Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har bestilt derfra? Hvor lang tid tok det fra du bestilte til du fikk varene? Jeg bestilte i helgen, og er enda ikke sendt. Det er helt innafor skjønner jeg, men ønsker en pekepinn. Haster ;)

Anonymkode: 5b060...aad

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har brukt den sjappa et par ganger. I alle tilfeller brukte de evigheter på å få sendt ut varene. Når de skriver 2-5 dager mener de som regel fem. Ikke bestill derfra om det haster.

Skrevet

Jeg har kun hatt gode erfaringer derfra. Varene har blitt sendt med en gang og jeg har fått de i posten ganske raskt. :) 

Skrevet

Bruker bare dem, så har handla der endel ganger, og det sur ut som leveransetiden varierer endel. Legg merke til hva det står på den enkelte boka, de som står sendes innen 1-2 dager pleier å komme kjapt, men de som står 2-5 dager har jeg ofte venta litt på, spesielt om det er engelske bøker. Virker som de henter dem inn fra lager i utlandet?

Anonymkode: d0c5e...f1d

Skrevet

Har fått de innen tiden de fremstiller hvertfall! 2-5 dager har tatt 2-5 dager. I de fleste tilfeller har det vært bøker de har måttet importere inn :)

Skrevet

Har bare gode erfaringer, aldri brukt mer enn to dager fra bestilling til jeg hadde bøkene i hånda.

Anonymkode: 25f9d...966

Skrevet

Bestilt derfra flere ganger, veldig fornøyd! 👍🏼

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...