Gå til innhold

Hvilken vase er din favoritt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt flere ulike vaser, men min favoritt er den fra kremmerhuset som også kan benyttes som lyslykt.

Jeg har hatt Omaggio, Kahler, loppis vaser og andre vaser. Og ingen er så vakre som den overnevnte vasen.

Hvilken vase er din favoritt, og hvor kommer den fra?

Anonymkode: ec2f0...9da

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ihvertfall ikke stripete Kahler/Omaggio vaser.  Mere harry interør skal man lete lenge etter.  De er 80 tallets tørkede roser. Om 5 år står de i esker på loftet eller man finner de på fretex. 

• Liker 5
Skrevet

Den vasen som der og da passer til den buketten som befinner seg på vei inn i huset.

• Liker 6
Skrevet
2 minutter siden, DreamOn skrev:

Ihvertfall ikke stripete Kahler/Omaggio vaser.  Mere harry interør skal man lete lenge etter.  De er 80 tallets tørkede roser. Om 5 år står de i esker på loftet eller man finner de på fretex. 

Greit nok det, men hvilke vaser LIKER du da? Det som var spørsmål og tema ser du. Ikke hva du misøiker ;)

• Liker 4
Skrevet

Jeg liker veldig godt høye, enkle glassvaser. 

Skrevet

Jeg har ikke bare èn vase, jeg har mange! Og jeg liker mange. Kähler sin perlemor liker jeg veldig godt og en blank en som jeg har, som er innsvingt i midten. høy.

Anonymkode: cbcb5...08f

• Liker 1
Skrevet

Jeg liker veldig godt Relieff-serien til Porsgrund porselen. Fikk nylig den største hvite i gave og synes den er kjempefin!

Kjøpte Kahler Omaggio med sølvstriper da den kom på markedet. Nå hater jeg den.

Skrevet

Det kommer jo helt an på hva man skal ha i vasen? Og hvilken årstid det er .. og hvilket humør man er i :) 

Skrevet

Holmegaard cocoon er nydelig, enkel og vakker i formen. Eg har ein raud, og skulle gjerne hatt den i kvit eller blank og. 

• Liker 1
Skrevet

Er veldig glad i Aalto vasen min. Eller vasene er vel riktig å si. Den er klassisk, uforandret i 80 år, og fremdeles en designklassiker. Og i tillegg er jeg veldig glad i tulipaner 😊

• Liker 1
Skrevet

Finn Schjøll  - boblen. 

Colluseum vasen. Klassisk og passer det meste.

Alwa paper bag vasen.

Khaler har mange fine, synes ikke omaggio er så stygg som mange sier.

• Liker 2
Skrevet

min favorittvase er en enkel i glass, som skrår ut på de øverste 5 cm. Blomster står nydelig i den :-)

• Liker 2
Skrevet

Merke på vasen betyr ikke noe for meg. Vasen skal passe til blomstene. Skal kjøpe blomsterfinn sin nå. 129 kr til medlemmer på coop.i glass.

Anonymkode: cb008...03a

• Liker 1
Skrevet

Er dette en tulletråd??

FavorittVASE?? Nå har jeg hørt det og!

Anonymkode: 466de...7dd

Skrevet

Jeg elsker Omaggiovasene mine i sølv. Synes også perlemor er nydelig. Selv om alle andre også har dem, passer de fint inn hos meg😍

• Liker 2
Skrevet

Jeg har en omaggio vase, med lyseblå striper. Og en i helt hvit. Syns kahler vasene er utrolig fine, og driter i om alle andre har den :) 

• Liker 3
Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er dette en tulletråd??

FavorittVASE?? Nå har jeg hørt det og!

Anonymkode: 466de...7dd

Hvorfor skulle det være en tulletråd? Man kan jo ha favoritter om så mangt. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Gjest Sunhands
Skrevet

Spoiler
Den 22. februar 2016 at 20.08, AnonymBruker skrev:

Jeg har hatt flere ulike vaser, men min favoritt er den fra kremmerhuset som også kan benyttes som lyslykt.

Jeg har hatt Omaggio, Kahler, loppis vaser og andre vaser. Og ingen er så vakre som den overnevnte vasen.

Hvilken vase er din favoritt, og hvor kommer den fra?

Vakker og vakker... Men jeg synes Paperbag fra Rosenthal (?) er veldig artig! Og da jeg søkte opp bilde, så det ut til at de har begynt å produsere dem igjen?

image.png

image.png

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...