Gå til innhold

Avslørte meg selv for daten, flaut!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har datet en fyr i noen uker. Jeg er litt sånn som fort kan ende opp med å snoke rundt på profilen til den jeg dater, og vips så finner man jo ut av både det ene og det andre..  Igår kveld var vi ute å drakk noen drinker og jeg ble rimelig beruset.. Presterte å ta opp eksen hans!!! (Ved navn!!) Som han aldri har fortalt meg om!! :overrasket: Han ble litt satt ut tror jeg, noe jeg skjønner godt.. men han var litt full selv. Er alt ødelagt nå?:( Han har bilder av henne på profilen sin mens de kysser og sånt, men faen så flaut at jeg avslørte meg selv som en stalker! Skal ALDRI snoke på noens profil igjen!!! 

Anonymkode: 6c3c1...024

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil tro at det der er noe som mange har gjort. Å bla igjennom Facebook-profilen til noen du liker er vel ikke så rart... Å bli nysgjerrig på navn o.l. er også veldig menneskelig. Hadde jeg vært i daten din sin situasjon, når jeg og min nåværende samboer først ble sammen, hadde jeg ikke brydd meg så veldig. Shit happens. Gå videre. :)

• Liker 5
Skrevet

Sikkert litt pinlig der og da, men ikke uvanlig at man snoker på facebook profilen til den man dater, er bare å si at du fant noen bilder av han med ei han kyssa på og at du var nysgjerrig bare, no big deal.

Personlig så syntes jeg at man burde fjerne slike bilder når man er ferdig med et forhold.

• Liker 9
Skrevet

Takk følte meg litt bedre nå :) selv om jeg fortsatt føler meg en smule crazy, :flau:var liksom ikke meningen at han skulle få vite at jeg har sittet å sjekket ut eksen hans og kan navnet hennes og sånt..  

Gjest Leonardo
Skrevet

Slapp av. Fant ut at en jente jeg selv traff på nyåret hadde gått grundig gjennom profilen min. Synes bare det var smigrende. Hadde du måtte gått ekstreme steg for å finne ut hvem hun var, så hadde det vært noe annet.
:) 

Skrevet

Jeg syns sånt bare er søtt :) Kjæresten min følgte meg på Instagram uten at jeg visste hvem han var, og nå har vi vært sammen i tre år :) Han syns det var flaut da han og hadde noen slike glipp :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Man er da ikke stalker hvis man har sett på daten sin Facebook-profil??? Når man har noe ute på åpen profil så må det jo være fordi det er meningen at folk man kjenner skal se det. 

Gjest Vena Cava
Skrevet
6 timer siden, Sisti skrev:

Man er da ikke stalker hvis man har sett på daten sin Facebook-profil??? Når man har noe ute på åpen profil så må det jo være fordi det er meningen at folk man kjenner skal se det. 

Det er faktisk sant. Ts har ingenting å vøre flau over:)

Jeg har gjort det samme med alle jeg har vært interessert i. Å se på en Facebook-profil er ikke det samme som stalking 😊

Skrevet

Alle snoker så ikke tenk på det:fnise: jeg hadde også bare blitt smigret sånn som noen nevnte over. Jeg hadde en Tinder date som skulle parkere ved meg når vi skulle møtes for andre gang og gå tur. Han ringte på døren min. Synes det var litt merkelig siden jeg bor i en blokk med mange leiligheter og det er kun etternavnet som står på navneskiltet. Jeg hadde aldri sagt etternavnet mitt til han og siden telefonen min er registrert på arbeidsgiveren min så får han ikke opp mitt fulle navn på gulesidee heller. Så han har nok snoket og det er helt greit! Synes det ee er sunnhetstegn at de faktisk har lyst å vite hvem de dater. 

Anonymkode: bc7a8...a91

Skrevet
10 timer siden, Leonardo skrev:

Slapp av. Fant ut at en jente jeg selv traff på nyåret hadde gått grundig gjennom profilen min. Synes bare det var smigrende. Hadde du måtte gått ekstreme steg for å finne ut hvem hun var, så hadde det vært noe annet.
:) 

Tusen takk for alle svar og også fra menn! 

Han har ikke sagt noe om det i ettertid heldigvis.. men gruer meg litt til neste gang vi sees. Jeg har i hvertfall lært at jeg ikke skal gjøre sånt igjen, når jeg ikke klarer å holde kjeft om det så fort jeg har fått litt innabords.. :fnise:

TS

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Alle snoker så ikke tenk på det:fnise: jeg hadde også bare blitt smigret sånn som noen nevnte over. Jeg hadde en Tinder date som skulle parkere ved meg når vi skulle møtes for andre gang og gå tur. Han ringte på døren min. Synes det var litt merkelig siden jeg bor i en blokk med mange leiligheter og det er kun etternavnet som står på navneskiltet. Jeg hadde aldri sagt etternavnet mitt til han og siden telefonen min er registrert på arbeidsgiveren min så får han ikke opp mitt fulle navn på gulesidee heller. Så han har nok snoket og det er helt greit! Synes det ee er sunnhetstegn at de faktisk har lyst å vite hvem de dater. 

Anonymkode: bc7a8...a91

Haha! Huff, det var jo nesten hakket "verre" enn meg :P Han må jo faktisk ha undersøkt ganske nøye på forhånd haha.

TS

Skrevet

Heller noen som undersøker deg godt enn noen som ikke liker deg. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...