Gå til innhold

Utslitt av forelskelse.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så det har seg sånn at det er en jente i hele verdens jeg liker. Det er en i samme miljø.

For det første så føler ikke hun det samme. Det er ganske tydlig at hun ikke er interessert.

For det andre så kom det fram at hun har en type. Å jeg klarer ikke å tenke på noe annet.

Jeg er ikke en spesielt følsom mann. Å det er ingen andre jeg liker. Det har ikke med utseendet å gjøre.

Hvordan kan jeg komme på bedre tanker? har mest lyst å hoppe fra en bro. Jeg vet jo at vi aldri kan bli par uansett. :icon_frown:

Anonymkode: b2fce...d4d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Først må du innse at det ikke er noe poeng i at du liker henne. Følelsene er bare i veien. Som en revefelle som sitter fast i leggen og ikke lar deg gå videre.

Når du vet at det er følelsene dine det er noe galt med, kan du angripe følelsene dine med ditt eget sinne. Det er tross alt dem som gjør deg utslitt, og lager et helvette for deg. Når du har bygd opp nok sinne, fokuserer du det på å knuse følelsene du har for henne.

Du blir fullstending likegyldig til jenta, og da er det bare å gå videre.

Brukte det akkurat i helga. Leverer alltid.

Anonymkode: bad20...59c

• Liker 1
Skrevet

Om du ikke klarer det på egenhånd, så anbefaler jeg å vurdere psykolog. Det hjalp meg. Men først bør du la det gå tid og se om det går over "av seg selv". Skjønner veldig godt hvordan du har det! Det går over, helt sant :)

Anonymkode: 3c155...8ac

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...