Gå til innhold

Hvilken kroppsfasong tenner dere jenter på ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg missliker kroppen min, ønsker å være mer spinkel! Jeg trener mye svømming og rygg på treningssenter, så jeg har ganske stor overkropp! 

Jeg liker ikke helt min fasong. Er ganske høy i tillegg, så er heldigvis ikke en liten klump ...

Anonymkode: 7e025...9fb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker litt bamsete menn. Gjerne kosemage, og litt kraftige. Spinkle menn er jeg ikke glad i :P Hovedsaklig fordi jeg føler det ser så guttete ut, og fordi det er fysisk vondt å ha sex med tynne og spinkle menn, får jo gnagsår av hoftebein o.l. 

Anonymkode: 990ed...3e2

• Liker 7
Skrevet

Høye, slanke og senete.

Anonymkode: 0bc75...06f

Skrevet

Spinkle, muskler og slikt bryr jeg meg ikke spesielt om selvom jeg selv trener. Naturlig spinkle er vel det jeg faller oftest for.

• Liker 1
Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg missliker kroppen min, ønsker å være mer spinkel! Jeg trener mye svømming og rygg på treningssenter, så jeg har ganske stor overkropp! 

Jeg liker ikke helt min fasong. Er ganske høy i tillegg, så er heldigvis ikke en liten klump ...

Jenter er ikke særlig visuelle ..det er nok det første du må skjønne. De fungerer helt annerledes enn oss menn på det området. Så lenge du ikke er ekstremt overvektig eller lav så er du gold. Handler om du har #game eller ikke egentlig..

Anonymkode: 8b125...a8e

• Liker 6
Skrevet

Kvinner generelt har rapportert å lke best en "oppned trekant"-fasong.

Anonymkode: 8708a...b83

• Liker 1
Skrevet

Bryr meg ikke så mye men spinkle og seige er vel det jeg kikker mest på. Sikkert fordi jeg liker fjellklatrere. Så er han en klatrer så vil jeg uansett titte ekstra på han. Mest for hva han gjør enn for hvordan han ser ut. 

Anonymkode: a26c8...5f7

• Liker 1
Gjest cheshirecat
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ligner litt på kroppen han til venstre. 

Er nesten 190 høy i tillegg. Ønsker mindre muskler og slikt. 

Er ganske slank egentlig .

ts

Huff, stakkars deg. Ser problemet ja :( 

Skrevet
10 minutter siden, cheshirecat skrev:

Huff, stakkars deg. Ser problemet ja :( 

Var vel bare et tidsspørsmål før det kom en gutteversjon av "jeg er så stygg, veier over femti kilo, har bare C-cup og hadde en kvise på nesa en gang :("-trådene enkelte jenter lager. :P 

• Liker 26
Skrevet

Barske kropper uten six pack!

• Liker 3
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bryr meg ikke så mye men spinkle og seige er vel det jeg kikker mest på. Sikkert fordi jeg liker fjellklatrere. Så er han en klatrer så vil jeg uansett titte ekstra på han. Mest for hva han gjør enn for hvordan han ser ut. 

Anonymkode: a26c8...5f7

Jeg er helt enig! Menn som driver aktivt med klatring har utrolig pene kropper. Fin V-fasong med kraftige underarmer. Elsker det! 

Anonymkode: 0a7b1...a9b

• Liker 1
Skrevet

Hvis vi snakker kun tenning og ingenting annet må han være kjekk i mine øyne og ha vaskebrett. Trenger ikke digre muskler, men lav fettprosent er et pluss. 

Anonymkode: 48c93...50d

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jenter er ikke særlig visuelle ..det er nok det første du må skjønne. De fungerer helt annerledes enn oss menn på det området. Så lenge du ikke er ekstremt overvektig eller lav så er du gold. Handler om du har #game eller ikke egentlig..

Anonymkode: 8b125...a8e

Er dame og har alltid lurt på hvorfor vi ikke er så visuelle som menn er, merkelig egentlig.

Skrevet

Liker best høye og litt kraftige. Liker ikke så godt tynne, spinkle. Men mye har med holdning å gjøre også, hvordan de bærer kroppen sin! :-) 

Anonymkode: 74da5...2ce

Skrevet

Høye, slanke med litt naturlige muskler som er resultat av fysisk arbeid eller lett trening. Store studiomuskler imponerer ikke meg.

Anonymkode: 13adb...eea

• Liker 4
Skrevet
15 minutter siden, Hmmmmmm skrev:

Er dame og har alltid lurt på hvorfor vi ikke er så visuelle som menn er, merkelig egentlig.

Tror lite på at det er så stor forskjell. Er selv kvinne og vet da om mange andre kvinner som har preferanser (og krav) ang utseendet på menn og. 

Anonymkode: 6a12f...6ee

• Liker 6
Skrevet

Jeg liker alt mellom kjempetynn og ganske tjukk. Menn er deilige. :nigo:

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...