Gå til innhold

Cat Stevens

Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

So in essence, if Cat Stevens is not a proponent of the global jihad, he is, by his own admission, a dupe. He sent thousands to Israel to support his “brothers and sisters in Palestine”; even if he really didn’t intend it to go to Hamas, it did. This is an indication of what Muslims who do not support terrorism face daily: so many Islamic “charities” have turned out to be terrorist fronts that many whose intentions were quite different have ended up being supporters of terror unwittingly. There is no separation in mosques and Islamic communities between moderate and radical Muslims, and neither camp has shown any indication of wanting to create one.  

Du hoppet over dette avsnittet.

Tvilen skal komme tiltalte til gode.... såh....  :tunge1:

Så siden du godtar dette avsnittet som sannheten så godtar du altså at det er Islam som religion og muslimene som dens tilhengere som er terrorismens grunnmur, og ikke enkeltpersoner som Cat Stevens?

Jeg er ihvertfall glad vi er enige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå er jeg jo ikke veldig inne i islam da - det skal jeg ikke påberope meg i det hele tatt. Noen mener at Koranen er en "slem" bok og at de verste fundamentalistene henter sine leveregler der, mens andre mener at de som begår terrorhandlinger med Koranen i hånden, misbruker og mistolker boken. Ikke vet jeg - men jeg tror ihvert fall ikke at Cat Stevens er noen terrorist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chrizzy

Uff dette var jo kjedelig, fordi jeg har "litt" jødisk blod i meg (tre generasjoner tilbake) og er veldi glad i Cat Stevens. Men jeg har vanskelig for å tro den verste vinklingen av dette, altså at han støtter terrorangrep.....

:roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...