AnonymBruker Skrevet 22. februar 2016 #1 Skrevet 22. februar 2016 Kjæresten min har etter hvert kommet til at hun vil hun skal være den som starter, altså er den som tar initiativet til sex. Det er helt ok for meg, jeg liker å se henne ta styringen. Bor det en dominerende jente i henne når det er slik, eller trenger det ikke bety det? Anonymkode: f7ce7...a96
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2016 #2 Skrevet 22. februar 2016 Vet ikke hvordan dere har hatt det før, men det kan f.eks være at hun syns du maser mye og når hun da har "fått lov" til å ta styringen så er det hun som tar initiativet når hun er kåt. Det er kanskje lettere for henne å bli med på sengekos når det er hun som starter det. Så det kan hende at det betyr at det blir sjeldnere sex. Kanskje? Anonymkode: 002ea...58b 2
tøydokka Skrevet 22. februar 2016 #3 Skrevet 22. februar 2016 Trenger ikke bety at hun vil dominere når dere har sex. Kan hende hun bare ønsker å ha kontroll på når dere skal gjøre det.
Plexus Skrevet 23. februar 2016 #4 Skrevet 23. februar 2016 Kanskje hun har lyst til å være litt forberedt? Dusjet, barbert, pusset tenner osv? 2
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2016 #5 Skrevet 23. februar 2016 Ja har nok med dominans å gjøre Anonymkode: 7fb28...cbc
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2016 #6 Skrevet 23. februar 2016 Merker også at hun vil kle av meg, og at jeg er naken før hun er det, og i dag sa hun "nå kan du få komme". Anonymkode: f7ce7...a96 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2016 #7 Skrevet 23. februar 2016 Man er ikke dominant selvom man vil ha mer styring over NÅR man har sex. Heller ikke fordi man sier "nå kan du komme". Jeg er veldig underdanig men sier fortsatt til typen "ikke kom enda" "du får ikke komme nå" og "ok nå kan du komme". Det er i mitt tilfelle hvertfall pga at det tar lenger tid for meg å nyte enn for han så når jeg nyter skikkelig så er han som oftest klar til å komme men om han kommer når jeg er på vei til å bli kåt så er det jo veldig nedtur for meg om samleiet avsluttes da! . Det at hun vil bestemme når dere har sex kjenner jeg meg også igjen i, for det er utrolig demotiverende å ha sex hver gang gutten vil NÅR han bare har fokus på sin egen nytelse og ikke min. Da gidder man ikk e ha så ofte sex lenger (til han har lært seg at kvinnens nytelse er like viktig og at tennings mønsteret fungerer tregere så innsats og trening trengs) siden man ikke får så mye ut av det selv og da er det bedre å vente til en dag man er så sprengkåt at man kommer av sexen enn å bare ha sex når man ikke er så kåt og ikke få noe ut av det og dermed få negative assosiasjoner til sex. Anonymkode: 8b96e...6b6 1
Gjest supernova_87 Skrevet 23. februar 2016 #8 Skrevet 23. februar 2016 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Merker også at hun vil kle av meg, og at jeg er naken før hun er det, og i dag sa hun "nå kan du få komme". Anonymkode: f7ce7...a96 Jepp, høres ut som hun liker å bestemme, og dominere.
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2016 #9 Skrevet 23. februar 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Man er ikke dominant selvom man vil ha mer styring over NÅR man har sex. Heller ikke fordi man sier "nå kan du komme". Jeg er veldig underdanig men sier fortsatt til typen "ikke kom enda" "du får ikke komme nå" og "ok nå kan du komme". Det er i mitt tilfelle hvertfall pga at det tar lenger tid for meg å nyte enn for han så når jeg nyter skikkelig så er han som oftest klar til å komme men om han kommer når jeg er på vei til å bli kåt så er det jo veldig nedtur for meg om samleiet avsluttes da! . Det at hun vil bestemme når dere har sex kjenner jeg meg også igjen i, for det er utrolig demotiverende å ha sex hver gang gutten vil NÅR han bare har fokus på sin egen nytelse og ikke min. Da gidder man ikk e ha så ofte sex lenger (til han har lært seg at kvinnens nytelse er like viktig og at tennings mønsteret fungerer tregere så innsats og trening trengs) siden man ikke får så mye ut av det selv og da er det bedre å vente til en dag man er så sprengkåt at man kommer av sexen enn å bare ha sex når man ikke er så kåt og ikke få noe ut av det og dermed få negative assosiasjoner til sex. Anonymkode: 8b96e...6b6 Ja, greia er bare at det virker som det tenner henne der at det er hun som starter. Anonymkode: f7ce7...a96
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå