AnonymBruker Skrevet 24. februar 2016 #21 Del Skrevet 24. februar 2016 11 minutter siden, Blomsterert skrev: Jeg klarer ikke akseptere dette uansett jeg, Han opptrer hyggelig,men det er jo noe helt feil her. Enig i dette også. Det er jo en ganske kjent sak at de verste menneskene faktisk fremstår veldig sjarmerende, oppegående og bra blant folk. Det er ofte kun dama som ser hans sanne, jævlige jeg. Han kan jo være veldig manipulerende, kalkulerende og spille et spill rett og slett. Husker jeg rota meg borti en med noen mildt sagt usympatiske trekk. Han gråt noen ganger, da tenkte jeg at han faktisk har følelser han og, angrer på det han har gjort, han bryr seg om meg, vil ikke miste meg. Nå tenker jeg derimot at han syntes veldig synd på seg selv, han gråt for seg selv, ikke for meg. Anonymkode: 1d2b3...803 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blomsterert Skrevet 25. februar 2016 #22 Del Skrevet 25. februar 2016 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Enig i dette også. Det er jo en ganske kjent sak at de verste menneskene faktisk fremstår veldig sjarmerende, oppegående og bra blant folk. Det er ofte kun dama som ser hans sanne, jævlige jeg. Han kan jo være veldig manipulerende, kalkulerende og spille et spill rett og slett. Husker jeg rota meg borti en med noen mildt sagt usympatiske trekk. Han gråt noen ganger, da tenkte jeg at han faktisk har følelser han og, angrer på det han har gjort, han bryr seg om meg, vil ikke miste meg. Nå tenker jeg derimot at han syntes veldig synd på seg selv, han gråt for seg selv, ikke for meg. Anonymkode: 1d2b3...803 Nettopp! Er enig i alt dette, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå