Gå til innhold

riller og bulker i tåneglene mine!

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg har ekstremt med riller og bulker i tåneglene mine...bare storetåa på begge sider! Hva er dette?

vanskelig å legge jevnt med neglelakk for det legger seg ned i disse sporene!! :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Genevieve

Hvis neglen ikke er gul og med mye "masse" under neglene som du kan "grave ut" så er det nok ikke neglesopp.

Hvis neglen er tykk kan den slipes ned hos fotpleier så den blir jevn og fin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis neglen ikke er gul og med mye "masse" under neglene som du kan "grave ut" så er det nok ikke neglesopp.

Dette stemmer ikke. Det kan ta år før soppen angriper i den grad at neglen blir tykk og gul over det hele. I begynnelsen er det vanlig med riller og bulker. Og klassisk er det jo dersom kun deler av stortåneglene blir angrepet i første omgang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg hadde i mange år "bulkete" negler på hendene. Og fikk beskjed av legen at det bare var medfødt. Neglene og huden var helt fin, det var altså bare at de var bulkete. Utrolig nok forsvant det da jeg begynte å få støpte negler..jeg holdt på under ett år og siden har neglene vært helt fine! Kanskje ikke noe å prøve på tærne da men..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Jeg hadde også avfunnet meg med at jeg har bulkete/rillete negler på tomlene.

Men så for et par måneder siden oppdaget jeg at rillene nesten var borte. Den eneste forklaringen jeg har, er at det kan skyldes negloljen som jeg har brukt nå og da siden i vår. (Har aldri brukt olje før). Oljen heter Nagelolja, og kommer fra Depend. Kjøpte den i en Vita-butikk eller lignende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...