Gå til innhold

Hardangerbestikk


Kinia

Anbefalte innlegg

Hei!

Noen av dere som har Hardangerbestikk? I såfall hvilken type har dere?

Jeg ønsker å begynne å samle nå til jula (ønske meg i gave) Jeg satser på Silje bestikket :P

(www.hardangerbestikk.no)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har Nina og bruker det til dagligdagsbestikk.

Kjempefint og tåler det meste...

Hardangerbestikk anbefales :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var hans foreldre som begynte på denne serien til oss. Nå er den fullkommen etter bryllupet. Vi har lyst å bruke den til hverdags og heller bestemme en annen type selv til finbruk, men vi venter litt med å begynne å ønske oss mere bestikk :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar!

(er ny her, og nyskjerrig på forumet :wink: )

Gleder meg veldig til å begynne å samle jeg. Kjempelurt at det går an å vaske bestikket i maskin :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ramona til hverdags-bestikk, så samler vi i anita til litt finere bruk. holder seg kjempebra så det anbefales :) slipper å pusse det da før en skal bruke det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi samler på Carina. Jeg valgte det selv, synes det er et enkelt og pent mønster. Har ikke så mye enda, men håper å få komplettert det til bryllupet neste år. Vet ikke om vi vil bruke det til hverdags eller 'fest' enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har valgt å ha to forskjellige typer...Ramona som vanlig bestikk og Nina som anrettningsbestikk

Hm....lurt!

Samler på Carina selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm....tror kanskje jeg også skal ha to bestikk ja. Ett med enkelt design (Silje) og ett finere (Nina kanskje?)

Det var lurt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Genevieve
Hei!

Noen av dere som har Hardangerbestikk? I såfall hvilken type har dere?

Jeg ønsker å begynne å samle nå til jula (ønske meg i gave) Jeg satser på Silje bestikket  :P  

(www.hardangerbestikk.no)

Tips: Hvis du tar vekk parentesene så får du en link som dette;

www.hardangerbestikk.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har valgt å ha to forskjellige typer...Ramona som vanlig bestikk og Nina som anrettningsbestikk

Kjempesmart! Me har Nina, det er liksom 'til best' - hadde vore ypperleg med Ramona f.eks. litt meir til kvardags... Skal tenke på det! :)

(Mamma har eitt hardanger (Renessanse) og eitt sølvbestikk - det vert jo omtrent det same. Men me vil ikkje ha sølv!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

..tror dere har misforstått litt...med anrettningsbestikk mener jeg serveringsbestikk..feks. suppeause, potetskei osv...

Ahh :hoho: Synes likevel det var genialt at vi misforsto deg jeg da, for det vi trodde du sa, var ganske smart :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...