AnonymBruker Skrevet 22. februar 2016 #1 Skrevet 22. februar 2016 Hei. jeg sitter i den konflikten med min tidligere samboer. Han nekter å betale meg depositumspengene tilbake fordi han skal bruke dem til seg selv og en ny leilighet sir han. Enda det er mine penger! Nå har det seg sånn at han sier ha har lagt ut alle møblene vi har sammen ut til salgs. Men jeg får ikke vite for hvilken pris, eller hvor det er lagt ut bare fordi han er vanskelig. Jeg er sikker på at han kommer til å ta alt for seg selv og ikke gi meg noe fordi han er den han er. Hva skal jeg gjøre? mvh frustrert trådskriver Anonymkode: 5743c...cf5
mjauritz Skrevet 22. februar 2016 #2 Skrevet 22. februar 2016 Har du noe bevis på at pengene og møblene er dine? (Kvittering, bankutskrift, etc) Isåfall kan du anmelde det. Står begge på kontrakten på leiligheten så ta kontakt med huseier eller banken og forklar situasjonen. Har du ikke noe bevis er det ingenting du kan gjøre, egentlig. 2
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2016 #3 Skrevet 22. februar 2016 Derfor er det lurt med samboerkontrakt. Går ut fra dere ikke hadde det?? Anonymkode: b6fa4...d0f 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå