AnonymBruker Skrevet 22. februar 2016 #1 Skrevet 22. februar 2016 En mann voldtar en kvinne og kommer i fengsel der han kan voldta flere kvinner. Så slipper han fri etter soning og kan fortsette voldtektene. Dette koster oss så i behandling av offer som heller ikke er i jobb og gir skatteinntekter + kostnaden ved de gjentakende rettsakene og soningsoppholdet. Det er på tide å innføre dødsstraff for disse som aldri slutter å skade andre mennesker. Vi skylder dem ikke å holde dem i livet. http://www.vg.no/nyheter/innenriks/fengsel/likestillingsombudet-bekymret-for-kvinners-soningsforhold/a/23620072/ Anonymkode: 3c7e1...ac3
Berentsens Skrevet 22. februar 2016 #2 Skrevet 22. februar 2016 Er vel bedre å få dem til å ta livet av seg selv.
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2016 #3 Skrevet 22. februar 2016 Jeg trodde kvinner og menn sonet i separate fengsler. Ikke noe god idé og la menn og kvinner sone sammen. Det er ikke trygt for kvinnene. Anonymkode: 3c412...546
herzeleid Skrevet 22. februar 2016 #4 Skrevet 22. februar 2016 Om jeg forstod det riktig er det vell ikke snakk om voldtekter men trakassering?
nordpedant Skrevet 22. februar 2016 #5 Skrevet 22. februar 2016 Det vil overraske meg om det ikke også inkluderer voldtekter. Situasjonen er uansett ikke tilfredsstillende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå