Gjest Cartman Skrevet 22. februar 2016 #21 Skrevet 22. februar 2016 (endret) 7 minutter siden, Aegon Targaryen skrev: Jeg anerkjenner ingen andre Guder en meg selv. Oj ojoj. Da kommer du til Cartmanismens versjon av helvete. Du kommer til å få inkassokrav fra Lindorff til evig tid. Endret 22. februar 2016 av Cartman
Gjest Cartman Skrevet 22. februar 2016 #22 Skrevet 22. februar 2016 5 minutter siden, O.G. skrev: Steinbra! Da må du bare bli med i vårt lille samfunn. Skriv "hail Cartman " Husk at Cartman kan utføre mirakler. Cartman er kjent for å forvandle brødposer til kondomer og få kaldt vann til å bli varmt vann på under 10 minutter.
Gjest bruker83924 Skrevet 22. februar 2016 #23 Skrevet 22. februar 2016 14 minutter siden, Cartman skrev: Oj ojoj. Da kommer du til Cartmanismens versjon av helvete. Du kommer til å få inkassokrav fra Lindorff til evig tid. 10 minutter siden, Cartman skrev: Da må du bare bli med i vårt lille samfunn. Skriv "hail Cartman " Husk at Cartman kan utføre mirakler. Cartman er kjent for å forvandle brødposer til kondomer og få kaldt vann til å bli varmt vann på under 10 minutter.
Gjest O.G. Skrevet 22. februar 2016 #24 Skrevet 22. februar 2016 37 minutter siden, Cartman skrev: Da må du bare bli med i vårt lille samfunn. Skriv "hail Cartman " Husk at Cartman kan utføre mirakler. Cartman er kjent for å forvandle brødposer til kondomer og få kaldt vann til å bli varmt vann på under 10 minutter. Hail Cartman.
Gjest Cartman Skrevet 22. februar 2016 #25 Skrevet 22. februar 2016 1 minutt siden, O.G. skrev: Hail Cartman. Du må huske
Gjest Cartman Skrevet 22. februar 2016 #26 Skrevet 22. februar 2016 31 minutter siden, ElizabethTaylor skrev: Er du klar til å omvendes?
Gjest Cartman Skrevet 22. februar 2016 #27 Skrevet 22. februar 2016 Bibelen forteller om hvordan Guds skapte verden, Adam og Eva, men det er fremdeles mange ubesvarte spørsmål. Hvem skapte anonymbruker? Hvem skapte eplene i edens hage? Hvem skapte pingvinene i Arktis? Hvem skapte Lindorff? Få svar på de viktig spørsmålene. Bli medlem idag!
Gjest O.G. Skrevet 22. februar 2016 #28 Skrevet 22. februar 2016 7 minutter siden, Cartman skrev: Du må huske ja.
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 22. februar 2016 #29 Skrevet 22. februar 2016 11 minutter siden, Cartman skrev: Bibelen forteller om hvordan Guds skapte verden, Adam og Eva, men det er fremdeles mange ubesvarte spørsmål. Hvem skapte anonymbruker? Hvem skapte eplene i edens hage? Hvem skapte pingvinene i Arktis? Hvem skapte Lindorff? Få svar på de viktig spørsmålene. Bli medlem idag! Det var jeg som skapte det
stan Skrevet 22. februar 2016 #30 Skrevet 22. februar 2016 2 timer siden, Lutetium 71 skrev: Er det epler med kjemiske stoffer i seg? Jeg er allergisk mot kjemiske stoffer. Jeg regner med Cartman har epler uten kjemiske stoffer. Men hva spiser du om du er allergisk mot kjemiske stoffer?
Lutetium 71 Skrevet 23. februar 2016 #31 Skrevet 23. februar 2016 3 timer siden, stan skrev: Jeg regner med Cartman har epler uten kjemiske stoffer. Men hva spiser du om du er allergisk mot kjemiske stoffer? Vel, det er ikke stort kan jeg si. Det koster å være standhaftig.
Gjest Cartman Skrevet 23. februar 2016 #32 Skrevet 23. februar 2016 10 timer siden, Aegon Targaryen skrev: Det var jeg som skapte det Tenker pipa får en annen lyd når Lindorff sender deg et innkassokrav fra 1980. Husk en ting! Cartman er i India kjent som innkassokrav Guden. Den mest mystiske Guden innenfor Hinduismen. Nå vil Cartman bryte ut fra gudefellesskapet og starte sin egen religion. Bli medlem i dag og då får ikke bare ett, men to glass tikka masala. Ring oss på hovedkontoret og spør etter Cartman. Tlf: 1881
Gjest Sunflower-Delight Skrevet 23. februar 2016 #33 Skrevet 23. februar 2016 Er det ikke en fra South Park som heter Cartman? Er det der du tok brukernavnet ditt fra?
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 23. februar 2016 #34 Skrevet 23. februar 2016 9 minutter siden, Cartman skrev: Tenker pipa får en annen lyd når Lindorff sender deg et innkassokrav fra 1980. Husk en ting! Cartman er i India kjent som innkassokrav Guden. Den mest mystiske Guden innenfor Hinduismen. Nå vil Cartman bryte ut fra gudefellesskapet og starte sin egen religion. Bli medlem i dag og då får ikke bare ett, men to glass tikka masala. Ring oss på hovedkontoret og spør etter Cartman. Tlf: 1881 Avguder og falske religioner bryr jeg meg ikke om.
Gjest Cartman Skrevet 23. februar 2016 #35 Skrevet 23. februar 2016 4 minutter siden, Sunflower-Delight skrev: Er det ikke en fra South Park som heter Cartman? Er det der du tok brukernavnet ditt fra? Det er vell heller motsatt. Han i South Park tok mitt navn.
Gjest Sunflower-Delight Skrevet 23. februar 2016 #36 Skrevet 23. februar 2016 Et øyeblikk siden, Cartman skrev: Det er vell heller motsatt. Han i South Park tok mitt navn. Javel.
Gjest Cartman Skrevet 23. februar 2016 #37 Skrevet 23. februar 2016 3 minutter siden, Aegon Targaryen skrev: Avguder og falske religioner bryr jeg meg ikke om. Nettopp, men da er det ikke noe å tenke på. Siden denne religionen er ekte, så er det bare å si den magiske setningen. Kom igjen gutten min, kom igjen. Jeg veeeeet duuuuu viiiiiiiiil
Gjest Cartman Skrevet 23. februar 2016 #38 Skrevet 23. februar 2016 1 minutt siden, Sunflower-Delight skrev: Javel. Det er bare å bli medlem. Kan jeg tilby fruen en rull piggtråd mot medlemskap. Piggtråden er skapt av meg personlig. Piggtråd er et glimrende redskap i kampen mot barna på Halloween.
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 23. februar 2016 #39 Skrevet 23. februar 2016 7 minutter siden, Cartman skrev: Nettopp, men da er det ikke noe å tenke på. Siden denne religionen er ekte, så er det bare å si den magiske setningen. Kom igjen gutten min, kom igjen. Jeg veeeeet duuuuu viiiiiiiiil Lindorff er min Gud
Gjest Cartman Skrevet 23. februar 2016 #40 Skrevet 23. februar 2016 1 minutt siden, Aegon Targaryen skrev: Lindorff er min Gud Lindorff er en av mine mange identiteter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå