AnonymBruker Skrevet 23. februar 2016 #1 Skrevet 23. februar 2016 ... Noen som har prøvd det? jeg har lastet ned noen app er, begynte med at jeg sliter veldig med søvn og vanskelig med innsovning. jeg har brukt fast vanedannende medisiner for innsovning i flere år, men har klart å kutte dem ut nå ( har kun de i bakhånd pga angst ). Jeg har dagli begynt å ta Rameron ( tror jeg det heter) på kveldstid. Syns de fungerer bra. Og i tillegg så begynte jeg med selvhypnose. jeg sover nå veldig godt. Det er en engelsk versjon jeg hører på, men han har så behagelig stemme + behagelig musikk. Jeg har prøvd flere app fra samme person ( bedre selvtillit og selvfølese ) vet ikke enda, men syns hverdag er mye bedre enn det den har vært på lenge. Syns også jeg takler stress bedre og ( kanskje det er en god virkning på medisinen og ). jeg prøvde også hypnose før jeg skulle ut og fly og slappet faktisk litt mer av enn det jeg pleier å gjøre når jeg er ute og flyr. Flere som har forsøkt hypnose / selv hypnose Anonymkode: 12ee7...a9a
Polly Ester Skrevet 23. februar 2016 #2 Skrevet 23. februar 2016 Jeg vet ikke hvem du hører på, men når du snakker om behagelig stemme og behagelig musikk så tenkte jeg på Glenn Harrold... jeg har hørt mye på han. Eller Steve G. Jones. Han er også behagelig. Jeg har hatt mp3-spiller med meditasjon/hypnose i mange år. Jeg sovner kjappere og har bedre søvn når jeg sovner til meditasjon. Hypnose funker som å snakke positivt til seg selv. Affirmasjoner. Bare at under hypnose så er den underbevisste hjernen mer mottakelig for disse affirmasjonene så det er raskere å få hjernen til å tro på de gode ordene. Jeg tror det er snakk om at man er 200 ganger mer mottakelig under hypnose enn i våken tilstand.
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2016 #3 Skrevet 23. februar 2016 Hi her. Glenn Harrold er det jeg hører på. Veldig behagelig og avslappende. Skal søke opp han andre litt som du nevnte. Takk for et utfyllende svar :-) Anonymkode: 12ee7...a9a 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2016 #4 Skrevet 23. februar 2016 13 timer siden, Polly Ester skrev: Jeg vet ikke hvem du hører på, men når du snakker om behagelig stemme og behagelig musikk så tenkte jeg på Glenn Harrold... jeg har hørt mye på han. Eller Steve G. Jones. Han er også behagelig. Jeg har hatt mp3-spiller med meditasjon/hypnose i mange år. Jeg sovner kjappere og har bedre søvn når jeg sovner til meditasjon. Hypnose funker som å snakke positivt til seg selv. Affirmasjoner. Bare at under hypnose så er den underbevisste hjernen mer mottakelig for disse affirmasjonene så det er raskere å få hjernen til å tro på de gode ordene. Jeg tror det er snakk om at man er 200 ganger mer mottakelig under hypnose enn i våken tilstand. Hvorfor er det slik at hjernen i utgangspunktet ikke tror på de "gode ordene"? Anonymkode: d9968...f24
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå