Gjest Cartman Skrevet 22. februar 2016 #1 Skrevet 22. februar 2016 (endret) Jeg har sittet og tenkt i dag. Kom hjem fra jobb og da slo det meg. Hvorfor tro på en Gud eller Buddha? Hvorfor ikke tro på en Gud og være såkalt ateist? Kan vi ikke alle bare tro på Cartman. Cartman eksisterer og siden Cartman er ufeilbarlig, så er han en meget god leder. Om ikke det var nok, så kan vi få statsstøtte https://no.wikipedia.org/wiki/Tilskudd_til_tros-_og_livssynssamfunn Cartmanismen er en ny religion. Stiftet av meg, Cartman. Jeg ønsker nye medlemmer velkommen. Dere må lese denne trosbekjennelsen og deretter skrive "hail Cartman ". Trosbekjennelse Cartman har alltid rett Cartman har mye vett Cartman er Gud Og en kul Dude Pingviner er best Ingen protest Ellers kan du mene hva du vil Og ha det jævla chill All hail Cartman Endret 22. februar 2016 av Cartman
QueenOfTheSidewalk Skrevet 22. februar 2016 #2 Skrevet 22. februar 2016 Jeg liker deg, men synes du dømmer psykisk syke for hardt, så jeg vil ikke ha deg som gud
Gjest Cartman Skrevet 22. februar 2016 #3 Skrevet 22. februar 2016 (endret) 5 minutter siden, Evilposelos skrev: Jeg liker deg, men synes du dømmer psykisk syke for hardt, så jeg vil ikke ha deg som gud Men som djevel da? Cartmanismen godtar at tilhengeren ser på Cartman som djevel, men ikke som en slem djevel. Mer som djevelens advokat djevel? Kom igjen Evilposelos.... jeg vet du vil! Endret 22. februar 2016 av Cartman
Gjest Cartman Skrevet 22. februar 2016 #4 Skrevet 22. februar 2016 Innmeldingstilbud Bli tilhenger i dag og du får en kurv epler. Gjelder kun i dag!
Lutetium 71 Skrevet 22. februar 2016 #5 Skrevet 22. februar 2016 6 minutter siden, Cartman skrev: Innmeldingstilbud Bli tilhenger i dag og du får en kurv epler. Gjelder kun i dag! Er det epler med kjemiske stoffer i seg? Jeg er allergisk mot kjemiske stoffer.
Gjest Cartman Skrevet 22. februar 2016 #6 Skrevet 22. februar 2016 Et øyeblikk siden, Lutetium 71 skrev: Er det epler med kjemiske stoffer i seg? Jeg er allergisk mot kjemiske stoffer. Ingen kjemiske stoffer her i gården. Disse er dyrket frem av Cartmans hellige ekskrementer. Jordens brune gull, som jeg kaller dem. Ingen insekter overlever jordens brune gull.
Gjest Cartman Skrevet 22. februar 2016 #7 Skrevet 22. februar 2016 @WubWub @incognita @ElizabethTaylor @anonymbruker Trenger flere medlemmer. Spread the Word my minions!
Lutetium 71 Skrevet 22. februar 2016 #8 Skrevet 22. februar 2016 15 minutter siden, Cartman skrev: Ingen kjemiske stoffer her i gården. Disse er dyrket frem av Cartmans hellige ekskrementer. Jordens brune gull, som jeg kaller dem. Ingen insekter overlever jordens brune gull. Men om du spiser kjemiske epler, blir vel jordens brune gull også kjemisk.. ? Som du sår skal du høste, som du spiser skal du drite sa kjerringa.
Gjest Cartman Skrevet 22. februar 2016 #9 Skrevet 22. februar 2016 6 minutter siden, Lutetium 71 skrev: Men om du spiser kjemiske epler, blir vel jordens brune gull også kjemisk.. ? Som du sår skal du høste, som du spiser skal du drite sa kjerringa. Cartman spiser bare sine egne epler, som er laget av hans brune gull. På den måten er eplene helt naturlige.
Lutetium 71 Skrevet 22. februar 2016 #10 Skrevet 22. februar 2016 4 minutter siden, Cartman skrev: Cartman spiser bare sine egne epler, som er laget av hans brune gull. På den måten er eplene helt naturlige. Ok. De blir litt utarmet etter hver runde da, men så lenge de ikke er kjemiske.
Lutetium 71 Skrevet 22. februar 2016 #12 Skrevet 22. februar 2016 9 minutter siden, incognita skrev: Hvor er eplekurven min? Jeg tror Cartman har spist dem
Gjest incognita Skrevet 22. februar 2016 #13 Skrevet 22. februar 2016 3 minutter siden, Lutetium 71 skrev: Jeg tror Cartman har spist dem
Gjest Cartman Skrevet 22. februar 2016 #15 Skrevet 22. februar 2016 33 minutter siden, Lutetium 71 skrev: Ok. De blir litt utarmet etter hver runde da, men så lenge de ikke er kjemiske. Da er det bare å lese trosbekjennelsen og skrive "hail Cartman "
Gjest Cartman Skrevet 22. februar 2016 #16 Skrevet 22. februar 2016 4 minutter siden, ElizabethTaylor skrev: Men du må skrive den magiske setningen.
Gjest Cartman Skrevet 22. februar 2016 #17 Skrevet 22. februar 2016 23 minutter siden, incognita skrev: Hvor er eplekurven min? Den er der du så den sist
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 22. februar 2016 #18 Skrevet 22. februar 2016 Jeg anerkjenner ingen andre Guder en meg selv.
Gjest Cartman Skrevet 22. februar 2016 #19 Skrevet 22. februar 2016 (endret) 22 minutter siden, Lutetium 71 skrev: Jeg tror Cartman har spist dem Jeg spiser ikke så mange epler. Faktisk produserer jeg mer enn jeg spiser. Overskuddet med epler selger jeg til bunnpris som snåle epler. Endret 22. februar 2016 av Cartman
Gjest O.G. Skrevet 22. februar 2016 #20 Skrevet 22. februar 2016 1 time siden, Cartman skrev: Jeg har sittet og tenkt i dag. Kom hjem fra jobb og da slo det meg. Hvorfor tro på en Gud eller Buddha? Hvorfor ikke tro på en Gud og være såkalt ateist? Kan vi ikke alle bare tro på Cartman. Cartman eksisterer og siden Cartman er ufeilbarlig, så er han en meget god leder. Om ikke det var nok, så kan vi få statsstøtte https://no.wikipedia.org/wiki/Tilskudd_til_tros-_og_livssynssamfunn Cartmanismen er en ny religion. Stiftet av meg, Cartman. Jeg ønsker nye medlemmer velkommen. Dere må lese denne trosbekjennelsen og deretter skrive "hail Cartman ". Trosbekjennelse Cartman har alltid rett Cartman har mye vett Cartman er Gud Og en kul Dude Pingviner er best Ingen protest Ellers kan du mene hva du vil Og ha det jævla chill All hail Cartman Steinbra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå