ha to forskjellige typer...Ramona som vanlig bestikk og Nina som anrettningsbestikk Kjempesmart! Me har Nina, det er liksom 'til best' - hadde vore ypperleg med Ramona f.eks. litt meir til kvardags... Skal tenke på det! (Mamma har eitt hardanger (Renessanse) og eitt sølvbestikk - det vert jo omtrent det same. Men me vil ikkje ha sølv!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 17. oktober 2004 #17 Del Skrevet 17. oktober 2004 Vi har Ramona, men vurderer å starte samlingen av en annen serie Hardangerbestikk også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*SOL* Skrevet 17. oktober 2004 #18 Del Skrevet 17. oktober 2004 ..tror dere har misforstått litt...med anrettningsbestikk mener jeg serveringsbestikk..feks. suppeause, potetskei osv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kinia Skrevet 17. oktober 2004 Forfatter #19 Del Skrevet 17. oktober 2004 ..tror dere har misforstått litt...med anrettningsbestikk mener jeg serveringsbestikk..feks. suppeause, potetskei osv... Ahh Synes likevel det var genialt at vi misforsto deg jeg da, for det vi trodde du sa, var ganske smart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. oktober 2004 #20 Del Skrevet 17. oktober 2004 :o Tittet akkurat på www.hardangerbestikk.no. Seriene var da litt... gammelmodige? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå