Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han jeg er forelsket i hadde en liten ONS med en jente for noen måneder siden, og jeg lurer på om de har hatt noen etter det også. Sjalu! :-x

Poenget er at denne dama er dritlekker, ekstremt sexy. Jeg skjønner han. Jeg har begynt å tenke på henne og fantasere...om at hun og jeg.... Jeg "tilgir" han fordi hun er så erotisk for meg også. (Bare han ikke blir sammen med henne...høh,høh..)

Noen som har opplevd noe sånt?

:sexy:

Videoannonse
Annonse
Gjest Genevieve
Skrevet

høh høh?

Du høres ikke akkurat seriøs ut :roll:

Skrevet
høh høh?

Du høres ikke akkurat seriøs ut :roll:

:o Hvorfor ikke seriøs?

Jeg synes det er litt komisk. Det er ikke et problem for meg.

Hvordan synes du jeg skulle reagere?

(Tror du jeg tuller??)

Skrevet

Burde kanskje putta det under sexualitet. Det er jo ikke akkurat sånn at det er snakk om noe perverst her, da.

Men for all del...glem det.

Skrevet

Sier ikke det er perverst, men du lurte på om det var noen som hadde opplevd lignende..

Skrevet

Eh....at du tenner på henne unnskylder vel ikke utroskapen hans!?!?

Skrevet

Kanskje dere tre skulle hatt dere litt sammen? Hvis hun er bi som deg, selvfølgelig - og han syns det er greit med to jenter?

Men - sjalusien trenger selvføgelig ikke å bli mindre av den grunn...

Skrevet
Eh....at du tenner på henne unnskylder vel ikke utroskapen hans!?!?

Han har ikke vært utro - hun sier at hun er forelsket i ham, altså er de ikke sammen... Men har noe på gang? Slik forsto i hvert fall jeg det.

Skrevet
Han jeg er forelsket i hadde en liten ONS med en jente for noen måneder siden, og jeg lurer på om de har hatt noen etter det også. Sjalu! :-x  

Poenget er at denne dama er dritlekker, ekstremt sexy. Jeg skjønner han. Jeg har begynt å tenke på henne og fantasere...om at hun og jeg....  Jeg "tilgir" han fordi hun er så erotisk for meg også. (Bare han ikke blir sammen med henne...høh,høh..)

Noen som har opplevd noe sånt?  

:sexy:

Jeg er ikke bi selv, men kan jo forstå tankegangen din for det.

Det høres ganske normalt ut, spør du meg. Men det fører vel med seg ekstra sjalusi-ulemper ved det å være bi kanskje? Men sikkert noen fordeler også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...