GĂ„ til innhold

Forever alone😔

Anbefalte innlegg

Skrevet

Faen sÄ kjipt det er! 

NÄ begynner jeg smÄtt Ä bli deprimert fordi jeg ikke har noe Ä se frem til. Jeg har sÄ utrolig lyst Ä finne en mann som elsker meg sÄ mye jeg fortjener, og mer. En som vil la drÞmmene mine gÄ i oppfyllelse med Ä gi meg barn. Mine egne barn. Men nÄ begynner jeg Ä miste motet. NÊrmer meg enda en sommer der jeg ikke har noen Ä reise pÄ ferie med, men mÄ leve gjennom venner og bekjente som lever drÞmmen min. 

Om jeg skulle vÊre sÄ heldig Ä treffe en mann, vil jeg vÊre sammen med han lenge nok til at forholdet er stabilt og trygt fÞr vi evt skulle planlagt barn. Det tar jo tid det ogsÄ. Jeg vil heller ikke reise til Danmark eller prÞve "lykken" pÄ et one night stand. 

Jeg har sĂ„ mye kjĂŠrlighet Ă„ gi.. Tenk om jeg aldri fĂ„r oppleve detđŸ˜„Â 

Anonymkode: 8a01d...c69

Videoannonse
Annonse
Gjest PseudonymBruker
Skrevet

Som andre her inne har skrevet tidligere i lignende trÄder: Hva gjÞr du for Ä finne deg en mann?

Skrevet

Jeg har hatt profil pÄ nettet, og tinder. Begge deler er slettet nÄ nylig. Jeg har ikke altfor hÞye krav annet enn det en dame med respekt for seg selv bÞr ha, men jeg har mistet litt troen pÄ det hele nÄ.. Har til gode Ä finne noen som interesserer meg sÄpass at jeg vil fortsette Ä mÞte de i hÄp om at nettopp han kan vÊre noe for meg. Er ogsÄ veldig vanskelig Ä luke ut hvem som er seriÞse og hvem som later som de er det. 

Jeg er ikke en kjedelig, grÄ mus som sitter hjemme og synes synd i meg selv. Jeg er sosial og utadvendt, og blir med pÄ det som skjer. Dessverre blir det mindre og mindre da omgangskretsen min allerede har slÄtt seg til ro med mann og barn.  

Jeg er Äpen for Ä finne kjÊrligheten, og har hittil levd etter at det skjer nÄr man minst forventer det, prÞvd Ä vÊre positiv og ta livet litt som det faller seg. Jeg har aldri stresset med Ä finne meg noen, men nÄ kjenner jeg litt pÄ at jeg synes det er vanskelig at "alle" andre er etablert, mens jeg sitter alene "hver" kveld. 

Jeg ser heller ikke helt forjévlig ut, og er godt likt blant folk flest😆 

jaja, takk for at dere leste sutreinnlegget mitt. Godt Ă„ bare fĂ„ det ut om ikke annet🙂

• Liker 2
Gjest Genevieve
Skrevet

Vel det er lov Ä sutre en gang i blant TS 

Skrevet

Kjenner fĂžlelsen, TS :klem:

Skrevet

Det er lov Ä kjenne pÄ ensomheten og jeg forstÄr deg veldig godt - selv om jeg faktisk har ett barn fra tidligere forhold. Jeg vet ikke helt hvordan man skal skrive det uten Ä hÞres helt lame ut, men jeg tror nok det ordner seg til slutt for deg! Du finner han etterhvert, sÄ lenge du er sosial og tilgjengelig. SkjÞnner at det er vanskelig nÄr alle andre begynner Ä bli etablerte og omganskretsen begynner Ä bli veldig usosiale ;) Jeg er i samme bÄt selv, nÄr barnet mitt er hos far, har jeg kjempelyst Ä gÄ ut Ä kose meg med et glass vin, mÞte folk o.l. men sÄ ender jeg opp under teppe i sofaen foran Skavlan isteden, fordi alle de andre er sÄ etablerte. Har vÊrt pÄ noen Tinder dater, men har bare klart Ä grave frem de verste Tinder mannehorene :dry: SÄ sletta den appen ogsÄ gitt...

PrÞv Ä fokuser pÄ Ä trene, reise (gjÞr det alene om du mÄ, reis sÄ mye du orker nÄ mens du kan uten Ä mÄtte tenke pÄ andre enn deg selv) og finne pÄ ting for deg selv, sÄ dukker han opp til slutt :)

Anonymkode: a2c6d...9ac

• Liker 1
Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har hatt profil pÄ nettet, og tinder. Begge deler er slettet nÄ nylig. Jeg har ikke altfor hÞye krav annet enn det en dame med respekt for seg selv bÞr ha, men jeg har mistet litt troen pÄ det hele nÄ.. Har til gode Ä finne noen som interesserer meg sÄpass at jeg vil fortsette Ä mÞte de i hÄp om at nettopp han kan vÊre noe for meg. Er ogsÄ veldig vanskelig Ä luke ut hvem som er seriÞse og hvem som later som de er det. 

Jeg er ikke en kjedelig, grÄ mus som sitter hjemme og synes synd i meg selv. Jeg er sosial og utadvendt, og blir med pÄ det som skjer. Dessverre blir det mindre og mindre da omgangskretsen min allerede har slÄtt seg til ro med mann og barn.  

Jeg er Äpen for Ä finne kjÊrligheten, og har hittil levd etter at det skjer nÄr man minst forventer det, prÞvd Ä vÊre positiv og ta livet litt som det faller seg. Jeg har aldri stresset med Ä finne meg noen, men nÄ kjenner jeg litt pÄ at jeg synes det er vanskelig at "alle" andre er etablert, mens jeg sitter alene "hver" kveld. 

jaja, takk for at dere leste sutreinnlegget mitt. Godt Ă„ bare fĂ„ det ut om ikke annet🙂

Sutring er vel lov det, men jeg tror folk lettere kan hjelpe deg om du er mer spesifikk. Hvilke krav bĂžr en dame med respekt for seg selv ha?

Skrevet
3 minutter siden, Okapi skrev:

Sutring er vel lov det, men jeg tror folk lettere kan hjelpe deg om du er mer spesifikk. Hvilke krav bĂžr en dame med respekt for seg selv ha?

Jeg er ikke TS, men regner med hun sikter til at hun vil ha en fyr som er intr i Ä bli kjent med henne, ikke en fyr som knuller rundt pÄ Tinder.

• Liker 2
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke TS, men regner med hun sikter til at hun vil ha en fyr som er intr i Ä bli kjent med henne, ikke en fyr som knuller rundt pÄ Tinder.

Jeg setter en femmer pÄ at hun har litt flere krav enn bare det der. Hvis det hadde vÊrt alt hadde det jo bare vÊrt Ä finne en fyr som var for uattraktiv til Ä kunne knulle rundt. :P

Skrevet

SĂ„ kjekt med svar! Takkâ˜ș

Jeg kan jo bare svare for meg selv, men JEG ville aldri avtalt Ä mÞte en fyr som ikke virket oppriktig interessert i Ä bli kjent med meg, som hun over sa. Hadde jeg ikke fÞlt det, sÄ hadde jeg ikke kastet bort tiden min pÄ han. Det finnes skremmende mange menn (og helt sikkert kvinner) som bare er ute etter et ligg. Mange av de har gjerne kjÊreste allerede. 

Jeg er ikke interessert i Ä treffe et fremmed menneske med mindre han har vekket en interesse i meg, og samtidig gir meg fÞlelsen av at han er oppriktig nysgjerrig pÄ meg og ser pÄ meg som et potensielt kjÊrestemateriale. 

PÄ fÞrste date skal han gi meg oppmerksomhet, la meg bli kjent med han, vise interesse for hvem jeg er, vÊre litt gentleman, smile og vÊre hyggelig for at det evt skal bli en date nr to. 

For at det skal bli et forhold ut av det mÄ han gi meg fÞlelsen av at jeg er en heldig dame som har han i mitt liv, og han mÄ selvfÞlgelig fÞle det selv. Han er ikke nedlatende eller likegyldig, har ikke faresignaler som veldig sjalu, hissig eller kontrollerende. Derimot respekterer han meg, og gjÞr smÄ ting for meg fordi han vet det vil gjÞre meg glad. Han gjÞr meg trygg pÄ at jeg er den eneste for han, og inkluderer meg i livet hans. Han holder meg stolt i hÄnden og gir meg mye av tiden hans, fordi han VIL. Han viser at det er meg han vil ha og at han vil dele livet sitt med meg. Det skal vÊre ekte.

Jeg har truffet noen som ikke viser noe sÊrlig interesse for meg (trykker gjerne mye pÄ mobilen/ hÞrer ikke etter / prÞver ikke Ä "stille spÞrsmÄl" for Ä bli bedre kjent, men som likevel er ivrig pÄ Ä treffes igjen. De gir meg inntrykk av at de nÊrmest bare tar det de fÄr, kanskje fordi de er redd for Ä vÊre alene. ikke vet jeg. Mange menn klarer ikke Ä se for seg et langt liv med kun en person, og enda fler vil ikke ha barn/fler barn. 

ja, jeg er sĂ„pass voksen at jeg mĂ„ kunne se potensialet fra starten av. Er det interessant sĂ„ gir jeg det sĂ„klart flere sjanser. Og jeg forventer ikke at han skal fĂžle at jeg er The one og behandle meg deretter i bli-kjent fasen altsĂ„đŸ˜

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er lov Ä kjenne pÄ ensomheten og jeg forstÄr deg veldig godt - selv om jeg faktisk har ett barn fra tidligere forhold. Jeg vet ikke helt hvordan man skal skrive det uten Ä hÞres helt lame ut, men jeg tror nok det ordner seg til slutt for deg! Du finner han etterhvert, sÄ lenge du er sosial og tilgjengelig. SkjÞnner at det er vanskelig nÄr alle andre begynner Ä bli etablerte og omganskretsen begynner Ä bli veldig usosiale ;) Jeg er i samme bÄt selv, nÄr barnet mitt er hos far, har jeg kjempelyst Ä gÄ ut Ä kose meg med et glass vin, mÞte folk o.l. men sÄ ender jeg opp under teppe i sofaen foran Skavlan isteden, fordi alle de andre er sÄ etablerte. Har vÊrt pÄ noen Tinder dater, men har bare klart Ä grave frem de verste Tinder mannehorene :dry: SÄ sletta den appen ogsÄ gitt...

PrÞv Ä fokuser pÄ Ä trene, reise (gjÞr det alene om du mÄ, reis sÄ mye du orker nÄ mens du kan uten Ä mÄtte tenke pÄ andre enn deg selv) og finne pÄ ting for deg selv, sÄ dukker han opp til slutt :)

Hei! Ja, jeg hĂ„per han dukker opp snart. Et varmt og godt forhold med en mann som forguder meg hadde vĂŠrt noeâ˜ș HĂ„per du ogsĂ„ finner deg en sĂ„nn en snart! 

Tror nok ikke jeg kommer til Ă„ reise alene noengang. Men skal vel aldri si aldri. Men trene gjĂžr jeg! Det er alfa omega for psyken i disse dager nĂ„r jeg fĂžler meg litt ensom og alene. Takk for at du (og flere over her) oppmuntrer meg og/eller viser at jeg ikke er helt alene om disse tankeneđŸ™đŸŒ

Krysser fingrene for at vi ufrivillige single finner en kjéreste som gjþr oss enda mer lykkelig enn vi trodde var mulig😃 

Tro det eller ei men nÄ fÞler jeg meg faktisk bedre! Godt Ä lufte disse slitsomme tankene til noen som ikke bare vifter det bort, men forstÄr.

Gjest Leonardo
Skrevet

Har du selv noen tanker om hvorfor det til nÄ ikke har ordnet seg? MÞter du mange menn eller gÄr det lenge mellom hver gang? Det virker som om du har veldig hÞye krav til den du skal mÞte og at du er nÞdt til Ä se for deg resten av livet ditt sammen med denne personen for at det i det hele tatt skulle kunne bli noe? 

Jeg undres pÄ om denne mentaliteten (som du ikke er alene om Ä ha), kan vÊre Þdeleggende for mange og at mange ender opp med et urealistisk bilde av kjÊrligheten og det Ä vÊre i et forhold. 

Uansett, mitt rÄd i slike situasjoner og i livet forÞvrig er Ä stille konstruktive spÞrsmÄl. Ikke ha hastverk med Ä svare pÄ de, men la de runge Äpent og se hva som skjer. Bruk tid pÄ dette. Du vet sikkert dette bedre enn meg, men i din situasjon hadde jeg kanskje spurt for eksempel:

Hvordan kan jeg mĂžte mer menn?

Hvordan kan jeg bli den mest attraktive og spennende kvinnen en mann noen gang har mÞtt? 

Hvordan kan jeg bli mer lykkelig og ha mer mening i livet mitt uten en mann? 

Hvem er jeg og hvordan Ăžnsker jeg at livet mitt skal se ut?

Kanskje ikke din kopp te, men jeg synes slike Ăžvelser kan vĂŠre nyttige og gi nye perspektiv og lĂžsninger.
:)

Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette problemet har jeg ogsÄ. Jeg er ogsÄ av den formening at nettdating er bortkastet tid. Man kan riktignok finne folk man har felles interesser og holdninger med, men det er ikke sÄnn at det da sier pling i hjernen min, sÄ blir jeg forelsket. For oss menn er det enda litt vanskeligere enn for dere kvinner, siden vi mÄ vÊre langt mer aktive pÄ nettdating for i det hele tatt fÄ noen svar. Uansett, jeg fikk et par svar fra jenter som jeg traff. De var hyggelige, og vi hadde en del felles interesser, men det viste seg ogsÄ Ä vÊre alt.

MÄten jeg har forsÞkt Ä lÞse bÄde problemet med at alle vennene er i forhold med barn og problemet med Ä treffe en partner er Ä melde meg pÄ diverse sosiale aktiviteter/foreninger. Det har i det minste delvis lÞst problemet med at jeg var mye alene, men jeg har ikke truffet kvinnen i mitt liv der. Om ikke annet har jeg blitt kjent med mange folk jeg aldri ville blitt kjent med ellers, og det foreningen gjÞr er ogsÄ artig Ä drive med.

Jeg har uansett mye stÞrre tro pÄ Ä finne en partner i levende live enn via nettet. De gangene jeg har fÞlt noe ekstra for kvinner har jeg truffet dem i den virkelige verden.

Bor du i en by eller pÄ et mindre sted? Hva fins av foreninger og aktiviteter som du kan tenke deg Ä vÊre med pÄ? Det kan vÊre lurt Ä velge noe der det ikke er 90% kvinner, men ikke stol helt pÄ fordommene, forhÞr deg om kjÞnnsbalansen.

Gjest Cartman
Skrevet

Never alone. PM onkel Cartman, sÄ skal jeg hjelpe deg jenta mi :dagens-rose:

Skrevet

Takk for svar, gutter!đŸ™đŸŒ

Ja, jeg har vel kanskje hĂžye krav, men det er de tingene jeg har lĂŠrt av tidligere erfaringer og forhold at jeg trenger. Jeg vil ikke vĂŠre sammen med noen som ikke gjĂžr en innsats for at vi skal ha det bra sammen. Jeg er forberedt pĂ„ at det blir mange utfordringer og dĂ„rlige dager i et langvarig forhold, derfor mĂ„ jeg ha det som for meg er grunnleggende for at jeg skal vĂŠre trygg og fortsatt vite at jeg er elsket. Og ja, jeg mĂ„ vite at mannen jeg forhĂ„pentligvis en dag gĂ„r inn i et forhold tenker at det skal vĂŠre oss to for alltid, og det mĂ„ jeg sĂ„klart tenke selv ogsĂ„. Jeg er ikke interessert i Ă„ hoppe inn i et forhold meg den fĂžrste og beste, for Ă„ bare se hvordan det gĂ„r. Og ja. Jeg vet at det finnes ingen garanti for at vi faktisk skal bli gamle sammen, men det mĂ„ fĂžles riktig nĂ„r vi bestemmer oss for Ă„ bli et par. Å fĂ„ barn er som sagt en drĂžm for meg, men jeg vil ikke ha barn med en som ikke ser for seg at han skal vĂŠre med meg/oss for alltid. Og dette er sĂ„klart ikke noe jeg finner ut av i starten. Det vil ta tid Ă„ bli ordentlig kjent😊 

Jeg skal gĂ„ igjennom spĂžrsmĂ„lene dine og tenke ordentlig godt igjennom de. NĂ„r det gjelder forhold sĂ„ er det ikke lenge siden det ble slutt med eksen. FĂžr han har jeg ikke hatt noen seriĂžse forhold, men har hatt noen store deler av tiden de siste 10 Ă„rene. Han jeg nylig var sammen med trodde jeg skulle vĂŠre "The one", men det var han ikke likevelâ˜ș De andre har bare vĂŠrt friends with benefits og kanskje litt til, men ikke med fĂžlelser involvert. Jeg er drittlei av useriĂžse forhold uten fremtid. Og jeg er utrolig klar for Ă„ finne den mannen jeg vil dele resten av livet mitt med. Og det har jeg vĂŠrt lenge. Men som sagt, ikke noen av interesse.

Takk til deg som tipset om Ă„ melde meg inn i organisasjoner eller lignende. Har faktisk tenkt pĂ„ det, og nĂ„ har jeg lest meg opp litt, sĂ„ fĂ„r vi se hva jeg kommer frem til. ForelĂžpig er jeg ferdig med nettdating jeg ogsĂ„, sĂ„ fĂ„r vi se om jeg tar det opp igjen en gang i fremtiden  om ingenting annet fungerer😊 MĂ„ nok steppe up litt i forhold til Ă„ oppsĂžke steder der jeg kan bli kjent med nye folk, annet enn pĂ„ byen😆 Treningssenteret er forelĂžpig ikke et sjekkemarked. Det er alle in The zone med musikk pĂ„ Ăžrene, inkludert meg selv.

takk for at dere ga meg en dytt ut i den positive tankegangen igjen! Lett Ă„ glemme det nĂ„r de dĂ„rlige dagene kommer sĂ„ ofte som de har gjort i det siste. Har hĂ„p igjen! SĂ„ fĂ„r vi se hvor lenge det varer 🙂

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...