Gjest Blomsterert Skrevet 23. februar 2016 #1 Del Skrevet 23. februar 2016 Jeg er så hard. For meldinger innboks,og jeg rives hardt. Jeg er en bulldosere,og får så vondt av dere. Jeg gråter mye. Jeg gjør det. Men jeg klarer ikke å dele. Jeg er så lei meg for det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2016 #2 Del Skrevet 23. februar 2016 Hva mener du med de tre første setningene? Anonymkode: 1038f...c16 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2016 #3 Del Skrevet 23. februar 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva mener du med de tre første setningene? Anonymkode: 1038f...c16 Jeg tror meningen er at Blomsterert føler seg avstumpet eller stivnet i følelsene sine. Det kan fort skje når man opplever mye vondt og ikke får bearbeidet følelsene. Hun får meldinger og rammes hardt? av innholdet i dem. Gråter mye, men klarer ikke dele/svare på meldingene? Og er veldig lei seg for det. 6 minutter siden, Blomsterert skrev: Jeg er så hard. For meldinger innboks,og jeg rives hardt. Jeg er en bulldosere,og får så vondt av dere. Jeg gråter mye. Jeg gjør det. Men jeg klarer ikke å dele. Jeg er så lei meg for det. Snille, søte deg. Du har hatt for mye en god stund nå, så gråt. Du behøver ikke være alt for alle hele tiden, nå trenger du å være alt for deg selv litt. Og det er helt OK! Du er et godt menneske, det skinner gjennom så tydelig her inne. Klarer du å se det? Men gråt, få det ut og så sender jeg deg en god, varm klem! Anonymkode: 18935...40f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blomsterert Skrevet 23. februar 2016 #4 Del Skrevet 23. februar 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva mener du med de tre første setningene? Anonymkode: 1038f...c16 Jeg mener at noen henvender seg til meg. For å få råd. Jeg klarer ikke dele. Det burde jeg gjøre. Jeg er så hard. Som å bare å gå på som en bulldosere. Så jeg blir jo så frustrert. Har vært i et hardt voldelig forhold. Jeg bare sier det uten å utdype. Er vel skam da. Og jeg burde dele mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blomsterert Skrevet 23. februar 2016 #5 Del Skrevet 23. februar 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror meningen er at Blomsterert føler seg avstumpet eller stivnet i følelsene sine. Det kan fort skje når man opplever mye vondt og ikke får bearbeidet følelsene. Hun får meldinger og rammes hardt? av innholdet i dem. Gråter mye, men klarer ikke dele/svare på meldingene? Og er veldig lei seg for det. Snille, søte deg. Du har hatt for mye en god stund nå, så gråt. Du behøver ikke være alt for alle hele tiden, nå trenger du å være alt for deg selv litt. Og det er helt OK! Du er et godt menneske, det skinner gjennom så tydelig her inne. Klarer du å se det? Men gråt, få det ut og så sender jeg deg en god, varm klem! Anonymkode: 18935...40f Å,takk. Jeg har grått i hele kveld faktisk. Uff, Jeg vil så gjerne hjelpe andre! Men jeg klarer liksom ikke. Det er så vondt! Jeg et sånn tøff type utad. Jeg har alt fir mye stolthet. Jeg ser så opp til de som er åpne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2016 #6 Del Skrevet 23. februar 2016 5 minutter siden, Blomsterert skrev: Jeg mener at noen henvender seg til meg. For å få råd. Jeg klarer ikke dele. Det burde jeg gjøre. Jeg er så hard. Som å bare å gå på som en bulldosere. Så jeg blir jo så frustrert. Har vært i et hardt voldelig forhold. Jeg bare sier det uten å utdype. Er vel skam da. Og jeg burde dele mer. Nei hvorfor burde du det? Du velger selv hvor mye du vil dele fra ditt liv og hvor mye du orker å snakke om det. Du har ikke ansvar for å være noen andres rådgiver. Det er et tungt ansvar og noe man med rett kan velge å la være å påta seg. Anonymkode: 1038f...c16 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blomsterert Skrevet 23. februar 2016 #7 Del Skrevet 23. februar 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Nei hvorfor burde du det? Du velger selv hvor mye du vil dele fra ditt liv og hvor mye du orker å snakke om det. Du har ikke ansvar for å være noen andres rådgiver. Det er et tungt ansvar og noe man med rett kan velge å la være å påta seg. Anonymkode: 1038f...c16 Nei: ) jeg er ikke enig altså. Vi må dele og gi. Jeg er helt håpløs. Følelser er vanskelig for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2016 #8 Del Skrevet 23. februar 2016 Et øyeblikk siden, Blomsterert skrev: Nei: ) jeg er ikke enig altså. Vi må dele og gi. Jeg er helt håpløs. Følelser er vanskelig for meg. Gjelder dette i det ekte liv eller på forumet? Anonymkode: 1038f...c16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blomsterert Skrevet 23. februar 2016 #9 Del Skrevet 23. februar 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Gjelder dette i det ekte liv eller på forumet? Anonymkode: 1038f...c16 Hele veien. Jeg tenker logisk, Glemmer ofte følelser. Men det er jo ikke bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blomsterert Skrevet 23. februar 2016 #10 Del Skrevet 23. februar 2016 Jeg gråter hardt iblant. Så glemmer jeg,og går,videre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2016 #11 Del Skrevet 23. februar 2016 1 minutt siden, Blomsterert skrev: Nei: ) jeg er ikke enig altså. Vi må dele og gi. Jeg er helt håpløs. Følelser er vanskelig for meg. Har du tatt et steg tilbake og prøvd å se hva som gjør følelser så vanskelig for deg? Er det en ide du har om følelser, usikkerhet eller frykt? Anonymkode: 8c2de...53e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Skrevet 23. februar 2016 #12 Del Skrevet 23. februar 2016 3 minutter siden, Blomsterert skrev: Nei: ) jeg er ikke enig altså. Vi må dele og gi. Jeg er helt håpløs. Følelser er vanskelig for meg. Hei! Jeg er helt enig i at vi skal dele og gi. Men hvis du skal dele og gi så må du ha et overskudd å gi av. Jeg tror ikke du er helt der enda? Bruk tid og energi på deg selv en god stund, få overskudd og livsglede tilbake, så kan du dele av dine erfaringer. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blomsterert Skrevet 23. februar 2016 #13 Del Skrevet 23. februar 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Har du tatt et steg tilbake og prøvd å se hva som gjør følelser så vanskelig for deg? Er det en ide du har om følelser, usikkerhet eller frykt? Anonymkode: 8c2de...53e Det har nok skjedd for mye i livet mitt. Jeg kan ikke tenke tilbake,der er for hardt. Så jeg går på, Skulle gjerne ha hjulpet andre da. Virkelig, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blomsterert Skrevet 23. februar 2016 #14 Del Skrevet 23. februar 2016 5 minutter siden, Frida skrev: Hei! Jeg er helt enig i at vi skal dele og gi. Men hvis du skal dele og gi så må du ha et overskudd å gi av. Jeg tror ikke du er helt der enda? Bruk tid og energi på deg selv en god stund, få overskudd og livsglede tilbake, så kan du dele av dine erfaringer. Ja. Jeg var prostituert i noen år. Det har ødelagt mye i livet mitt, Jeg var også o et veldig voldelig forhold, Så fortiden min er ikke særlig ok. Jeg gråter mye men er tøff også. Jeg gråter alene: -) vil så gjerne hjelpe! Det vil jeg mest av alt! Men det er vanskelig. Har andre respekt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2016 #15 Del Skrevet 23. februar 2016 2 minutter siden, Blomsterert skrev: Ja. Jeg var prostituert i noen år. Det har ødelagt mye i livet mitt, Jeg var også o et veldig voldelig forhold, Så fortiden min er ikke særlig ok. Jeg gråter mye men er tøff også. Jeg gråter alene: -) vil så gjerne hjelpe! Det vil jeg mest av alt! Men det er vanskelig. Har andre respekt? Får du den hjelpen som du trenger? Får du hjelp og støtte fra psykolog og/ eller andre i livet ditt? Anonymkode: 00df4...f46 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2016 #16 Del Skrevet 23. februar 2016 3 minutter siden, Blomsterert skrev: Det har nok skjedd for mye i livet mitt. Jeg kan ikke tenke tilbake,der er for hardt. Så jeg går på, Skulle gjerne ha hjulpet andre da. Virkelig, Du kan ikke endre på det som har skjedd så fokuset burde ikke ligge der og det burde heller ikke handle om å hjelpe andre akkuratt nå. Det jeg mente var: Hva tenker du kommer til å skje hvis du slipper stoltheten din og åpner deg? Handler det om en ide, usikkerhet eller frykt? Kan ikke sette meg i dine sko, men kan relatere til problemet veldig mye. Å være 100& ærlig med seg selv er viktig, og ikke la stoltheten hindre deg i det. Anbefaler psykolog. Håper det ordner seg for deg, Anonymkode: 8c2de...53e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 23. februar 2016 #17 Del Skrevet 23. februar 2016 De kan jo ikke forvente at du skal dele dine erfaringer, man vil gjerne ikke skrive mer enn det man har sagt i tråder, hvis det er tungt å bære på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blomsterert Skrevet 23. februar 2016 #18 Del Skrevet 23. februar 2016 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror meningen er at Blomsterert føler seg avstumpet eller stivnet i følelsene sine. Det kan fort skje når man opplever mye vondt og ikke får bearbeidet følelsene. Hun får meldinger og rammes hardt? av innholdet i dem. Gråter mye, men klarer ikke dele/svare på meldingene? Og er veldig lei seg for det. Snille, søte deg. Du har hatt for mye en god stund nå, så gråt. Du behøver ikke være alt for alle hele tiden, nå trenger du å være alt for deg selv litt. Og det er helt OK! Du er et godt menneske, det skinner gjennom så tydelig her inne. Klarer du å se det? Men gråt, få det ut og så sender jeg deg en god, varm klem! Anonymkode: 18935...40f Jeg ser hva du sier. Jeg skal tenke mer på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blomsterert Skrevet 23. februar 2016 #19 Del Skrevet 23. februar 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Får du den hjelpen som du trenger? Får du hjelp og støtte fra psykolog og/ eller andre i livet ditt? Anonymkode: 00df4...f46 Nei,jeg vil ikke ha hjelp fra noen. Jeg vil klare meg selv. L Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blomsterert Skrevet 23. februar 2016 #20 Del Skrevet 23. februar 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du kan ikke endre på det som har skjedd så fokuset burde ikke ligge der og det burde heller ikke handle om å hjelpe andre akkuratt nå. Det jeg mente var: Hva tenker du kommer til å skje hvis du slipper stoltheten din og åpner deg? Handler det om en ide, usikkerhet eller frykt? Kan ikke sette meg i dine sko, men kan relatere til problemet veldig mye. Å være 100& ærlig med seg selv er viktig, og ikke la stoltheten hindre deg i det. Anbefaler psykolog. Håper det ordner seg for deg, Anonymkode: 8c2de...53e Du et fornuftig. Men jeg stoler ikke på psykologer. Jeg kjenner et par personlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå