AnonymBruker Skrevet 22. februar 2016 #1 Skrevet 22. februar 2016 hvilken reiseforsikring skal jeg velge? reiser 1-2 ganger utenlands i året, og med 3 uker som maks varighet for en reise. har sett på frende reiseforsikring, og at disse kommer best ut i test. men vet ikke hva dere andre har erfaringer med? ønsker ikke å betale i dyre dommer for forsikringen. Anonymkode: b0d33...1cd
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2016 #2 Skrevet 23. februar 2016 Jeg er veldig fornøyd med Frende Anonymkode: b6abc...e65
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2016 #3 Skrevet 23. februar 2016 ingen andre med reiseforsikring? Anonymkode: b0d33...1cd
ajarRun Skrevet 24. februar 2016 #4 Skrevet 24. februar 2016 Jeg bruker den i kredittkortet. Den suger litt (5000 i reisegods, lol), men den dekker jo medisinske ting og slikt. Bruker vanligvis Norwegiankortet til reiser.
super-ida Skrevet 24. februar 2016 #5 Skrevet 24. februar 2016 Klp og jernbanepersonalets forsikring. Samt at vi alltid betaler reiser med mastercard for å ha forsikring gjennom de òg
reiselyst72 Skrevet 27. februar 2016 #6 Skrevet 27. februar 2016 Frende reiseforsikring fungerer helt fint. Personlig bruker jeg Europeiske da de er kjent for å ha det beste nettverket rundt omkring i verden om noe skulle skje (reiser en del). Men trenger du bare basis dekning til 1-2 turer i året så fungerer det helt fin å skaffe seg et kredittkort med gratis reiseforsikring. Norwegiankortet har det og også kontantuttak uten gebyr i utlandet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå