Gå til innhold

Herrekjendiser bruker make up?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, tror dere det? Altså f.eks Zac Efron. Har jo den huden, så han har vel på litt make up -> selvbrunning f.eks? zacefron.png

Anonymkode: 5e117...c78

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja kjendismenn bruker sminke, det har de vel gjort i 100 år.   Hvorfor skulle de ikke brukt sminke?

• Liker 4
Skrevet
14 timer siden, DreamOn skrev:

Ja kjendismenn bruker sminke, det har de vel gjort i 100 år.   Hvorfor skulle de ikke brukt sminke?

Hvordan sminke da? Brunkrem?

Hvis disse herrekjendisene kan bruke makeup, kan vel vi vanlige menn også gjøre det?

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis disse herrekjendisene kan bruke makeup, kan vel vi vanlige menn også gjøre det?

Slå deg løs :)

• Liker 2
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja selvfølgelig kan de det, det ingen lov som sier at menn ikke kan sminke seg.  

• Liker 2
Skrevet
12 timer siden, DreamOn skrev:

Ja selvfølgelig kan de det, det ingen lov som sier at menn ikke kan sminke seg.  

Okey, siden jeg er egentlig ikke så fornøyd med ansikttshuden min. Er litt kviser her og der. Burde jeg bruke en eller annen brunkrem? Evt noen kremer som dekker over det? :)

Skrevet

Hadde vært skikkelig turn off for meg om mannen brukte sminke!

Ta heller vare på huden din (med produkter uten eviglang innholdsliste). 

Skrevet

Til og med mennene i nyhetene på NRK bruker sminke. Det er bare å slå seg løs med foundation, men kvinner flest bryr seg veldig lite om kviser hos menn. 

Og ikke bruk brunkrem, altså foundation som er mørkere enn din egen hudfarge, det er bare harry. Finn noe som er identisk med din egen hudfarge. 

• Liker 2
Skrevet
7 timer siden, saltvann skrev:

Hadde vært skikkelig turn off for meg om mannen brukte sminke!

Ta heller vare på huden din (med produkter uten eviglang innholdsliste). 

Hva mener du med sminke?

Fordi jeg tenker å kjøpe denne http://www.made4men.no/4voo-face-and-body-bronzer.html, er det veldig off topic?

Skrevet

Bruker vel noen form for selvbruning, eventuelt eyeliner, brynsminke, bronzer, concealer osv. I alle fall det jeg har lest. 

Skrevet
7 timer siden, Poserose skrev:

Til og med mennene i nyhetene på NRK bruker sminke. Det er bare å slå seg løs med foundation, men kvinner flest bryr seg veldig lite om kviser hos menn. 

Og ikke bruk brunkrem, altså foundation som er mørkere enn din egen hudfarge, det er bare harry. Finn noe som er identisk med din egen hudfarge. 

Har du eks på hvordan brunkrem?

Jeg er jo sånn middels brun fra før av, så litt brunkrem er vel ikke så farlig? Brunkrem for herre selvsagt. http://www.made4men.no/4voo-face-and-body-bronzer.html

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva mener du med sminke?

Fordi jeg tenker å kjøpe denne http://www.made4men.no/4voo-face-and-body-bronzer.html, er det veldig off topic?

Nå er ikke jeg en person som bruker mye sminke, så vil ikke da at mannen skal bruke mer sminke enn meg ;) 

Men nå syntes jeg generelt at jenter bruker for mye sminke, og om gutta skal også begynne å sminke seg, så er det snart ikke noe mer som er naturlig. 

Hadde jeg datet en fyr og jeg hadde sett eller det hadde kommet frem at han sminket seg, så hadde jeg begynt å stusse litt. For meg er det ikke maskulint å bruke sminke. 

Alle på TV bruker sminke. Men det betyr ikke at alle kjendisene bruker sminke i hverdagen.

Men selv om jeg ikke er glad i sminke for menn (hvis ikke det er en god årsak til det) så er det nok mange andre som syntes det er helt greit.  Om du føler det er riktig å bruke sminke og det får deg til å føle deg mer komfortabel, så gjør du det :) 

• Liker 1
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Okey, siden jeg er egentlig ikke så fornøyd med ansikttshuden min. Er litt kviser her og der. Burde jeg bruke en eller annen brunkrem? Evt noen kremer som dekker over det? :)

Gå på Kicks eller Vita og ikke bry deg om om du syns det er litt flaut fordi du er mann.  Jeg kan tenke meg at en lett BB-cream eller en farget dagkrem er noe for deg.  Men pass på at den er så lik hudtonen din som mulig.  Gå og spør...det er nok ikke så uvanlig som mange tror. 

• Liker 3
Skrevet

ingen problem om du bruker sminke, men ville anbefalt pudder foundation og ikke flytende :)

Skrevet
20 timer siden, DreamOn skrev:

Gå på Kicks eller Vita og ikke bry deg om om du syns det er litt flaut fordi du er mann.  Jeg kan tenke meg at en lett BB-cream eller en farget dagkrem er noe for deg.  Men pass på at den er så lik hudtonen din som mulig.  Gå og spør...det er nok ikke så uvanlig som mange tror. 

Ja har testa moren mins sin BB-cream og funker egentlig veldig bra. Den er medium. Er BB-cream en slangs brunkrem?

Skrevet
20 timer siden, Elisanepe skrev:

ingen problem om du bruker sminke, men ville anbefalt pudder foundation og ikke flytende :)

Pudder? På gutter? Huh?

Tar heller brunkrem da.

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Pudder? På gutter? Huh?

Tar heller brunkrem da.

Opp til deg :) bruker kun pudder når jeg sminker menn i jobb sammenheng, ville bare si i fra siden flytende foundation, eller brunkrem om du vil ofte får menn til å se oljete ut, mens pudder gir et matt resultat :-) 

Skrevet
12 timer siden, Elisanepe skrev:

Opp til deg :) bruker kun pudder når jeg sminker menn i jobb sammenheng, ville bare si i fra siden flytende foundation, eller brunkrem om du vil ofte får menn til å se oljete ut, mens pudder gir et matt resultat :-) 

Ahaa :). Hva er det du jobber som?

Ja, har du noe tips da? Til pudder/kremer som jeg kan teste ut? ;)

• Liker 1
Gjest The Lost Dreamer
Skrevet

Menn, både kjendiser og "vanlige" kan få bruke sminke akkurat som de vil. Ingen lov i verden som sier at dette ikke skal gjøres.

Dette har kanskje ikke med saken å gjøre, men vil likevel nevne at likestilling ikke bare er at damer skal få like muligheter som menn, men også at menn skal få like muligheter som kvinner (dette inkluderer da sminke og klær)

Skrevet

Har dere noe tips til pudder/kremer? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...