AnonymBruker Skrevet 23. februar 2016 #1 Skrevet 23. februar 2016 Hvem er så du? Mor, søster, bror, tidligere venner og ekser, og andre. Fordi dere aldri virkelig har brydd dere om meg, selv nå er all kontakt kun et forsøk på å døyve egen dårlig samvittighet. Derfor, når media skriver om dødsfall, håper jeg innerst inne at en av dere er den som endelig er borte. Og inntil videre? Jeg vil ikke ha dere nær meg. Beklager, men slik er det. Ikke forsøk å glatte over fortid med falske ord og handlinger. Jeg klarer meg fint uten dere. Så fint at jeg har endret navn og byttet ut all gammel kontaktinfo med nytt, og hemmelig nummer. Gleden er stor når jeg er fullstendig fri for godt. Jeg kommer aldri til å besøke deres graver, eller felle noen tårer av sorg. Jeg kommer til å smile og kjenne byrden lette fra mine skuldre. Det har allerede skjedd og mer kommer. Så deilig! Anonymkode: f3b6a...7aa
Gjest Blomsterert Skrevet 23. februar 2016 #2 Skrevet 23. februar 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvem er så du? Mor, søster, bror, tidligere venner og ekser, og andre. Fordi dere aldri virkelig har brydd dere om meg, selv nå er all kontakt kun et forsøk på å døyve egen dårlig samvittighet. Derfor, når media skriver om dødsfall, håper jeg innerst inne at en av dere er den som endelig er borte. Og inntil videre? Jeg vil ikke ha dere nær meg. Beklager, men slik er det. Ikke forsøk å glatte over fortid med falske ord og handlinger. Jeg klarer meg fint uten dere. Så fint at jeg har endret navn og byttet ut all gammel kontaktinfo med nytt, og hemmelig nummer. Gleden er stor når jeg er fullstendig fri for godt. Jeg kommer aldri til å besøke deres graver, eller felle noen tårer av sorg. Jeg kommer til å smile og kjenne byrden lette fra mine skuldre. Det har allerede skjedd og mer kommer. Så deilig! Anonymkode: f3b6a...7aa Dette var ikke greit å lese. Vet alt om hvordan noen kan ødelegge noe av livet ens. Jeg har ikke ønsket noen døde da,har ikke tenkt tanken. Jeg klandrer deg ikke,bare sier hvordan jeg tar det. Vil helst de skal få en åpenbaring jeg. At de vil forstå hva de har gjort. Og bli bedre mennesker. Det er hardt å tenke på at andre har ødelagt så mye,det gjør meg sint. Og jeg blir ikke ofte sint akkurat. Ta vare på deg selv.
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2016 #3 Skrevet 23. februar 2016 Jeg forstår deg veldig godt. Jeg gjorde det samme selv, byttet etternavn til og med. Det viktigste du gjør for deg selv nå er å gå videre og prøve å ikke tenke mer på dem. Gled deg til du arver. Anonymkode: d067a...eca
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2016 #4 Skrevet 23. februar 2016 Jeg tenker ikke på arv og tviler det vil være noe å arve. Men hvordan unngå at noen av dem får min nye kontaktinfo? Anonymkode: f3b6a...7aa
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2016 #5 Skrevet 23. februar 2016 31 minutter siden, Blomsterert skrev: Dette var ikke greit å lese. Vet alt om hvordan noen kan ødelegge noe av livet ens. Jeg har ikke ønsket noen døde da,har ikke tenkt tanken. Jeg klandrer deg ikke,bare sier hvordan jeg tar det. Vil helst de skal få en åpenbaring jeg. At de vil forstå hva de har gjort. Og bli bedre mennesker. Det er hardt å tenke på at andre har ødelagt så mye,det gjør meg sint. Og jeg blir ikke ofte sint akkurat. Ta vare på deg selv. Det er ikke akkurat et ønske om død, men.. De vil aldri forstå. Slik er det bare. Takk. Anonymkode: f3b6a...7aa
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2016 #6 Skrevet 23. februar 2016 Ingen som oppriktig brydde seg? Forstår deg så godt, utrolig mye falske mennesker der ute, hardt å være den som er ekte.Er ikke mange av de. Anonymkode: 47e73...aed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå