AnonymBruker Skrevet 23. februar 2016 #1 Del Skrevet 23. februar 2016 Fireåringen og jeg skal på kino til helgen og hun vil gjerne ha med kompisen sin. De er bestevenner og det har igrunn vært de to siden dem var 1,5 år men vi har ikke blitt så godt kjent med foreldrene enda. Kan jeg sende hun en melding om at vi skal på kino da og vil gjerne ha med gutten om det passer og at jeg kan betale biletten? Jeg har ikke noe imot å betale men er det frekt å si det sånn når vi ikke kjenner hverandre så godt? Anonymkode: fc9cc...714 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2016 #2 Del Skrevet 23. februar 2016 Spør om gutten deres vil bli med, og ikke nevn noe om betaling. Så kan du heller betale selv om han tar med penger. Anonymkode: 641e9...351 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2016 #3 Del Skrevet 23. februar 2016 Enig m den over. Jeg hadde aldri forventet at du skulle betalt, men det hadde jo vært en hyggelig gest fra din side. En annen mulighet er jo å åpne opp for at en av hans foreldre kan være med. Min 4- åring hadde neppe villet bli med andre på kino hvis hun ikke kjente den veldig godt, men hun er veldig forsiktig sånn da (og jeg vet ikke hvor godt du kjenner denne gutten). Det er jo en måte å bli kjent med dem på også (hvis det er et mål). Anonymkode: 7e3c5...640 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå