Gå til innhold

Semieksklusive før første date?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble nylig invitert på date av en jente i klassen, mellom invitasjonen og daten så ender hun opp med å ligge med en annen i klassen(er høyskole). Sier ikke at hun ikke kan ligge med andre når hun har invitert meg på date, men er det ikke ganske teit å ligge med en fellesbekjent når hun har invitert meg på date? Hadde hun ligget med noen andre så hadde jo ikke jeg visst om personen og personen hadde ikke visst om meg.

Anonymkode: 7aa7b...7de

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jo, det var dumt. Hun er ikke noe å samle på.

Anonymkode: cf4ec...7eb

• Liker 3
Skrevet

Enig med AB over. Totalt turnoff og hun viser med handlingene sine at hun egentlig ikke er særlig interessert i deg.

Anonymkode: b2d92...0c3

• Liker 1
Skrevet (endret)

du har ingen eierett over henne bare pga. du er invitert på en date.
for noen er man ikke eksklusive før man har sex, for andre må det nevnes verbalt.

edit: og for andre er det tydeligvis nok å planlegge en date.(noe som jeg ikke synes er nok)

Endret av herremann
Gjest PseudonymBruker
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ble nylig invitert på date av en jente i klassen, mellom invitasjonen og daten så ender hun opp med å ligge med en annen i klassen(er høyskole). Sier ikke at hun ikke kan ligge med andre når hun har invitert meg på date, men er det ikke ganske teit å ligge med en fellesbekjent når hun har invitert meg på date? Hadde hun ligget med noen andre så hadde jo ikke jeg visst om personen og personen hadde ikke visst om meg.

For meg så høres det ut som hun er i en sånn "ligge rundt"-fase der hun bare ønsker å ha det gøy og møte nye mennesker, mens du er ute etter noe seriøst. 

Skrevet

Ikke mye hold i henne. Om hun inviterer deg på date fordi hun er interessert, men allikevel synes det er uproblematisk å ligge med noen andre, så er ikke hun mye å stole på. Ser for meg at hun fort kan bli utro i et forhold. 

Anonymkode: 58195...bb1

• Liker 2
Skrevet

For meg hadde det vært dealbreaker og jeg hadde avlyst daten. Men folk må jo gjøre det de selv synes er riktig for segselv i en sånn type situasjon.

Gjest Leonardo
Skrevet

Ikke helt ideelt, kanskje, men jeg synes hun høres spennende ut! :) 

Du fikk vite dette gjennom deres felles bekjente som hun lå med? Visste han at dere skulle på date? Skjedde dette på fylla? 

Basert på det du forteller hadde jeg definitivt møtt henne, men jeg hadde nok hatt et veldig lurt smil og fremtoning gjennom hele daten og en visshet om at det kom til å bli noe på meg før kvelden var over. I større grad enn vanlig altså. Men for å svare direkte på det du spør om: 

Ja, det er litt teit av henne om hun ønsker et "seriøst" (gjesp) forhold med deg.
:) 

Skrevet
1 time siden, herremann skrev:

du har ingen eierett over henne bare pga. du er invitert på en date.
for noen er man ikke eksklusive før man har sex, for andre må det nevnes verbalt.

Sier ikke at jeg eier henne, men er ikke noe gøy å bli invitert på date også forteller en i klassen at han lå med henne mellom min invitasjon og når jeg skulle på date. For min del kunne hun hatt så mye sex hun ville før daten, men hun burde gjort det med noen som ikke var i klassen og slik at jeg slapp å vite om det. 

Forstår virkelig ikke at jeg når jeg takker ja til daten må si "Skal vi avtale at vi ikke ligger med noen felles venner i perioden frem til daten?"

1 time siden, PseudonymBruker skrev:

For meg så høres det ut som hun er i en sånn "ligge rundt"-fase der hun bare ønsker å ha det gøy og møte nye mennesker, mens du er ute etter noe seriøst. 

Nei virker ikke som hun var så seriøs, men da synes jeg ikke hun burde invitert meg på date.  Handler ikke om at jeg er ute etter noe seriøst, men hva slags forventinger man faktisk får når man blir invitert på date.

TS

• Liker 2
Gjest PseudonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei virker ikke som hun var så seriøs, men da synes jeg ikke hun burde invitert meg på date.  Handler ikke om at jeg er ute etter noe seriøst, men hva slags forventinger man faktisk får når man blir invitert på date.

TS

Hva slags forventninger er det egentlig du har når du blir bedt på en date?

Skrevet
3 minutter siden, PseudonymBruker skrev:

Hva slags forventninger er det egentlig du har når du blir bedt på en date?

At personen som spør er ute etter å se om vi passer sammen som kjærester.

TS

• Liker 4
Gjest PseudonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

At personen som spør er ute etter å se om vi passer sammen som kjærester.

TS

Aaahh... nå tenkte jeg å skrive et velformulert svar, men vet du hva. Drit i definisjoner og forventninger. Dere er begge i 20-årene (høyskole) og faste og fine i fisken. Ta nå og reis på den daten, knull dama, ha det litt gøy! Du er bare ung en gang. Så kan du reise på date med et "kjæresteemne" en annen gang. 

Skrevet
5 minutter siden, PseudonymBruker skrev:

Aaahh... nå tenkte jeg å skrive et velformulert svar, men vet du hva. Drit i definisjoner og forventninger. Dere er begge i 20-årene (høyskole) og faste og fine i fisken. Ta nå og reis på den daten, knull dama, ha det litt gøy! Du er bare ung en gang. Så kan du reise på date med et "kjæresteemne" en annen gang. 

Alle menn er ikke som deg, det finnes faktisk de av oss som ikke bare vil "knulle rundt", men som faktisk er interessert i forhold og dermed sier det seg selv at TS er skuffet når daten allerede har vist hvilken av typene hun er.

• Liker 3
Gjest PseudonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, LoneWolf skrev:

Alle menn er ikke som deg, det finnes faktisk de av oss som ikke bare vil "knulle rundt", men som faktisk er interessert i forhold og dermed sier det seg selv at TS er skuffet når daten allerede har vist hvilken av typene hun er.

Jasså? _1_ innlegg der jeg oppfordrer en høyskoleelev til å gi slipp på sine prinsipper for en potensiell natt eller to med ei kåt dame, gjør meg i dine øyne til en som "bare vil knulle rundt"? Det er et resonneringsnivå verdig en politiker. 

Jeg kan forresten forstå at TS er skuffet dersom han i utgangspunktet så på denne dama som kjærestemateriale. Men men, sånn er livet. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...