Gå til innhold

Kakekrigen

Fremhevede innlegg

Skrevet
5 minutter siden, sweety pie skrev:

Syne det er så irriterende at Monica skal lage trutmunn hele tiden. Merk det!

Og disse åletrange kjolene hun alltid har på seg.. Hadde ikke skadet å gå opp en str :ler: Ser jo nesten for smått ut.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Koser meg med kakekrigen, og jeg tror også at de fleste deltagerne er flinkere enn de fremstilles på TV. 90 min er jo ikke så lang tis når det er flere prosesser som skal gjøres.

Husker spesielt etpar deltagere, han homofile som løp hele tiden :fnise: Uansett hvem kamera var på, så løp han i bakgrunnen for å hente ting :laugh:

Også var det ei anna, hu var en av våre nye landsmenn. Spennende å se hvilke kaketradisjoner de har, men kakene hennes klappa gjerne sammen, også var hu overalt med hendene sine, i håret, under nesa før hu klatta med kakene sine. Skjønner ikke at dommerne orka å smake på de kakene. 

Anonymkode: 05258...f7c

• Liker 2
Skrevet
14 minutter siden, Mortem skrev:

Og disse åletrange kjolene hun alltid har på seg.. Hadde ikke skadet å gå opp en str :ler: Ser jo nesten for smått ut.

Haha enig. I noen av kjolene så buler magen litt ut, da er det en smart valg å ha en størrelse over den hun bruker. Synes hun er der mer for å vise seg enn å dømme kakene 😂

• Liker 4
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Koser meg med kakekrigen, og jeg tror også at de fleste deltagerne er flinkere enn de fremstilles på TV. 90 min er jo ikke så lang tis når det er flere prosesser som skal gjøres.

Husker spesielt etpar deltagere, han homofile som løp hele tiden :fnise: Uansett hvem kamera var på, så løp han i bakgrunnen for å hente ting :laugh:

Også var det ei anna, hu var en av våre nye landsmenn. Spennende å se hvilke kaketradisjoner de har, men kakene hennes klappa gjerne sammen, også var hu overalt med hendene sine, i håret, under nesa før hu klatta med kakene sine. Skjønner ikke at dommerne orka å smake på de kakene. 

Haha, virkelig? Det var vel ikke hun som var fra Russland?

Skrevet
Et øyeblikk siden, sweety pie skrev:

Nei, tror ikke hun var fra Russland. Det er noen uker siden hun var med ;) 

Skrevet
5 minutter siden, sweety pie skrev:

Hun var den uka Heidi og Elisabeth var. Elisabeth fikk vel det gule forkle 2 ganger også vant hun ukesfinalen. 

Skrevet

Ta det fra en tidligere deltaker i HNB - det er mye verre enn det ser ut på TV :-). For eksempel er det slett ikke sikkert at du får det utstyret du trenger og har blitt lovet. Temperaturen ute kontrollerer du ikke (prøv å temperere sjokolade i 29 varmegrader) - ei heller vindforholdene. Utstyr som streiker gir deg ikke ekstra tid. Og det er lite rom for feil ifht. den tiden du har. Man blir jo nesten fornøyd bare man har et eller annet når tiden er ute. :-D .... Det største problemet er at man får svært liten tid på å levere inn oppskrifter, som skal oppfylle bestemte kriterier så du kan aldri bruke noe du har gjort før :-). Så det meste man leverer inn, er bare ren teori. Du har noe tid til å øve, men du får uansett ikke lov til å endre på oppskriften du har levert inn. Selv sto jeg og improviserte over en lav sko og noe hadde jeg aldri prøvd før innspilling, så ante ikke om min teori-oppskrift kom til å fungere i det hele tatt. Men kjempemorro, det er det! Det er jo likt for alle, så det er på en måte greit. Det skal jo være underholdende og da må det være litt tempo. Og dette er HNB. Når det gjelder Kakekrigen, kan jeg bare si følgende om deltakerne: Respect! Kaketidspress-superheroes! :-)

Anonymkode: 9aebb...4d2

• Liker 3
Gjest Ennasus
Skrevet
21 timer siden, sweety pie skrev:

Syne det er så irriterende at Monica skal lage trutmunn hele tiden. Merk det!

Har aldri tenkt over det! Skal tenke over det imorgen :biggrin:

Skrevet
59 minutter siden, Ennasus skrev:

Haha, ja sjekk det imorgen. Det er veldig irriterende. Når programlederen driver og spør spørsmål så står hun der med trutmunn haha.

Skrevet
21 timer siden, Ennasus skrev:

Når det er sagt....

Hun sier det også :fnise:

Skrevet

Imponert over deltagerne denne uken :)

Skrevet

Fantastiske kaker idag! 

Gjest Ennasus
Skrevet
9 minutter siden, Kelsi skrev:

Imponert over deltagerne denne uken :)

4 minutter siden, MiniMjau skrev:

Fantastiske kaker idag! 

Gleder meg såå til å se, har venta hele dagen! men Dplay er nede så får ikke sett på :rasende:

• 3 uker senere...
Skrevet

Finaleuke! Noen som ser? 

• Liker 1
  • 5 måneder senere...
Skrevet

Har aldri skjønt hvorfor dommerne spiser av det samme kakestykket og den samme tallerkenen. Kan de ikke forsyne seg på hver sin tallerken?

Skrevet
9 minutter siden, Kelsi skrev:

Har aldri skjønt hvorfor dommerne spiser av det samme kakestykket og den samme tallerkenen. Kan de ikke forsyne seg på hver sin tallerken?

Ser ikke hva som er dumt med det? De forsyner seg ikke igjen, så da blir jo ikke den brukte skjeen brukt igjen. 

Anonymkode: bac57...4d3

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ser ikke hva som er dumt med det? De forsyner seg ikke igjen, så da blir jo ikke den brukte skjeen brukt igjen. 

Jo, de står og spiser på det samme kakestykket med hver sin skje. De tar flere biter av samme stykket. Blir som dobbeldipping det de holder på med. 

Skrevet
10 minutter siden, Kelsi skrev:

Jo, de står  og spiser på det samme kakestykket med hver sin skje. De tar flere biter av samme stykket. Blir som dobbeldipping det de holder på med. 

Skrev ikke noe om at de ikke spiser samme kakestykket, les igjen. Skrev bare at de ikke forsyner seg igjen. Men hvis de gjør det, så tar de vel andre steder der de ikke har brukt skjeen. Men skjønner hva du mener altså :fnise: 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...