Lillek Skrevet 22. februar 2016 #1 Skrevet 22. februar 2016 Hei! Jeg bor i en leilighet på ca 65 kvadratmeter. Har internett fra Get som fungerer bra på kjøkkenet og i stuen, men det fungerer ikke i det hele tatt om jeg er på dataen min på rommet eller badet. Jeg kan ingenting om slikt, hva kan jeg gjøre for å få bedre nett i alle rommene? Jeg har ringt Get en gang for å spørre om hjelp, men de sa det ikke var noe å gjøre noe med.. Men det må da være noe jeg kan gjøre? Noen som har peiling?:-)
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2016 #2 Skrevet 22. februar 2016 Flytte på ruteren. Anonymkode: 6fd3b...0e5
Lillek Skrevet 22. februar 2016 Forfatter #3 Skrevet 22. februar 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Flytte på ruteren. Anonymkode: 6fd3b...0e5 Ok, men vil det påvirke nettet i de andre rommene igjen? Og kan jeg bare plugge den inn i en hvilkensomhelst stikkontakt? Dette er sikkert et dumt spørmsål men..
GirlGeek Skrevet 22. februar 2016 #4 Skrevet 22. februar 2016 Ruteren bør stå midt i leiligheten og gjerne litt unna vegger og opp i høyden . Vegger generelt (spes tykke og solide) demper dekningen. Du må nok koble ruteren til et modem i tillegg til strøm, såfremt du ikke har noe spesielt utstyr som ikke trenger det. Sjekk bakpå ruteren så kan du se hvor mange koblinger det er på den. Hvis du ikke kan flytte ruteren så tror jeg det er mulig å kjøpe en bærbar forsterker, men deg har jeg ikke så mye erfaring med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå