Gå til innhold

forelsket i elskeren min!

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg vet at dette innlegget ikke får noe sympati og det er heller ikke meningen.

Jeg har hatt ett forhold til en mann som er i et forhold i 5 måneder nå. Jeg ikke har noen problemer med det og holde på med en annens dame mann.Jeg tenker :det er HAN som er utro.Han er i ett forhold hvor seksual livet er på bunn. Jeg er fullt klar over at han elsker damen sin og at det skulle være helt uforpliktet.Men nå har jeg følelser for denne mannen, og det jeg egentlig vil slutte med blir vanskeligere for hver gang siden jeg har blitt fryktelig gla i denne mannen.

Tips til og komme over "forbuden frukt"???

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Prøve å sette deg inn i hvordan hun som blir bedratt har det? Kanskje følelsene dine går over hvis du klarer å fokusere på at han sårer kona si?

Skrevet
Men nå har jeg følelser for denne mannen, og det jeg egentlig vil slutte med blir vanskeligere for hver gang siden jeg har blitt fryktelig gla i denne mannen.

Du sier det jo i grunnen selv her; du vil egentlig slutte, men det blir vanskeligere for hver gang. Det finnes bare et svar til deg; kutt all kontakt. Ta deg en ferietur, snakk med en venninne, gå på kino - ikke sitt hjemme alene. Innse at dette er kjærlighetssorg, og at dette er en mann du ikke kan få. Det går over, og jo lenger du venter jo verre blir det.

:klem: Lykke til!

Gjest trådstarter
Skrevet

off,jaa... det høres så lett ut når dere sier det,men det er alt annet enn det!

Når vi møtes er jeg verdens lykkeligste og det er den "rusen" som gjør at jeg nesten blir avhengig av han...

Og når jeg har det så flott med han så må jeg ødelegge det forde at han allerede har en annen..

ahhhrghh..

Men takk for at dere ikke sitter der og sier at jeg er dum som holder på sånn og sånt..det har jeg fått nok av altså! Så tuuusen takk:)

Skrevet

Jeg vet akkurat hvordan du har det. Og dette tror jeg skjer oftere enn man tror. Det er klart du får følelser for en mann du deler så mye kos og intimitet med. Du slipper jo også alt det "negative" ved forholdet, så som økonomi, unger og alt de daglige.

Jeg har også vært elskerinne i tre forhold, men jeg vil ikke meg selv så vondt mer. Jeg fikk følelser for alle tre etter tur. ALdri mer.

Og det eneste du kan gjøre er å gjøre deg sterk å kutte ham ut. Fortell ham hva du føler så kanskje han gjør joben for deg, for det vil garantert skremme vannet av hem.

Skrevet

Du sier det jo i grunnen selv her; du vil egentlig slutte, men det blir vanskeligere for hver gang. Det finnes bare et svar til deg; kutt all kontakt. Ta deg en ferietur, snakk med en venninne, gå på kino - ikke sitt hjemme alene. Innse at dette er kjærlighetssorg, og at dette er en mann du ikke kan få. Det går over, og jo lenger du venter jo verre blir det.

:klem: Lykke til!

Enig med Mie! Kom deg bort fra ham: reis bort eller slett ham fra registerne (telefon, data, hjerne...) selv om det høres vanskelig ut.

Skrevet

Kutt kontakten med ham. Og så begynner du å tenke negativt om ham for å glemme.

Tenk på hvilken dust han er som er utro f.eks. Og at du aldri kunne ha stolt på ham.

Han sier at han ikke har noe sexliv hjemme..?? Sikkert løgn.

Når du begynner å tenke slik, så kommer du over ham.

Gjest Hilde K S
Skrevet

Jeg kunne aldri blitt noen god elskerinne for en gift mann. Den dagen han hadde forlatt sin kone for meg, ville tankeprosessen "når blir han utro mot meg?" startet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...