Gå til innhold

Når har IKEA kjøkkenkampanje?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei.  Skal pusse opp kjøkken og synes det er surt om vi kjøper kjøkken rett før en kampanje.  I 2014 og 2015 Googlet jeg meg frem til at de hadde kampanje i februar-mars-april.  Noen som vet om de snart skal kjøre en kampanje igjen? :)

Anonymkode: 4353f...fb9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Idiotisk svar.  Du ser ut i fra forrige innlegg at jeg har Googlet det

Anonymkode: 4353f...fb9

Utakk er verdens lønn. Det står om kampanjen i min link......

Det var jo nettopp 30 % på noen av skapdørene. Akkurat nå er det 50% på en type skap.

Endret av MapleSirup
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk heller ikke så mye ut av svaret ditt sirupen!

det TS luer på er når det er den type kampane der man får feks ti prosent avslag på alt, eller gavekort på 2000 for hver 10000 man handler for. Ikke tilbud på en type skap som er utgående.

jeg lurer også,  skal snart ha nytt kjøkken :-)

Anonymkode: 54a93...c50

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elkjøp/Lefdal har flere kampanjer i året med -25% på EPOQ kjøkken. 

Dette blir som regel billigere enn ikea, samtidig som det er stor kvalitetsforskjell på bla benkeplater og lakkering på dørene ☺️

Vi kjøpte der og fikk en super pakkepris inkl hvitevarer. Det er STOR forskjell på hvitevarene til ikea og hvitevareforhandlere. Det kjenner du hvis du tar en tur og kjenner etter.. Lykke til :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Hvitevarene til ikea er fra electrolux og whirlpool, så de kan vel ikke være så ille? Hadde de i forrige leilighet i tre år, aldri noe problem. Alle mine hvitevarer er kjøpt siste året, så trenger uansett ikkje nye :-) 

så på et annet forum at ei mente at kampanjen starter i uke 11, krysser fingrene for at det stemmer. Nye leiligheten har en katastrofal planløsning på kjøkkenet, så gleder meg til å få byttet, er gammelt å slitent også :-( 

Anonymkode: 54a93...c50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...