Gå til innhold

Remeron

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal begynne på Remeron, siden jeg er alvorlig deprimert og sliter en del med angst i tillegg. Vil derfor gjerne høre om noen her har erfaring? Hjalp de mot depresjonen? Hvilke bivirkninger fikk dere? 

Anonymkode: 834a9...eaa

Skrevet

Bump

Skrevet

??

Skrevet

Mine "bivirkninger" var veldig dyp og god søvn + høy matlyst :-) 

Skrevet

Bivirkninger var en helt forjævelig trøtthet som gjorde at jeg såvidt klarte å være oppe for å spise.. aldri mer skal jeg ta dem.

Skrevet

Jeg fikk endelig sove! Såå utrolig godt... Men jeg kjenner at det er ekstra tungt å komme seg opp om morgenen, iblant nesten umulig. Har fått mindre sexlyst. Og så fikk jeg stor matlyst, noe som er veldig ulikt meg. Jeg føler meg ikke like deprimert lenger, så den fungerer. Litt skeptisk til den mtp. bivirkningene, men jeg skal prøve i noen måneder til før jeg evt. slutter og heller satser på kun samtaler hos psykolog.

Anonymkode: cee65...b65

Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fikk endelig sove! Såå utrolig godt... Men jeg kjenner at det er ekstra tungt å komme seg opp om morgenen, iblant nesten umulig. Har fått mindre sexlyst. Og så fikk jeg stor matlyst, noe som er veldig ulikt meg. Jeg føler meg ikke like deprimert lenger, så den fungerer. Litt skeptisk til den mtp. bivirkningene, men jeg skal prøve i noen måneder til før jeg evt. slutter og heller satser på kun samtaler hos psykolog.

Hvilke?

Skrevet

Sov plutselig godt, det hjalp også mot depresjon. 

Bivirkninger: tørr i munnen (brukte pastiller fra apoteket med fluor) og økt apetitt (sørget for å ha frukt og grønnsaker tilgjengelig. 

Gikk på dem i ett år, og er veldig takknemlig for hjelpen ! 

Anonymkode: 1167d...e82

Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Sov plutselig godt, det hjalp også mot depresjon. 

Bivirkninger: tørr i munnen (brukte pastiller fra apoteket med fluor) og økt apetitt (sørget for å ha frukt og grønnsaker tilgjengelig. 

Gikk på dem i ett år, og er veldig takknemlig for hjelpen ! 

Anonymkode: 1167d...e82

Hvordan gikk det da du skulle slutte på dem? Var det helt jævlig eller? Er litt skeptisk pga dette

Skrevet

Kjente bivirkninger er trøtthet og vektøkning. Brukes ofte til eldre som sliter med å sove og som spiser dårlig. I tillegg kan selve hensikten (antidepressiva) med medisinen være gunstig mot angst og uro. Min far tar dem, og i følge ming mor fungerer de fint.

Anonymkode: 60cc7...2d8

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvilke?

De som ble nevnt. Nedsatt sexlyst, økt matlyst og uvanlig tretthet om morgenen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...