Gå til innhold

da er det tid for date 2. ☺ men jeg trenger tips

Anbefalte innlegg

Skrevet

1. Daten gikk kjempe bra. Jeg møtte han hjemme hos han å nå skal vi møtes hos meg til helgen, jeg  trenger tips til hva jeg kan lage av mat og hva annet kan vi gjøre. Hvordan få tiden til å gå og samtidig bli bedre kjent?? 😊😊😀😀

Anonymkode: 7239b...0fa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg foreslår at du drar på butikken å kjøper inn maten slik at dere kan lage det i sammen. Da har dere noe å gjøre en liten stund, noe å snakke om osv:) Lag gjerne noe som tar litt tid, kutt salat, lag taco, hjemmelaget pizza eller noe liknende. 

Ellers er det jo en slager med en film om dere begge liker det, spill ett brettspill, drikk litt vin å ha på tven i bakgrunnen bare snakk og hygg dere :)

Masse lykke til :)

• Liker 4
Skrevet

Åh eg er ikkje flink til og lage mat sammen med andre. Kanskje fon måte å teste kjemien på på hlyt nivå da :) takk for tipsene.. 😀😀

Gjest Leonardo
Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg  trenger tips til hva jeg kan lage av mat og hva annet kan vi gjøre. 

Rødvin. Potetgull, salte kjeks og brie er mer enn nok for meg. 

Men om du skal lage noe, så er vel alt hva du skulle finne på en eller annen oppskrift-side bra nok. Er ikke så viktig.

Sitat

Hvordan få tiden til å gå og samtidig bli bedre kjent?

Ha sex. Snakk mellom slagene.
:) 

Skrevet
46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

1. Daten gikk kjempe bra. Jeg møtte han hjemme hos han å nå skal vi møtes hos meg til helgen, jeg  trenger tips til hva jeg kan lage av mat og hva annet kan vi gjøre. Hvordan få tiden til å gå og samtidig bli bedre kjent?? 😊😊😀😀

Hjemmelaget pizza dere lager sammen så går mye av Tiden med på den aktiviteten :) også bare se.noe på tv eller spille kort Etterpå. Unngå lang film om du Ikke ønsker sex 

Anonymkode: 601c9...1db

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har du spurt han om hva han har lyst til gjøre? 

Skrevet

Møtes hjemme hos han på første date? Og deg på andre? :) Hvordan får dere til det?? Jeg ender bare opp med at mannen tafser og prøver å komme seg i buksa på meg hvis jeg våger meg hjem til en fyr på 2 eller 3 date.. arg. (Å ja, hvis jeg er så dum at jeg føler det er rett å ha sex, kutter han kontakten etterpå fordi det "ble for lett").

Anonymkode: f388a...d45

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Møtes hjemme hos han på første date? Og deg på andre? :) Hvordan får dere til det?? Jeg ender bare opp med at mannen tafser og prøver å komme seg i buksa på meg hvis jeg våger meg hjem til en fyr på 2 eller 3 date.. arg. (Å ja, hvis jeg er så dum at jeg føler det er rett å ha sex, kutter han kontakten etterpå fordi det "ble for lett").

Anonymkode: f388a...d45

Møtt skjørtejegere du da, ikke alle er slik, personlig så syntes jeg folk skal ha sex når man føler det er rett, om det så er første date eller nr 100.

• Liker 1
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Som noen andre nevnte, brettspill.. nesten samme hva dere spiller, så lenge det går an å være 2 stykk bare, da lærer dere fort om hvem som er god/dårlig vinner og god/dårlig taper. Så prater man mens man spiller, spis mat, om dere lager den sammen eller ei kan dere jo bestemme selv.

Gå dere en tur, lang nok til å prate endel, bli kjent, blir dere kalde kan dere jo holde varmen når dere kommer hjem ;);) i sofaen eller noe (holde rundt hverandre)

Skrevet

Da har jeg bestemt meg for og lage soppsaus med elgkalvstek med enten hjemmelaget potetstappe eller røstipoteter. :) vi er begge jegere så dette er mat vi liker :) lager alt fra bunnen av så han kan jo være med på noe :) kortspill kan jeg jo og film og noe snaks til. Så mange gode tips 😀😀 jeg gleder meg så sinnsykt 😊 tusen takk for svar, tips og råd 😀😀

Skrevet

Hold oss oppdatert på hvordan det gikk :)

Skrevet

Da var daten unnagjort. Han kom med et smil og ga meg en fin blomst også i gave. Vi pratet i mange timer. Jeg føler meg så tilfreds med han. :) spiste god mat og laget den sammen. Alt gikk som smurt. Jeg valgte å ikke ha sex med han. Ville gjerne se om han antydet til sex noe han ikke gjorde. Vi kosa og hygget oss :)

Jeg gjorde en tabbe. Og det var å fortelle om min fortid, vi kom innpå temaet om rus og om vi har prøvd oc slik. jeg har vert rusfri i bare 3/4 år nå men det preger meg fortsatt mye. Det er en dealbreaker å bli akseptert selv med min historie :)  men han ble ikke skremt og vil treffe meg igjen og har hatt det veldig koslig sier han.

Nå sitter jeg her da. Lurer veldig på hvor frampå jeg bør være. Jeg vil virkelig treffe han igjen. Føler at vi klaffer som perler på en snor. Han er helt fantastisk. Jeg vil gjerne tilbringe tid med han mye mer. Hvordan går jeg frem nå? Skal jeg  bare ta det med ro, og la det gå sin gang eller skal jeg hinte frem at jeg ønsker å treffe vennene hans ov familie og bli skikkelig kjent.? Hva sier jeg nå og hvordan unngår jeg å kaste meg for mye over han? :)

Skrevet

Bli bedre kjent med han først, la han bli bedre kjent med deg, ha sex før dere møter venner og familie ihvertfall :)

Ser ikke noe galt i at du tar kontakt og er "på" :) Hvis han mente at han ikke ble skremt, så blir han ikke det videre også, du har uansett ingenting å tape. Bare alt å vinne :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...