Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest medisinstudine
Skrevet

Uhææ! Skal i 30-årslag i kveld, og har holdt "motevisning" for sambo for å finne ut hva jeg skal ha på. Har fått et dilemma: Jeg liker det hvite skjørtet best, mens sambo liker det rosa skjørtet. :klø:

Hvilket skal jeg velge? :forvirra:

PS: Jeg nekter å gå i sokkelesten i skjørt - men går det greit med pen-sko når festen er i et privat hjem med parkett? (skoene har store hæler, så vil ikke lage merker slik stilett hæler kan) Finnes det uskrevne regler for sko-bruk i private selskaper?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1. Velg det skjørtet du liker best. Da føler du deg mer vel, og det vises på hele deg. :wink:

2. Tørk av skoene under, ta de med i vesken og bytt sko når du kommer på festen. Viktigst er det at det ikke er sandkorn/småstein under sålen, for det lager riper i parketten. Fint at du er hensynsfull og tenker på det!

3. Kos deg!

Gjest lilletroll
Skrevet

For det første: Klart du kan ha med sko til å bruke inne! Så lenge de er rene under, og ikke lager merker går det bra!

Når det gjelder skjørtproblemet ditt hadde jeg gått for mannens valg hvis jeg var i samme situasjon. Av den enkle grunn at hvis jeg allikevel skulle bestemme selv hadde jeg ikke spurt mannen. Ergo, hvis du selv liker det hvite best, hvorfor spørre mannen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...