Lillek Skrevet 22. februar 2016 #1 Skrevet 22. februar 2016 Hei! Jeg har en tendens til å få gulskjær i håret mitt, spesielt nå på vinteren. Har noen en bra shampo å anbefale meg som hjelper mot dette?:-)
Pissmaur Skrevet 22. februar 2016 #2 Skrevet 22. februar 2016 Fudge sin lillashampo! Veldig effektiv, og rimelig. 2
ClosedParadise Skrevet 22. februar 2016 #3 Skrevet 22. februar 2016 Den fra Paul Mitchell, den er sinsykt bra! Jeg har prøvd sikkert alt som finnes og min favoritt ble denne 1
Gjest marizz Skrevet 23. februar 2016 #4 Skrevet 23. februar 2016 Fudge! Den er superbra, men ikke ha den i for lenge om du ikke vil ha lilla hår
Lillek Skrevet 23. februar 2016 Forfatter #5 Skrevet 23. februar 2016 9 timer siden, marizz skrev: Fudge! Den er superbra, men ikke ha den i for lenge om du ikke vil ha lilla hår Jeg har hørt om denne, men er redd den kanskje er litt for sterk igjen! Har lest på nett at mange har fått blå/lilla skjær i håret, og er redd for å få det.. Hvor lang tid har du den i?:)
Gjest marizz Skrevet 23. februar 2016 #6 Skrevet 23. februar 2016 5 timer siden, Lillek skrev: Jeg har hørt om denne, men er redd den kanskje er litt for sterk igjen! Har lest på nett at mange har fått blå/lilla skjær i håret, og er redd for å få det.. Hvor lang tid har du den i?:) Jeg har selv opplevd lillaskjær, så du bør nok bare ta den i, vente noen SEKUNDER og se hvordan ditt hår reagerer. Spørs veldig fra hår til hår, og hvor slitt det er for eksempel
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2016 #7 Skrevet 23. februar 2016 Jeg har i flere år brukt Lee Stafford sin, og synes den fungerer helt supert! (lilla flaske, heter bleach blondes) Jeg kjøper den på Vita til 139,- tror jeg det er, så det er jo absolutt ikke en ille pris! Får effekt med en gang, og det blir akkurat slik jeg vil ha det, altså ikke noe lillaskjær eller helt grått hår, rett og slett bare en kald og fin blondfarge. En flaske varer i tillegg veldig lenge. Bruker den i dusjen; tar den i håret istedenfor shampo, lar den sitte i litt lenger enn jeg pleier med en vanlig shampo, og skyller deretter ut. Anbefaler denne veldig! Anonymkode: 306e5...9f7
Djungelvrål Skrevet 23. februar 2016 #8 Skrevet 23. februar 2016 Jeg har den til Fudge, funker supert men ikke la den virke for lenge, da blir håret grått. Du kan også blande den 50/50 med en annen sjampo, da blir den jo ikke så fargesterk. Blir håret grått er det bare å vaske det om igjen, da går fargen bort.
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2016 #9 Skrevet 23. februar 2016 L'Oreal Loreal Professionnel Silver shampoo bruker jeg, og er fornøyd! Anonymkode: e21a5...404
Gjest Enhjørning Skrevet 25. februar 2016 #10 Skrevet 25. februar 2016 Er veldig fornøyd med både Lee Stafford sin Beach Blondes og Loreal Professional Silver Shampoo, begge nevnt over her Synes forørvrig den fra Lee Stafford lukter bedre da og er den jeg bruker mest
fresia Skrevet 26. februar 2016 #11 Skrevet 26. februar 2016 jeg er veldig fornøyd med Matrix Color Care So Silver!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå